Ervaringen met Twinrix Adult

04-11-2021 | Vrouw | 31
hepatitis A+B-vaccin (720)
Sindsdien kwak lichaam. Aankleuringen gezien hersenzenuwen. Mogelijk sprake van ms

07-08-2018 | Vrouw | 28
Allergische reactie
Sinds ik deze vaccinatie heb gekregen in juli 2015 ter preventie voor mijn werk als tattooeur is mijn leven letterlijk naar de vaantjes. Kon voordien alles, hard werken en leven. Na deze vaccinatie ben ik zwaar ziek geworden, 12kilo vermagerd, grieperig gevoel en extreem moe. Ook fibromyalgie doorgebroken, maar ben er van overtuigd dat dit alles met deze vaccinatie te mak[lees meer...]en heeft. Sta intussen op invaliditeit. Laat deze vaccinatie niet zetten!!!!! Er zou dringend een onderzoek gestart moeten worden! Bij bijwerkingen staat wel vermeld dat dit ms enzo kan veroorzaken natuurlijk wist ik dit niet dat dit zo’n groot risico betekende voor mijn gezondheid. Dus als ik iemand kan tegenhouden, laat dit vaccin nooit zetten!!!!!

18-01-2017 | Vrouw | 40
hepatitis A+B-vaccin (720)
op 28.06.2016 heb ik mijn eerste vaccin gehad en de 2e op 16.09.2016. Reeds vanaf de eerste inspuiting kreeg ik last van allergische niesbuien en een soort griepgevoel. de klachten namen toe in pijn in de linkerarm (daar waar geprikt was) ook de vermoeidheid en de pijnen die momenteel in heel mijn lichaam toenemen. pijnen van de spieren of gewrichten, het is een moeilijk t[lees meer...]e omschrijven pijn. een soort van griepgevoel die steeds terugkomt. Ik hoop dat dit nog verdwijnt. Zou de vaccin nooit meer willen, dat er hier geen verder onderzoek naar gedaan wordt, begrijp ik echt niet!!!

07-07-2016 | Man | 37
Vaccinatie hepatitis a, b of c
In 2005 heb ik 3x twinrix gehad, maar toen ik in 2010 op uitzending gig, kreeg ik hem als booster :s Sommige verhalen die ik hier lees kon ik wel zelf hebben geschreven. Afgevallen tot het bot, overspannen, depressief geraakt, tanden kapot, enz enz.... na het onschuldig prikje werd ik duizelig na paar weken (maar dat kon ook aan de hoogte verschil liggen met Nederland). H[lees meer...]eb dit even snel opgeschreven maar graag zou ik in contact komen met mensen die dezelfde klachten hebben o der vonden en het er niet bij willen laten zitten. Nml kan mij niemand uit de zorginstanties antwoorden geven.

27-01-2016 | Man | 27
Vaccinatie hepatitis a, b of c
Na vaccinatie begon ik na een week slechter te zien door mijn linkeroog. Wat testen gedaan en er werd neuritis optica vastgesteld bij mij. Half jaar later controle MRI laten doen en wat blijkt: MS. Neuroloog zegt dat ze dit niet wetenschappelijk kunnen aantonen dat deze vaccinatie er iets mee te maken heeft, maar ik denk hier toch anders over. Vooral nadat ik de bijsluiter[lees meer...] had gelezen. Wees waakzaam bij dit vaccin!

21-11-2014 | Vrouw | 37
Reactie op vaccinatie
Ik zou dit vaccin HONDERD PROCENT AFRADEN! Helemaal als je het niet écht nodig hebt. Lees alsjeblieft eerst de bijsluiter van de fabrikant zelf (goed googlen!) en maak dan pas een afweging. Er wordt makkelijk over vaccins gedaan - ik was me vroeger ook niet van de nadelen bewust - maar er kleven behoorlijk heftige, zeldzame bijwerkingen aan Twinrix. Ik las zelfs MS (!) als[lees meer...] zeldzame bijwerking in de bijsluiter staan. Zelf ben ik bijna vijf maanden doodziek geweest na dit vaccin. Ik ben kilo's afgevallen en dit allemaal van een 'onschuldig' prikje dat ik nam voor een reis. Na de eerste prik had ik overigens geen klachten. Na het herhaalvaccin/ de booster, afgelopen juli, startte de ellende echter. Vanaf de eerste nacht kreeg ik enorme pijn in mijn maag en slokdarm. Een aantal dagen later werd ik wakker en realiseerde me dat ik door duizelingen niet meer op kon staan. Ook kon ik mijn ogen niet meer focussen en zag ik in mijn rechteroog onscherp. Ik ben 37 en nooit één dag ziek geweest (los van een griepje). Nu voelde ik me echter een wrak, want de weken erop volgden spiertrillingen, zwarte vlekjes en een soort sneeuw in mijn gezichtsveld, een piep in beide oren en vreselijke pijn in mijn buik. Een ongeruste huisarts verwees me naar de neuroloog die me heeft doorgelicht. Ook is mijn bloed uitvoerig getest. Gelukkig ben ik nu, bijna vijf maanden na dato, eindelijk bijna klachtvrij. Ik ben echter enorm geschrokken en wil iedereen voor een dergelijke ervaring behoeden. Het hepatitis B vaccin schijnt een grotere aanslag te kunnen zijn op je systeem dan Hep A vaccin dus bepaal van tevoren of je het wel nodig hebt, want de arts geeft je 0 voorlichting. Zelfs voor het nemen van een aspirientje of de pil word je beter voorgelicht!

29-07-2012 | Man | 44
hepatitis A+B-vaccin
ik begrijp die klachten over de prikken niet; mijn bovenarm was hooguit een beetje stijf, maar that's all; vorige week 2 tetanusprikken gehad, die deden pas zeer; het zetten van de prikken is m.i. geen enkele reden om de vaccinaties te ontlopen, je moet het alleen even goed plannen (duurt maanden); hepatitis oplopen is veel erger. (Red; URL verwijderd ivm werkwijze van dez[lees meer...]e site. mvg, MijnMedicijn )

19-01-2010 | Man
hepatitis A+B-vaccin
Reactie op vorige gebruiker; vaccineren in het been is niet echt de norm, gebeurd enkel in uitzonderlijke gevallen (bijv. bij gebroken arm) Deze vaccinatie heeft, afgezien van evt. lichte pijn rond de vaccinatieplek, geen bijwerkingen.

28-06-2009 | Vrouw
Vakantie buitenland
ik heb de injectie in mijn been laten zetten, ivm mijn beroep. gelijk na de injectie had ik heel veel pijn, en kon ik een paar dagen niet lopen. nu weet ik niet of hij verkeerd gezet is, maar volgende maand laat ik hem niet meer in mijn been zetten.