Ervaringen met COVID-19 Vaccine Moderna

mRNA vaccins - de werking

mRNA-vaccins hebben stukjes genetisch materiaal genaamd mRNA in een speciale coating. Die coating beschermt het mRNA tegen enzymen in het lichaam die het anders zouden afbreken. mRNA kan het gemakkelijkst worden beschreven als instructies voor de cel om een ​​stukje van het "spike-eiwit" te maken dat uniek is voor SARS-CoV-2. Omdat slechts een deel van het eiwit wordt gemaakt, kan het de gevaccineerde persoon geen schade berokkenen. Eenmaal weergegeven op het celoppervlak, zorgt het eiwit of antigeen

ervoor dat het immuunsysteem antilichamen gaat produceren en T-cellen activeert om te vechten tegen wat het denkt dat een infectie is. Deze antilichamen zijn specifiek voor het SARS-CoV-2-virus, wat betekent dat het immuunsysteem is voorbereid.

mijnmedicijn (09-04-2021)

15-11-2022 | Man | 70
COVID-19
Na twijfel tóch de 5e(!) prik/boosterprik gehaald van Moderna bij GGD en ben nu al een week ziek, zwak en misselijk. Algehele malaise … DIT IS VOORLOPIG MIJN LAATSTE BOOSTERPRIK 😡

15-10-2022 | Man | 46
COVID-19 mRNA Vaccin (2)
Reactie op vaccinatie
Hoge koorts, zeer moe , diarree. , neiging flauwvallen. Pfizer eerder niks geen last . Nooit geen boosterprik weer

20-07-2022 | Man | 61
COVID-19
Jeuk hoofdhuid,zweet ging ontzettend stinken, bemerkt na d3 boosters, na laatste booster december 2021 nu in juli keelontsteking een week lang zonder hoofdpijn of koorts en Pos testen. Erna stevige slijm blokkades in de keel en wat sneller vermoeid slijm na 3 weken al een stuk minder.

31-01-2022 | Man | 49
Coronavirus
Na de boosterprik kreeg ik last van tintelingen in mijn benen en voeten alsof deze slapen, vervolgens overal jeuk over heel mijn lichaam. Ik gebruik hiernaast een depot haldol van 75 mg per 4 weken. Na bloedtest te lage d vitaminen en te hoge vitaminen b6, terwijl ik geen supplementen gebruik.

22-12-2021 | Man | 73
Coronavirus
Ik was al 2x gevaccineerd met Pfizer, geen bijwerkingen gehad. Nu heb ik de boosterprik gehad met Moderna, nou dat heb ik geweten! Een dag later begonnen de bijwerkingen die ik niet verwacht had. Nu weet ik niet zeker of het aan mijn medicijngebruik (Pradaxa,Atorvastatine,Losartan en Tamsulosine) in samenwerking met de boosterprik Moderna ligt. De hartritmestoornis die[lees meer...] ik al had werdt flink versterkt door de boosterprik. Ik ben nu 4 dagen na de prik nog steeds doodziek en neem nu 2x daags Sotalol tegen de hartritmestoornissen. Normaal heb ik weinig tot geen bijwerkingen van medicijnen.

15-04-2021 | Man | 70
COVID-19 mRNA Vaccin
Geen bijwerkingen gehad; geen pijn, geen hoofdpijn, geen zwelling rond prikplek, geen misselijkheid, of iets dergelijks.

12-04-2021 | Man | 85

10-04-2021 | Man | 70
Afslanken - overgewicht

09-04-2021 | Man | 51
COVID-19 mRNA Vaccin (100mg)
Vaccinatie
Dit was mijn eerste vaccinatie tegen het coronavirus. Ik heb eigenlijk nergens last van gehad, behalve van de normale stijve arm. Ik voelde het iets toen ik dezelfde dag nog op de injectieplek drukte, maar gelukkig was dat de volgende dag alweer weg.

02-12-2022 | Vrouw | 69
COVID-19 mRNA Vaccin (2ml)
Reactie op vaccinatie
2x Pfizer gekregen. Daarna 3 x booster net Moderna. Bij Pfizer was ik enkele dagen koortsig, misselijk en duizelig. Bij Moderna alles veel heftiger. Ik had een maand lang brainfog. De bijwerkingen worden steeds ernstiger per vaccinatie. Ik heb in het verleden chemotherapie gehad voor borstkanker. De bijwerkingen van de chemotherapie waren beter te verdragen dan de vaccina[lees meer...]ties van Moderna. Ik gebruik al 23 jaar afweeronderdrukkende middelen en wil graag de mogelijkheid om voor Pfizer te kiezen. Moderna neem ik nooit meer.

17-10-2022 | Vrouw | 72
Essentiële trombocytemie
Corona vaccinatie

14-07-2022 | Vrouw | 49
COVID-19 mRNA Vaccin
Voel me zeer slecht na 6 maaand!

25-01-2022 | Vrouw | 56
Allergische reactie
Eind mei 2021 en eind juli 2021 Moderna vaccin gekregen. Een paar dagen wat beurs gevoel op de prikplek, daardoor eerste nacht niet zo goed geslapen. Begin januari 2022 weer een Moderna. Na 10 dagen over mijn hele lichaam jeuk. Ben nu 8 dagen is de allergische reactie nog steeds niet voorbij.

29-12-2021 | Vrouw | 53
Coronavirus
In Juni 2021 ben ik gevaccineerd met Janssen. 4 Weken lang klachten gehad waaronder een aantal zeer vervelend. 2 Weken geleden booster met Moderna en daar ga ik weer, wederom zeer vervelende bijwerkingen. Ik sta achter vaccineren, maar dit is bijna niet te doen. Tot nu toe geen antwoord gekregen op waarom mijn lichaam zo reageert op deze vaccins

03-09-2021 | Vrouw | 25
COVID-19 mRNA Vaccin (0,5)
Vaccinatie
Van eerste vaccinatie alleen zere arm gehad. Van tweede vaccinatie wel ziek geweest. Verhoging/rillerig, pijn in arm en ontzettend hoofdpijn. Via huisarts medicijn tegen hoofdpijn gekregen, na 2 dagen was het wel minder.

29-06-2021 | Vrouw | 22
COVID-19 mRNA Vaccin (2)
Vaccinatie
Na de eerste spuit met Moderna had ik binnen twee uur last van algehele malaise en slecht slapen in de nacht, maar binnen 24 uur waren deze klachten voorbij. Wel langer last gehouden van een zere arm. Tweede spuit kwam harder binnen, maar duurde het langer voordat de klachten opkwamen. 's Avonds lichte maagklachten. 's Nachts koorts gekregen tot maximaal 39 °C en dit hiel[lees meer...]d voor bijna een dag aan. Daarbij ook hoofdpijn (ook uitstralend naar oor) en algehele malaise. Dag later geen koorts meer, wel zeer vermoeid. Nauwelijks last gehad van mijn arm, alleen een blauwe plek. Blij dat de klachten voorbij zijn en om volledig gevaccineerd te zijn.