Wartec

Condyloma (2 meningen)

15-07-2019

Wartec (podofyllotoxine)
Genitale wratten

Was mij opgevallen dat ik bultjes rond de ingang van mijn vagina had zitten. Naar de huisarts gegaan en die bevestigde dat het genitale wratten waren. HA heeft mij Wartec voorgeschreven. Ik moest 2x per dag het aanbrengen op de wratjes, en dit 3 dagen lang. Op de 4e dag merkte ik dat meer dan de helft verdwenen was, er zitten er echt nog maar een paar. Ik ben tot nu toe he[lees meer...]el positief over deze crème, ik ga het nog een keer gebruiken en hopen dat alles dan verdwijnt. Ik had tijdens de behandeling soms een ongemakkelijk gevoel, een beetje brandend. Maar dat betekende dus dat het zou gaan werken
27-07-2017

Wartec (podofyllotoxine)
Condyloma

Ik merkte dat ik paar bultjes had bij mijn vagina die na een paar dagen erger werden. Na een paar uur op internet gezocht te hebben dacht ik dat het genitale wratten waren en heb ik gelijk een afspraak gemaakt bij de huisarts. Mijn vermoeden werd hier bevestigd en de huisarts gaf mij een recept voor wartec mee. Ik voelde me hopeloos en had het gevoel dat het nooit overging[lees meer...]. Direct ben ik begonnen met drie dagen smeren waarna je vier dagen moet stoppen met de zalf. Na de eerste dag smeren werden de plekjes heel erg wit en leken ze zelfs te groeien. Na de tweede dag begonnen de plekjes een beetje te branden en voelde het ongemakkelijk met fietsen. Na de derde dag waren de witte plekjes nog steeds aanwezig en brandde het ook nog. Doordat de plekjes waren gegroeid had ik er niet echt vertrouwen in dat het minder zou worden. Maar toen gebeurde er een wonder, de plekjes waren allemaal verdwenen toen ik wakker werd na de derde dag smeren! Het is nu een paar dagen geleden en de huid voelt weer helemaal glad aan zonder bultjes of bobbeltjes.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (503) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (472) - Antibiotica - penicillines breedspectrum