This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 1 van 5

21-03-2015
Man, 73 jaar

Speekselklieraandoening

Implantaten geplaatst op 17-03-2015, op advies implantoloog mondreiniging doen met - meegekregen - super zachte tandenborstel - en spoelen met perio-aid 0.12%. Spoelen 2x per dag. (tegen ontsteking en tegen plaquevorming. Bijwerking na 5 dagen: verstopte speekselklier, door gruis in het kanaaltje. Hier nooit eerder problemen mee gehad. Vrijdag 20 maart heeft de tandarts[lees meer...]/implantoloog de klier stevig gemasseerd en de zwelling verdween nadat enig "gruis" was weggedrukt door de massage. Echter vandaag, zaterdag, kwam de zwelling net zo hard weer opzetten en las op meerdere sites dat speekselklierverstopping een bijwerking is cq kan zijn van dit spoelmiddel.
04-03-2015
Man, 39 jaar

Tandvleesontsteking

Na een tandvleesontsteking een jaar geleden gebruik ik het middel nu nog dagelijks 1x na het tandenpoetsen s'avonds. Het tintelen op de tong en in de mond herken ik, maar ik ervaar het helemaal niet als vervelend. In tegendeel. Overige bijwerkingen herken ik niet. Misschien dat je er gewoon even aan moet wennen.... ( na gebruik minstens een half uur niet eten en/ of dr[lees meer...]inken is wel belangrijk).
26-08-2014
Vrouw, 50 jaar

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)

Precies 2 dagen gebruikt en toen snel overgestapt naar 10-Quist forte spoelmiddel. Perio-aid smaakte vies daarbij werd mijn mond erg droog en branderig, bovendien verkleurt het je tanden en tast het je smaak aan bij langer gebruik, waarschijnlijk vandaar alleen bedoeld voor kortdurend gebruik. De 10-Quist moet je weliswaar mengen maar werkt heel goed, smaakt niet echt e[lees meer...]rgens naar en je tanden worden er eerder witter van dan bruin. Gelukkig dit veel betere alternatief gevonden.
20-08-2014
Vrouw, 38 jaar

Tandverzorging

Voorgeschreven gekregen door parodontoloog na tandvleestransplantatie. Direct na eerste gebruik al naar brandend gevoel op tong. Vooral op de punt. Nu na 1,5 week gebruik echt een lijdensweg. Smaakverlies en zwarte tong vind ik details maar die pijn aan mijn tong is echt vreselijk en houdt uren aan. Het werkt wel voor de genezing voor het tandvlees dus het is kiezen ui[lees meer...]t twee kwaden wat mij betreft maar dat dit meer pijn doet dan de operatie zelf is toch bizar. Ook van de pijn dit het doet aan blootliggende tandhals wordt een mens niet vrolijker.
15-08-2014
Vrouw, 47 jaar

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)

voor ontstoken tandvlees, eerste maand ging goed, nu ruim 2 maanden verder, advies 2 x ragen en spoelen per dag. Mijn ondertanden en alle spleten waar normaal tandplak zit, zijn heel donkerbruin verkleurd, lijkt wel of ik een heel rot gebit heb. Moet over 10 dagen pas terug, maar ga nu bellen, het ziet er niet uit. Andere mensen merken het ook op.....
25-04-2014
Vrouw, 22 jaar

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)

Heb de mondspoeling nu 2 dagen gebruikt en heb minder smaak! Ik hoop dat me smaak snel terugkomt en ik stop direct. Ook de hele dag een bittere smaak in me mond.
25-01-2014
Man, 65 jaar

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)

Heb een zgn flap operatie gehad op maandag,donderdag hele dikke keel, mond nog een cm open te krijgen en slikken heel moeilijk,gestopt met spoelen, nu zaterdag nog steeds hetzelfde, slikken nog moeilijker en pijnlijk.Erg dik onder mijn kin en heb het gevoel ook de tong.
31-12-2013
Man, 30 jaar

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)

Dit is echt een wondermiddel als je het goed gebruikt (15 ml per dag) spoele en DUS NIET DOOR SLIKKE want dan komt het bij je speelsel klieren enz Smaak verlies kan optrede maar als je stopt komt de smaak terug. STAAT IN DE BIJSLUITER EN KLOPT OOK Ik ben zekker van plan dit middel te blijven gebruiken
volgende > >>
Pagina 1 van 5

Thyrax Duotab (635) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (333) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (320) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

meamedica