mondverzorging

Tandvleesontsteking (31 meningen)
Trekken van tand of kies (6 meningen)
Tandverzorging (4 meningen)
Aften (2 meningen)

24-10-2020 | Vrouw | 19

17-10-2020 | Vrouw | 28
mondverzorging (2mg/ml)
Aften
Vanwege gebruik oa MTX injectie en verdere medicatie vanwege autoimmuunziektes vaak aften in de mond en ontstekingen. Ongeveer 5 maanden geleden gestart met elke avond spoelen met een dopje vol spoelen, voor 20-30 seconde. Ik lees veel hier over zwellingen en verkleuren van tanden en brandende tong, zelf geen last van gelukkig. Het werkt effectief tegen de hoeveelheid [lees meer...]aften en ontstekingen. Het smaakt smerig en je voelt wel dat je spoelt, maar is daarna gauw verdwenen. Heb alleen een vieze smaak en smorgens überhaupt weinig smaak. Dat trekt bij in de loop Vd ochtend. Gebruik het al 5 maanden en het is voor onbeperkte tijd dat ik het moet gebruiken. De MTX injecties kom ik nooit meer van af.

15-10-2020 | Man | 66
mondverzorging (1,2mg/ml)
vanaf 2 de dag na titanium schroef implantaat links ,zwelling,pijn onder rechter oor tot kaak na 2x daags spoelen met perio aid

21-09-2020 | Vrouw | 56
mondverzorging (1,2mg/ml)
Na het krijgen van een implantaat moest ik 2x dgs spoelen met Perio-Aid. Na 2 dgn stonden de blaren in mn mond en was mn tong net schuurpapier. Zeer pijnlijk. Ben na 2 dgn ipv 15 dgn gestopt dit middel te gebruiken. Na enkele dgn wat minder klachten.

21-09-2020 | Vrouw | 31
Parodontale ontsteking
Ik raad dit product niet aan een half jaar na gebruik van dit product heb ik nog steeds hele bruine vlekken op mijn voortanden hiervan. Het is echt lelijk ik laat dit weleens schoonmaken bij de mondhygienist maar na een week zit het er weer op zonde ik had mooie schone tanden.

08-08-2020 | Man | 36
Tandvleesontsteking
Al 12 uur na gebruik duidelijke vermindering van zwelling, roodheid en pijn.

31-07-2020 | Vrouw | 27
Tandvleesontsteking
Maandag bij de mondhygiënist kreeg ik te horen dat mijn tandvlees was ontstoken en ik 14 dagen, één keer per dag moest spoelen met perio aid. Dit heb ik dus netjes gedaan tot ik donderdag tot ontdekking kwam dat ik gewoon forse gaten in mijn gebit heb die er echt niet zaten! Mijn smaak is sterk verminderd en mijn mond is zeer droog.

08-03-2020 | Vrouw | 61
Tandvleesontsteking
Helaas ook zeer negatieve ervaring met Perio Aid intensive care 1,12% chloorhexidine + 0,05% CPC. Al na 2 dagen droge mond zere tong en binnenkant wangen, en na gestopt te zijn namen de klachten zelfs toe en nu na 2 dagen dikke zwellingen onder de oren (speelselklieren) en zeer pijnlijke mond.

08-12-2019 | Vrouw | 23
mondverzorging (500ml)
Tandvleesontsteking
Op aanraden van de mondhygiëniste een papiertje met perio aid recept mondspoelwater en tandpasta gekregen. De volgende dag bij de Etos gekocht en ‘s avonds gebruikt. Volgende ochtend weer gebruikt. Mn smaak veranderde helemaal. Na 2 dagen droge mond en smaak was bijna weg. Kreeg ook een raar gevoel in mn mond en tong. Heb toen recensies over deze middelen opgezocht en kwam[lees meer...] toen hier terecht. Ga er nu gelijk mee stoppen voordat ook mijn tanden bruin/ zwart worden! Wil liever met natuurlijke middelen aan de slag gaan ipv deze chemische troep. Heb net Oxyfresh lemon mint mondwater en tandpasta gekocht. Schijnt ook heel goed te werken tegen ontstoken tandvlees en heeft 0 bijwerkingen en natuurlijke ingrediënten. En verder calcium-zink-magnesium tabletten en goed met ragertjes tussen mn tanden. Heb daar meer vertrouwen in!

14-11-2019 | Vrouw | 61
mondverzorging (10mg/g)
bij mondhygiëniste geweest kreeg perio.aid intensive care 0,12% Chlorihexidine +0,05% CPC voorgeschreven om twee weken te spoelen na een dag gevoelige wang en dag twee hele verdikking onder rechter oor, en tijdens het eten werd dat erger, naar tandarts geweest en kon op zich niets vinden, een Opt gemaakt en daar ook niets op te zien, kreeg verwijzing naar de kaakchirurg, n[lees meer...]og niet geweest omdat zwelling minder werd,heb nu diverse recensies gelezen over dit middel van diverse mensen, nu de vraag hoelang heeft de verdikking er nog gezeten na stoppen van die spul,en moet ik nu nog naar de kaakchirurg.

13-11-2019 | Man | 61
mondverzorging (0,12)
Tandverzorging
I.v.m. intensieve gebitsreiniging door mondhygiëniste een week voorafgaand aan de behandeling dit middel 2x per dag gebruikt. Na 3 dagen mondspoeling ontstond plotseling hevige zwelling onder linker oor. Erg pijnlijk bij het eten. Na stoppen spoeling (2 dagen geleden) geen verergering meer maar de zwelling/pijn komt af en toe nog terug.

13-10-2019 | Vrouw | 35
Tandvleesontsteking
Na een periode van verminderde weerstand door stress kreeg ik last van een tandvleesontsteking die ik niet onder controle kreeg. Na aanraden van mijn mondhygiënist ging ik perioaid tandpasta en spoeling gebruiken. Het leek eerst te helpen maar daarna ging het mis. Eerst werden mijn tanden bruin en mijn tong zwart. Daarop volgde een flinke mondslijmvlies ontsteking. Ik moes[lees meer...]t meteen stoppen met het gebruik van perio aid. Mijn tandvlees ontsteking sluimerde maar was niet weg en kwam terug ... Perioaid dood niet alleen de slechte bacteriën maar ook de goede waardoor je juist weer ontstekingen krijgt. Ook verdween mijn smaak tijdens het gebruik. Ik gebruik nu mondverzorgingmiddelen die werken op basis van zuurstof. Vriendelijk voor je mond en het helpt. Ik moest een behandeling bij de mondhygiënist ondergaan van 3 kwartier om mijn tanden weer wit te krijgen. Nooit weer perioaid voor mij.

10-10-2019 | Man | 37
Tandvleesontsteking
Op advies van de tandarts mee begonnen tegen een beginnende tandvleesonsteking. Nu 2 weken later zijn bijna al mijn spleten tussen mijn tanden verkleurd/bruin. Wat een rotzooi zeg, niet kopen!!

19-09-2019 | Vrouw | 40
Trekken van tand of kies
Na verwijderen van twee kiezen dit middel voorgeschreven gekregen. Smaak verdween of was raar, wonden ernstig ontstoken, gehemelte branderig, Verkleuring gebit en tong zwart, groeven in tanden. Door zeer ernstige ontstekingen van de wonden een antibiotica kuur gekregen. Werd maar niet beter alleen erger. Dit rot middel gestaakt en wonderlijk werden de wonden rustiger. God[lees meer...]zijdank want arts herkende deze vorm van ontstekingen ook niet. Let goed op bij mij is het van kwaad tot erger geworden.

08-08-2019 | Vrouw | 63
Trekken van tand of kies
Na het trekken van een kies ( met daaronder een ontsteking) kreeg ik van de kaakchirurg een voorbedrukt reclame- recept. Met het spoelen ben ik netjes begonnen, helemaal conform de gebruiksaanwijzing. Wat een bocht is dat! Pijn aan de binnenkant van de wang, droge mond en droge tong. Ik ga hiermee stoppen, want dit kan de bedoeling toch niet zijn .

04-08-2019 | Vrouw | 37
Tandvleesontsteking
Na vele negatieve recensies te lezen, wil ik er toch mijn ervaring delen met dit product. In 1 woord, geweldig. Eindelijk iets gevonden wat echt werkt voor mij. Geen last van bijwerkingen, echt geen 1 bijwerking die omschreven staat. Mijn tandvlees wordt er mooi roze van. Geen pijn meer en geen overgevoelige tandvlees. En had hiervoor zoveel producten gebruikt en nooit res[lees meer...]ultaat. Geen branderige tong of mond. Geen blaren in de mond, geen verlies van smaak? Dus denk dat het echt bij iedereen anders werkt. Ik gebruik het in combinatie met de tandpasta. En een hele grote pluspunt die erbij komt, mijn tanden worden witter? Was bang voor gele bruine tanden, maar bij mij werkt het dus averechts? Kortom, voor mij een heel goed product wat doet wat het zegt.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (551) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (506) - Antibiotica - penicillines breedspectrum