Ervaringen met Mebeverine

Tempocol (16 meningen)
Panzytrat (9 meningen)

18-10-2022 | Vrouw | 82
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
Na dit medicijn gebruikt te hebben, geen buikpijn meer.

22-08-2012 | Vrouw | 67
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
In het begin van mijn problemen hielp dit medicijn uitstekend. Nu nauwelijks nog. Ben maar gestopt. Nurofen hielp beter tegen de heftige pijn. Na gebruik 1 tablet is het te doen. Jammer dat mebeverine niet meer werkt. Ben jaren geleden begonnen met Duspatal, maar moest wegens kosten overgaan naar mebeverine. Of dit de reden is dat het niet meer werkt

17-09-2015 | Man | 66
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
Werkt amper en ben na 1 jaar gestopt, problemen met jeuk!!!

07-06-2023 | Vrouw | 65
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
na een paar dagen verdwenen de krampen en had ik nergens meer last van. Na het stoppen met het medicijn, omdat ik maar voor twee weken had gekregen, kwamen de krampen in alle hevigheid terug, ook na een paar dagen. Ik hoop dat het opnieuw zijn werk gaat doen.

29-12-2023 | Vrouw | 63
Buikpijn
het medicijn doet niets ,geeft meer krampen en opgeblazen gevoel hooftpijn , jeuk op de hooft huid al met al begin nooit aan dit medicijn , werd benauwd moeilijk slikken

31-10-2023 | Man | 63
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
Volgens huisarts heb ik pds en kreeg dit medicijn. Het hielp de eerste maanden prima maar begin nu weer vaker terugkerende klachten te krijgen zoals kramp etc

03-05-2023 | Vrouw | 61
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
Helaas heb ik een heel nare ervaring gehad met Mebeverine. Ik slik dit middel al enkele jaren. In het begin hielp het zeker. Maar de afgelopen maanden voelde ik me steeds minder goed (snel moe, duizelig) en kreeg ik de laatste weken verschijnselen lijkend op een hypo (maar heb geen diabetes): ijskoud, duizelig, steeds slapper, geen energie meer, drukgevoel in hoofd alsof e[lees meer...]r niet voldoende energie naar de hersenen ging. Ook blies mijn buik steeds op. Bij toeval kwam ik erachter dat dit nare gevoel door Mebeverine kwam want de pillen waren op en doordat ik ze niet meer slikte verdwenen al de nare verschijnselen.

22-11-2020 | Vrouw | 61
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
Ik was sceptisch over dit middel omdat je vaak te horen krijg dat het ook wel eens geen effect kan hebben. Toch doorgezet en na 2 weken kan ik eindelijk zeggen dat de pijn stukken en stukken minder is. Ik maak de capsules wel open en drink het met een vol glas water weg nadat ik eerst een maagbeschermer heb ingenomen. Al met al toe nu toe erg tevreden.

06-04-2019 | Man | 61
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
Ik had zeker de helft van de dag last van darmkrampen. Die zijn grootendeels verdwenen. Bijkomend voordeel is dat dit medicijn geen bijwerkingen heeft.

09-09-2020 | Vrouw | 59
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
In het verleden jarenlang gebruikt, toen hoge bloeddruk, anderhalf jaar gestopt prima bloeddruk, 2 weken geleden toch weer begonnen i.v.m. ernstige buikklachten weer hoge bloeddruk, dus direct gestopt. Het is Mebeverine van Abbott BV, en in het verleden Duspatal gebruikt, dezelfde klacht toen. Ik ben blij dat ik dit zelf opgemerkt heb, want hoge bloeddruk beschadigt je bl[lees meer...]oedvaten o.a.

23-06-2018 | Man | 59
Darmproblemen - diarree
Na verwijdering dikke darm veel last van buik met veel krampen en hoog frequent toilet bezoek. 2 jaar lang tot volle tevredenheid het originele gebruikt totdat verleden week de apotheek plotseling met de aurobindo variant kwam. Binnen 2 dagen waren de klachten volledig terug ,het lijkt of dit medicijn helemaal niets doet. Gisteravond het originele weer genomen ,na 3 x [lees meer...]inname zijn de klachten al sterk aan het verminderen. Ik vraag mij af door WIE en Hoe word deze generieke troep getest en gecontroleerd

05-04-2020 | Man | 58

24-10-2014 | Vrouw | 58
mebeverine
Een half uur na het innemen van Mebeverine werd ik heel erg misselijk. Terwijl er op de bijsluiter staat dat er geen bijwerking zijn.

04-08-2019 | Man | 57
Darmproblemen - diarree
Had last van rommelende darmen. Na enkele dagen Mebeverine ben ik ervan verlost. Geen enkele bijwerking. Top !

27-04-2023 | Vrouw | 53
Buikpijn
Jeuk is irritant als bijwerking

15-07-2019 | Vrouw | 53
Darmproblemen - diarree
ik slik al jaren duspatal, naar tevredenheid. Nu vd apotheek een ander merk; HCI Mebeverine van Mylan. Bah vieze smaak