Ervaringen met Griepprik

Griep (4 meningen)

30-10-2020 | Man | 75
jaarlijks
Gedurende 10 jaar met succes gevaccineerd tegen de griep gevaccineerd. Voel totaal niets van de prik. Geen enkele pijn in mijn arm, in tegenstelling tot de Pneumo 23 vaccinatie. Vaccin is pas na 14 dagen effectief (antistoffen aanmaken) en werkt niet tegen elk rondwarend griepvirus. Meeste verhalen over griep door de prik zijn ofwel onzin of een andere griepvirus is[lees meer...] de veroorzaker, en die kans is de meeste jaren gering!

24-11-2015 | Vrouw | 73
Griep
drie dagen na de de inenting, kreeg ik hoofdpijn, koorts, keelpijn, neusverkoudheid en spierpijn, volgens mij had ik griep, ik ben ongeveer een week ziek geweest.

24-11-2015 | Man | 72
jaarlijks (50mg)
Griep
Ik krijg deze griepinjectie al sinds de invoering ervan, ik weet alleen niet meer wanneer dit was. Ik kreeg en krijg hem, omdat ik hartfalen en diabetes heb en dus de griep voor mij dodelijk. Ik heb op 15 jarige leeftijd (nu 72) de A-griep gehad en dat wens je echt niemand toe, maar ik was toen nog jong en sterk. Deze griep is me altijd bijgebleven omdat het zo'n enorme i[lees meer...]mpact had. Ik snap dan ook niet dat mensen deze prik niet nemen. Al die jaren dat ik deze griepprik krijg, heb ik hier nooit enige hinder van ondervonden. Zelfs geen stijve arm en de prik zelf is pijnloos door de zeer dunne naald. Ik kan dus alleen adviseren, Halen die prik.

29-10-2020 | Vrouw | 67
jaarlijks
Ik werd eigenlijk meteen al niet lekker, maar de volgende dag was het bingo: hoge koorts, opgezette klieren in hals, hartkloppingen, duizelig, hoofdpijn, enz. Eigenlijk samen te vatten als een zware griep,. Dat was eens, maar nooit weer. Je kunt beter het risico van 1 eventueel op te lopen griepvirus voor lief nemen ipv het bombardement van 4 !!! zekere virussen tege[lees meer...]lijk in je lichaam laten spuiten.

24-11-2015 | Vrouw | 64
Griep
Ben afgelopen jaar wel geschrokken dat de griepprik niet zou helpen, omdat er een verkeerde cocktail zou zijn gemaakt. Gelukkig heb ik geen griep gehad. Maar voor de zekerheid ivm met mijn leeftijd en diabetes, toch ook deze herfst de griepprik gehaald.

24-11-2015 | Vrouw | 60
jaarlijks (100)
zeer ernstige dubbele longontsteking door de griepprik.

24-11-2015 | Vrouw | 59
jaarlijks
Ik haal elk jaar tot volle tevredenheid de griepspuit. Zelfs als het niet voor de juiste griep is, heb ik er toch nog baat bij. De ziekteverschijnselen zijn dan maar mild.

15-10-2016 | Vrouw | 50
Griep
Kreeg 's avonds al griepverschijnselen, heb keelpijn, verstopte neus, vermoeidheidsklachten en pijn in holtes.

03-03-2011 | Man | 46
Influenza
In februari 2010 goed ziek geweest van de griep (had toen erg veel pijn in de gewrichten)en heb toen besloten om in november 2010 een griepprik te nemen.Gewrichtspijn heb ik nu al zo'n 10 jaar en werd behandeld door een homeopaat.Tot op heden heb ik nog geen griepverschijnselen gehad (3 maart 2011)maar !!!!!!! mijn gewrichtsklachten zijn als sneeuw voor de zon verdwenen !![lees meer...]!!!!!!!!. Mijn huisarts stond er ook versteld van aangezien ik nooit reguliere medicijnen slik zal die griepprik het wondermiddel zijn geweest voor mijn gewrichtsklachten.In november sta ik vooraan voor de griepprik !!