Duofilm

salicylzuur/ melkzuur

Wratten (4 meningen)

Condyline (56 meningen)
Aldara (49 meningen)
Formule W Wratten (21 meningen)
Aciclovir crème (10 meningen)
Prevner (10 meningen)

16-08-2018

Wratten

Al 3,5 jaar had ik een wrat op mn vinger vlak naast mn nagel. Ook had ik er een onder mn voet die er nog veel langer zat. Ik heb hiervoor alle middeltjes van de drogist geprobeerd en ook meer dan een half jaar bij de huisarts gelopen om ze elke 2 weken te laten aanstippen met stikstof. Deze behandeling was ontzettend pijnlijk, vooral doordat de wrat op mn vinger bij de nag[lees meer...]el zat. Hier was ik dus echt klaar mee en vond op internet goede recencies over duofilm. Het middel belooft niet direct resultaat, maar als je blijft doorzetten en het middel elke dag 's avonds blijft aanbrengen voor ongeveer 6-12 weken verdwijnen de wratten. Zelf was ik erg sceptisch door eerdere ervaringen met andere behandelingen en was ik bang dat ik voor altijd met die wratten zou blijven lopen. Maar het tegendeel is bewezen! Elke avond duofilm op mijn hardnekkige wratten heeft er toch voor gezorgd dat ik nu al een paar weken met gezonde en schone huid rondloop. Hier ben ik zo blij mee! Tip: blijf doorzetten, ookal lijkt het de eerste weken nog niet te helpen. Breng het 's avonds aan zodat het lang de tijd heeft om in te werken en doe er desnoods 2 lagen overheen. In het begin voelt het middel wat branderig aan maar dit verdwijnt na een paar keer gebruiken. De huid gaat schilferen en soms vallen er hele stukjes wrat af. Blijf doorzetten totdat de laatste zwarte puntjes in de huid weg zijn.
14-03-2016

Wratten

Ooit met onze zoon naar de huisarts gegaan voor een wrat. Die is 'bevroren'. Geen resultaat. Huisarts stuurde ons door naar de dermatoloog. Die probeerde hem elektrisch weg te branden. Geen resultaat. Toen zei de dermatoloog: ik geef u een recept voor Duofilm. (is ook zonder recept verkrijgbaar) En? Binnen veertien dagen was de wrat weg. Sinds die tijd, is er altijd een fl[lees meer...]esje in huis. Ook ideaal bij voetwratten. (nu ben ik bezig met het aanstippen van een voetwrat. Het enige nadeel is dat je eerst in warm water met de wrat moet. Ook kun je het middel vaak niet gebruiken tot het op is. Op het laatst is het een drab en moet je het flesje weggooien. Maar voor ons: Altijd Duofilm.
09-01-2016

Wratten

Flinke wrat op de voet van mijn zoon met succes en pijnvrij verdwenen. Zeker omdat aanstippen met stikstof erg pijnlijk is op voeten, zou ik zeker eerst duofilm gebruiken. De wrat veranderd gedurende de eerste dagen en daarna kan je hem er laagje voor laagje afwassen/poetsen. Wrattenpennen waren niet succesvol.
22-03-2010
Man

Duofilm (salicylzuur/ melkzuur)
Grote wratten onder mijn voeten en aan mijn handen

Ik had veel wratten vanaf mijn 16de tot mijn 20ste. Hier had ik veel last van. Ik ben toen begonnen met duofilm. Waarom weet ik zelf ook niet meer, een tip van iemand. Maar goed. Je bent wel lang bezig met de behandeling. Maar het werkt super. Je moet wel consequent twee keer daags de wrat(-ten) behandelen.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum