lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

09-03-2017

Kaakoperatie

Na het plaatsen van meerdere implantaten gebruikt ter voorkoming van infectie. Prima effectief en veel aangenamer in gebruik dan "zuivere" chloorhexidine, zowel in smaak als in (ontbrekende) bijwerkingen ten aanzien van tandverkleuring. Verwacht echter geen wonderen: Dit middel is een ondersteuning van mondhygiëne, geen geneesmiddel voor een al aanwezige schimmel- of bacte[lees meer...]riële infectie.
04-03-2017

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)
Trekken van tand of kies

1 Wijsheidstand getrokken. Dit product werkt even goed als Hextril, maar heeft het voordeel dat je je smaak behoudt en dat niet alles wat je eet smerig proeft!
23-12-2016

Tandverzorging

Werkt goed maar de zwarte tong en zwarte tanden is minder. Nadeel is ook dat je naar een mondhygienist moet om het er weer van af te krijgen.
28-08-2016

Tandvleesontsteking

Op verzoek een afspraak gemaakt met de tandarts na ontdekking van tandvleesontsteking zowel de boven als onderrand. Na controle en tandsteenverwijdering werd mij het mondspoelwater perio aid aangeraden. Moest wel even zoeken want een simpele kruitvat of etos verkoopt het spul niet, dit word alleen verkocht bij een apotheek. De tandarts rade mij aan perio aid 2 x daags t[lees meer...]e gebruiken 'sochtends en 'savonds na het poetsen en moest dit een week volhouden en daarna stoppen anders zou het tandverkleuringen te weeg brengen. Na het een week gebruikt te hebben volgens voorschrift ben ik er niet veel mee opgeschoten, heb toen opnieuw een afspraak gemaakt met de tandarts (je zal net zien hij was op vakantie). Heb een dienstdoende tandarts gebeld om het toch te laten controleren voor geruststelling en status. Ze vond de ontsteking meevallen, ik moest doorgaan met poetsen en perio aid om de dag 2 x spoelen weer een termijn van een week. Daarnaast heeft ze nog wat tandsteen verwijderd. Ben nu inmiddels 2 maanden verder en het ziet er nog steeds hetzelfde uit, ik ga opnieuw een tandarts afspraak maken bij mijn eigen tandarts en zal wel horen wat er verder gaat gebeuren. Perio Aid: *Vieze smaak tijdens spoelen houd een lange tijd aan (bitter en zeker niet fris). *Na spoelen irritatie van het tandvlees (stekende pijn aan het tandvlees). *Na spoelen last van onverklaarbare misselijkheid (in de tijd van gebruik geen andere medicijnen gebruikt).
25-07-2016

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)

Na het verwijderen van mijn 4 verstandskiezen kreeg ik een recept mee voor perio aid mondspoeling. Ik vond het wel ideaal aangezien de smaak na zo'n verwijdering niet yummie is. De tweede dag na de verwijdering mocht ik de mondspoeling gebruiken. En aangezien je je tanden nog niet heel goed kunt poetsen vond ik dit wel fijn en fris om het toch schoon te houden in je mond. [lees meer...]Maar na twee dagen at ik een ijscoupe en die was opeens een stuk smakelozer dan de vorige keer. Vandaag, drie dagen later, helaas nog steeds weinig smaak. Ik stop ermee en hoop dat de smaak snel terug komt. Helemaal niet zo ideaal dus :(
18-07-2016

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)

Na het laten trekken van twee verstandskiezen is het mij voorgeschreven door de kaakchirurg. De eerste twee dagen ging het prima, het voelt als sterk mondwater. Ondanks het feit dat ik mijn tanden niet kon poetsen had ik toch een schoon, fris gevoel in mijn mond. Vandaag, op de derde dag, heb ik wel zeer gevoelige voortanden en gevoelig tandvlees. Na het lezen van de recen[lees meer...]sies werd ik lichtelijk bang voor verkleuringen en toen ik in de spiegel keek zag ik dat de randjes van een aantal tanden inderdaad ietsjes verkleurd zijn. Ik ben er op tijd bij, dus ik stop er nu mee. Conclusie: gebruik het niet te veel en niet te lang, maar in het begin doet het prima z'n werk.
13-07-2016

Kaakoperatie

23-06-2016

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)

Na enkele dagen van gebruik na plaatsen van implantaat had ik een indringende zwavelgeur maar besefte niet dat die van dit product kwam. Na een paar weken ook bruine tanden. Om een lang verhaal kort te maken zit ik nu met een schimmelinfectie op mijn tong die ik niet kwijt raak. Ik denk dat de tandartsen betaald worden om dit product voor te schrijven. Het zou uit de hande[lees meer...]l moeten genomen worden.
Pagina 1 van 7

Mirena (1955) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (791) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (407) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (401) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (340) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (292) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!