Bocasan

Tandvleesontsteking (10 meningen)
Kiespijn (2 meningen)

11-09-2013

Aften

Ook ik moest overstappen van Bocasan poeder naar een fles cordosyl mondspoeling maar dat is een dure aangelegenheid als je het maar een paar keer per jaar nodig hebt. Het poeder kon je bewaren maar een geopende fles niet.Ook was een zakje poeder gemakkelijker mee te nemen. Heeft iemand nog een ander alternatief?
22-01-2013

Bocasan (natriumperboraat)

Helaas uit de handel, hoe kunnen ze. Laat hun maar even met de blaasjes in de mond lopen. dan hebben ze vast zelf nog wel wat liggen. Bocasan, ik zal altijd aan je blijven denken.
15-01-2013

Tandvleesontsteking

onzin goede dingen moeten blijven. zeker bocasan. 1 of 2 keer spoelen en de onsteking is weg. waarom is het eigenlijk uit de handel genomen, was het soms tegoed
26-10-2012

Bocasan (natriumperboraat)

Vaak ontstoken tandvlees, na paar keer te hebben gespoeld met bocasan is het weg. Zeer jammer dat nu uit de handel is. Verschillende mondspoeling geprobeerd maar bocasan is toch de beste. Vandaag bikosan bestelt, ik ben benieuwd. Over een poosje laat ik jullie weten of het inderdaad even goed werkt als bocasan.
04-09-2012

Bocasan (natriumperboraat)

was heel goed middel, jammer dat het niet meer te krijgen is, maar nu heb ik een alternatief gevonden : bikosan
20-03-2012

Bocasan (natriumperboraat)

Persoonlijk vind ik het vreselijk wezenloos dat ze elke keer medicijnen, preparaten ed dergelijke die goed werken zomaar uit de handel nemen. waar is dan onze politieke partijen of hebbend ie er nooit geen last van? Bocasan is een zeer goed werkend middel waar menig mens al heel veel baat bij heeft. nu kan je gaan spoelen met weet ik veel wat OOK nog eens niet helpt [lees meer...]en wat extreem duurder is. Godzijdank heb ik nog een paar zakjes pffffft. (Red; mening ingekort tot gebruikerservaring.)
08-02-2012

Kiespijn

Mijn tandvlees is vaak ontstoken daarnaast zijn er bij mij een aantal kiezen getrokken voor het plaatsen van implantaten, in die periodes gebruikte ik altijd Bocasan.Ook heb ik een brug van 3 kiezen waar het tandvlees vaak pijnlijk is en ook dan gebruikte ik Bocasan.In januari 2010 was mijn mond weer eens helemaal ontstoken en was ik door mijn voorraadje heen maar plots wa[lees meer...]s het nergens meer te krijgen,heel vervelend.Inmiddels heb ik alle alternatieven al geprbeerd maar niets is zo effectief en handig in gebruik als Bocasan.
02-10-2011

Infectie in de mond

herstel ivm vorige verkeerde informatie heeft geen bijwerking is goed gebruiks vriendelijk zeer tevreden
02-10-2011

Ontstekingen in mond

Niet erg slim dat Bocasan uit de handel is genomen , maar er zal wel niet veel aan te verdienen te zijn geweest , zoals bij de andere zogenaamde geneesmiddelen
20-07-2011

Ontstoken tandvlees

Ik gebruik Bocasan al vele vele jaren en tot zeer grote tevredenheid. Heb veel kronen en daarom ook regelmatig tanvleesontsteking. Een paar dagen spoelen met Bocasan en de klachten waren weg. Ik vind het verschrikkelijk dat dit middel uit de handel is genomen en er absoluut geen alternatief is. ik begrijp niet dat P & G zijn tevreden en trouwe klanten zo laat stikken.
13-07-2011

Tandvleesontsteking

Het middel was als enige direct effectief. Bij tandvleesontstekingen na het poetsen even oplossen en spoelen en je voelt direct verzachting. De volgende ochtend al bijna alles weg. Het had een hele neutrale smaak tijdens het spoelen, handig in gebruik en was zeer gemakkelijk mee te nemen naar werk en op vakantie. Het maakte altijd deel uit van de EHBO-doos. Het medicijn be[lees meer...]hoort tot een selecte groep medicijnen zonder bijwerkingen. Geen medicijn kan tippen aan Bocasan. Nu het weg is, blijkt er geen alternatief te zijn. Alles is vloeibaar, ongemakkelijk en minder werkzaam. Nu er een gat in de markt ligt hoop ik snel op een goede vervanger!
01-06-2011

Tandvleesontsteking of kiespijn

bocasan was een super middel werkte heel goed en makkelijk mee te nemen. ik gebruikte het altijd als ik last van kiespijn of tandvleesontsteking had en was er dan ook zo weer vanaf echt jammer dat je het niet meer kunt halen
15-12-2010

Tandvleesontsteking

Bocasan was een ideaal produkt maar is plotseling uit de handel genomen. Er zijn vervangers maar lang niet zo gebruiksvriendelijk. Een fles die na opening beperkt houdbaar is, is niet geschikt om op vakantie mee te nemen bijvoorbeeld. Zakjes die je zelf met warm water kunt oplossen is fijn om een paar mee te nemen.
21-11-2010

Ontstoken tandvlees

Bocasan help geweldig tegen ontstoken tandvlees.Na drie dagen zijn de klachten over. Helaas uit de handel genomen!
16-06-2010

Last van ontstoken tandvlees

helpt erg goed was zo te verkrijgen bij apotheek of droist,onschuldig middel wat nu blijkt uit de handel genomen te zijn zonder dat er een goed ander alternatief voor is de andere spoelvloeistoffen zijn in flessen die door bacteriegroei snel besmet kunnen raken daarom wil ik zoiets niet gebruiken,en vind ik het raar dat bocasan uit de handel is
17-05-2010

Bocasan (natriumperboraat)
Voorkomen ontsteking tanden/tandvlees na behandeling

Vraag: waarom wordt het niet meer in de winkels verkocht, evenmin als in de apotheken. E.e.a. werd duidelijk in weekend na Hemelvaartsdag.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (481) - Antibiotica - penicillines breedspectrum