Ervaringen met Pariet

Bij  MaagzuurX

Maagzuur (brandend) (7 meningen)
Reflux (6 meningen)
Maagklachten (3 meningen)
Middenrifsbreuk (3 meningen)
Maagontsteking (2 meningen)
Maagzweer (1 mening)

07-11-2012 | Vrouw | 58
Maagzuur
Zoveelste middel dat ik probeer tegen het maagzuur! Pariet, Veel last van brandend maagzuur door een breukje in het middenrif en onstekingen in de slokdarm .Erg veel last van verkramping van spieren Linjkerzijde en rug.Kan 's nachts moeilijk slapen door de pijn. Iemand die misschien deze effecten ook heeft gehad...?

23-01-2012 | Man | 72
Maagzuur
twee weken na het innemen van de pillen, kreeg ik last van plotseling optredende ernstige aanval van netelroos. ik werd gek van de pijn en jeuk over mijn hele lijf, en kreeg overal bulten. Na één uur ging het dan weer over. Dit wil je niet meemaken! vervolgens trad het elke week op de zelfde dag en tijd wéér op. volgens de bijsluiter moest ik contact opnemen met de arts ([lees meer...]specialist) maar die lachte mij uit. In overleg met huisarts en apotheek ben ik gestopt met PARIET, en heb geen netelroos aanval meer gehad. Nu probeer ik een ander middel, maar tot nu toe werkt dat niet goed. PARIET werkte prima, maar de bijwerking was héél erg naar.

26-12-2011 | Man | 49
Maagzuur
bij langer gebruik ,slapeloosheid klachten. en alleen het savonds komt mij de maaguur hoog zodat ik niet kan inslapen. inname 20 mg indien nodig 2x 20 mg voor het slaapprobleem zoplicon. tablet wat door de pariet is onstaan

04-10-2009 | Vrouw
Maagzuur
Na ruim 2 jaar slikken helpt het enkel nog om de misselijkheid tegen te gaan. Maagzuur in de keel blijft, verhoging van de dosis hielp niet. Andere maagzuurremmers gaven maagpijn.

31-01-2013 | Man | 64

19-03-2012 | Man | 36
Maagzuur
Hallo, ik nam 20mg pariet gedurende 2 jaar, super effectief, geen enkel zuurbranden.. 3weken geleden gestopt met de inname en problemen met hartkloppingen. IEMAND die misschien deze effecten ook heeft gehad? Volgens mijn arts komt dit soms voor bij mensen na het stoppen van de behandeling, een drukkend gevoel van een hartaanval?

26-07-2011 | Vrouw | 57
Maagzuur
Sinds ik van de KNO-arts dit medicijn heb gekregen heb ik geen slikklachten meer en krijg ik nauwelijks nog maagzuur. In eerste instantie kreeg ik 10 mg, maar inmiddels is het 20 mg geworden omdat mijn slikproblemen terugkwamen. Ik heb nauwelijks tot geen bijwerkingen gehad.

12-09-2012 | Vrouw | 62