Perio-Aid Mondreiniging

mondverzorging

Tandvleesontsteking (23 meningen)
Trekken van tand of kies (4 meningen)
Tandverzorging (3 meningen)
Aften (1 mening)

26-05-2019

Trekken van tand of kies

Op advies van implantoloog ivm trekken kies/kroon en voorbereidingen voor een implantaat. Zou ik 2 weken 2 maal daags moeten spoelen gedurende de periode dat de hechtingen in mijn mond zitten. De vierde dag mee gestopt. Was niet meer vol te houden!!
19-04-2019

Tongbranden

Gewoon smerig spul, ik heb het twee dagen gebruikt, en ben onmiddellijk gestopt met deze "Rotzooi", Mijn tong staat in brandt en ik ben volledig mijn smaak kwijt. Ik moest dit middel gebruiken na het plaatsen van implantaat in mijn onderkaak, door een kaakchirurg. Ik begrijp niet dat deze rommel ook nog wordt voorgeschreven. Nu 2 maand later heb ik nog steeds last van een [lees meer...]branderige tong, mijn zorg is hoe kom ik hier van af. Ik heb 14 dagen na behandeling geklaagd bij de kaakchirurg en die zij dat een lichte bijverschijnsel mogelijk was. Maar zolang...????
15-04-2019

Trekken van tand of kies

Dit middel voorgeschreven gekregen een aantal jaar geleden door de mondhygiënist. Nu gebruik ik het weer na een verwijdering van een verstandskies door de kaakchirurg. Het klopt dat het middel een prikkelend gevoel op de tong geeft en dat je smaak daardoor achteruit kan gaan. Dit lost vanzelf op als je stopt met het middel te gebruiken! Het middel is effectief als hulp[lees meer...]middel voor het geval je niet goed kan poetsen of als extra spoelmiddel voor als je een periode een wat slechtere mondhygiëne hebt.
23-03-2019

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)

Perio-Aid Intensive care 0,12% chloorhexidine plus 0,05% CPC Kreeg dit middel voorgeschreven van Implantoog/Kaakchirurg na plaatsen van een implantaat. Gebruikt volgens voorschrift: 2 keer per dag 15 ml. een halve minuut spoelen, daarna uitspugen, en een half uur daarna niets drinken of eten. Kreeg de tweede dag erg last van een vreemd branderig gevoel aan mijn to[lees meer...]ng, waarbij gedeeltelijk smaakpapillen gevoelloos werden. Ben onmiddellijk gestopt, heb dat branderige gevoel na drie weken nog steeds, weliswaar minder hevig. Heb genoemde specialist daarover ingelicht, was het met mij eens dat het wel aan perio-aid kon liggen.
21-03-2019

Gaatje(s)

Troep, rotzooi, nooit hieraan beginnen!!! dit spoelmiddel kan een speekselklierontsteking uitlokken, en ja; laat dat nou net mij overkomen!!! 3 dagen mee gespoeld 3x per dag, 3e dag wakker worden met een flinke bult/ei onder me rechter oor! bij het eten zwelt het helemaal op!!!! Huisarts constateerde onstoken/geiriteerde speekselklieren. Meteen gestopt!! Begin niet aan dez[lees meer...]e rotzooi!
10-03-2019

Tandvleesontsteking

Ik moest het mondwater 3 weken lang 2 keer per dag innemen, maar na 1x ben ik al gestopt. Tijdens het spoelen wilde ik het al z.s.m. uitspugen en direct erna kreeg ik een super branderig en droog gevoel in mijn mond!! Niet te doen!
28-02-2019

Ontsteking (mond)

Ik denk dat de vele negatieve reviews nogal een vertekend beeld geven: ikzelf nog m'n gezin hebben geen enkele last van bijwerkingen als een brandend gevoel. Het middel doet z'n werk prima.
21-01-2019

Moest poetsen wegens tandontsteking
05-11-2018

Ontsteking (mond)

Ik kreeg perio aid tandgel voorgeschreven. Lokaal gebruikt tegen tandvleesontsteking. Na een dag kreeg ik door mijn hele mond door problemen met tandvlees. Ik besloot ook te gaan spoelen met perio aid en al mijn tanden te poetsen met perio aid gel. Het gaf direct een zeer branderig gevoel in mijn hele mond. Ik kreeg problemen met mijn smaak. Ik besloot vol te houden, omd[lees meer...]at de tandvleesproblemen niet wilden oplossen. Na een paar dagen kreeg ik een zwelling onder mijn oor en onder kaak. Als ik wat eet wordt de zwelling erger door de kauwbewegingen. Na een aantal uren wordt het iets minder. Maar de zwelling straalt uit naar mijn nek en mijn hoofd. Ik ben me rot geschrokken. Gelukkig las ik net dat iemand anders er ook last van had. Ik ben er nu een dag mee gestopt, maar de zwelling blijft. Ik gebruik het niet meer.
23-10-2018

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)
Acute necrotiserende parodontitis (ANP, ANUP)

Ik ben het gaan gebruiken na meerdere malen een tandvlees ontsteking te hebben gehad... Ik spoel minimaal 2 x per dag plus dat ik ook met de perio-aid tandpasta poets... Ikzelf heb er heel veel baat bij...geen last meer van tandvlees ontstekingen en niet zoals andere gebruikers schrijven last van branderigheid in mijn mond. Wel als ik spoel dan merk ik even dat het werkt ([lees meer...]misschien is dat de branderigheid ) maar verder geen last en geheel tevreden
21-10-2018

Tandvleesontsteking

Door ontsteking op advies van de tandarts dit gaan gebruiken. Mijn hele tong staat in de fik. Man man man man wat branden. Ik gebruik het niet meer. 1 keer nooit weer
20-09-2018

Tandvleesontsteking

Kreeg dit voorgeschreven door mijn tandhygieniste. Dit omdat mijn tandvlees ontstoken was. Na een dag of drie kreeg ik last van mijn tong. Schraal, droog en een dood gevoel aan met name mijn smaakpapillen. Wees heel voorzichtig met gebruik. Verbaast mij dat je dit zomaar kan kopen.
21-08-2018

Tandvleesontsteking

Kreeg dit middel door mijn tandarts voorgeschreven wegens tandvleesontsteking. Daarbij moest ik ook de bijbehorende tandpasta gebruiken maar daar ben ik maar niet eens aan begonnen. Moest ermee spoelen en meteen de eerste keer al stonden mijn mond en tong in brand. Je mag erna niet met water spoelen want dat zou de werking ongedaan maken dus ik heb het maar even volgehoud[lees meer...]en en steeds na ene half uur toch met water gespoeld. Na een paar dagen merkte ik dat ik last kreeg van slokdarm en maag (heb ik al problemen mee), ook al ben je nog zo voorzichtig, je krijgt er toch wat van binnen. Ben met spoelen gestopt en breng het nu met water verdund met een wattenstaafje en rager op de ontstoken plekken aan. Veel te sterk middel om zomaar aan te bevelen (op een voorbedrukt reclamebriefje, ook nog.)
30-06-2018

Kaakoperatie

Na 4x gespoeld te hebben (2x daags na tandenpoetsen)en 30 sec. in de mond gehouden kreeg ik een zwelling onder mijn oor bij de kaak speekselklier? De zijkant van mijn gezicht bij oor word ook dik en na eten (kauwbeweging?) werd het iedere keer erger. Ook geeft het eten een onaangename reactie op die plaats, een beetje alsof je iets eet wat erg zuur is. Bij rust (niet ete[lees meer...]n dus) slinkt het een beetje, maar de hele zijkant staat onder spanning tot in mijn nek en hoofd(pijn). Ben gestopt maar dat helpt nog niet direct. Assistentes van Kaakchirurg weet er geen raad mee en de Apotheek ook niet. Van de implantaat heb ik geen last maar hier wel een heleboel ellende van.
28-06-2018

Tandvleesontsteking

Ik vindt het middel niet helpen krijg last van mij mond tanden worden bruin jeuk aan mijn gehelmde als ik spoel gaat niet weg. Ik vindt het een slecht middel ook koop dit middel nooit meer de kwaal word 10 keer erger. Hoe kunnen tandartsen dit middel aan raden.
18-06-2018

Tandvleesontsteking

Dramatisch, reviews hadden gelijk!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (499) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (470) - Antibiotica - penicillines breedspectrum