Hibitane

Keelpijn (13 meningen)
Keelontsteking (2 meningen)

05-12-2010

Keelpijn

Ik vond de vorige samenstelling werelds, heb het ook aan iedereen aanbevolen, maar zoals altijd mijn ervaring is met vernieuwing van een product, is ook hibitane nu teruggegaan in smaak en gebruik, doodzomnde.Het is korreliger en de werking is minder.
30-11-2010

Keelpijn

Ik ben het helemaal met de vorige persoon eens , dik ben ook helemaal niet tevreden over de vernieude hibitane, ik vind dat het minder goed helpt, en ik vind ze ook niet prettig om op te zuigen (ze zijn vierkant en eerst waren ze rond) ook voor mij dan maar geen hibitane meer nu de oude niet meer te koop is... jammer ik was altijd erg tevreden (heb gelukkig nog 1 doosje o[lees meer...]ude op voorraad.........)
13-11-2010

Keelpijn

Ik was tevreden over Hibitane, totdat onlangs het recept werd vernieuwd. Ik vind het nu een veredelde vitamine C pil en derhalve niet effectief (vitamine C werkt alleen bij geregeld gebruik). Als ik nu moet kiezen tussen Hibitane en Trachitol, dan kies ik nu Trachitol! (wel jammer, want dat was voorheen exact andersom!)
02-05-2010

Beginnende Keelpijn

Enige middel dat werkt
12-01-2010

Beginnende keelpijn

Tot nu toe het beste middel tegen beginnende keelpijn dat ik heb gehad (niet dat het er zo veel zijn). Het haalt de prikkel duidelijk weg uit de pijn en dat maakt nu net het verschil tussen wel of niet kunnen slapen.
27-05-2009

Keelpijn

Hibitane werkt NIET. Houd je geld in je zak of koop lekkere drop. Neem daarbij veel hete thee en ik wed dat je eerder van je keelpijn af bent dan met dit. Ik begrijp niet dat deze onzin nog gewoon te koop is. En dat dat allemaal mag.
19-09-2008

Keelpijn

Al een paar dagen keelpijn. Ik dacht ik koop bij de drogist van die keeltabletten. Deze Hibitane hadden ze alleen. Ze smaken een beetje als pepermuntjes, maar het helpt echt voor geen meter. Keel deed nog steeds pijn. Nu Trachitol gehaald.
30-11-2012

Hibitane (chloorhexidine)

- Ik kocht vandaag de vernieuwde Hibitane, maar gatsie wat is dat smerig geworden! Alleen daarom zal ik het al niet meer kopen. - Verder vind ik de aantrekkelijke oranje snoepjes kleur geen goed idee, aangezien dat er erg aantrekkelijk uitziet voorkinderen. - De werking vind ik minimaal. Mijn ervaring is dat het enige wat echt helpt om een beginnende keelpijn de ko[lees meer...]p in te drukken en die bacteriën te doden is gorgelen en spoelen met waterstofperoxide. Te koop voor een paar euro bij de drogist. (Bij gebruik de helft verdunnen met water).
19-01-2011

Keelpijn

De nieuwe Hibitane is gewoon rotzooi, kan iemand mij nog de oude leveren? Dat was goed spul...
08-11-2012

Keelpijn

Ik vind de verpakking heel gevaarlijk voor kleine kinderen,deze denken dat het kauwgom is. Voor mij helpt het goed.
19-05-2018

Keelpijn

Vroeger kreeg ik van mijn tandarts de gouden tip de (oude) Hibitane te gebruiken. Het bleek een tovermiddel. Gladde, zachte zuigtabletten met een medicinale smaak. Ik had ze daarna altijd in huis en mee op vakantie. Toen ik op zeker moment nieuwe wilde kopen, bleek het concept vernieuwd en zat het in een oranje doosje. Verbijsterend slecht resultaat. Geen effect. Vieze sm[lees meer...]aak (nepsinaasappel). Akelige structuur (korrelig). Wat ik niet snap, is dat de fabrikant zo halsstarrig is. Ik heb ze destijds benaderd maar kreeg een standaard reactie dat innovatie altijd nodig is. Nu net (mei 2018) vond ik tot mijn grote vreugde nog een stukje strip met 4 pilletjes. Terwijl ik momenteel een erg hardnekkige keelpijn heb, ging het direct beter en kon ik slapen. Onbegrijpelijk dat er zoveel mensen negatief zijn en dat Hibitane persisteert in de verslechtering. Ze zullen nu wel over de kop zijn want de innovatieve variant in het oranje doosje werkt NIET. Zo jammer. Ik had echt veel baat bij de zachte ronde tabletten.
14-03-2012

Keelontsteking

Mijn ervaring is dezelfde als alle andere personen en niet alleen van mij ook van mijn hele gezin het is waardeloze rommel het help niet en je betaald ook nog een rond de 3 euro voor zo'n flut doosie. Ik begrijp gewoon niet waarom HIBITANE uit de handel is gehaald want ook niemand weet het ook de apotheken en drogisterijen niet enige uitleg is toch wel fideel. gaan we er d[lees meer...]ood aan of zo, dan hadden wij al weg moeten wezen want beetje last van de keel even HIBITANE sabbelen en weg is alle ellende. Ik zoek net zolang door tot ik het heb gevonden en dan koop ik gelijk zoveel mogelijk wat redelijk in datum is en laat jullie allemaal weten waar het nog te krijgen is.
30-03-2011

Begineende keelklachten

De vorige Hibitane was een probaat en makkelijk in te nemen middel. De nieuwe Hibitane is waardeloos. En waarom vitamine C toegevoegd? Na 1 doosje dus nooit meer. Overgestapt op Trachitol. Jammer, niet iedere verandering is een goede.
24-05-2011

Keelpijn

Was probaat middel tegen beginnende keelpijn. Nu niet werkende rommel met misbruik van voormalige merknaam. Onnodige vitamine C toevoeging moet blijkbaar de grove prijs onderbouwen. Ik juich de dag dat deze rommel uit de handel wordt genomen.
07-02-2012

Keelontsteking

Herinnerde me alleen de naam van enkele jaren geleden.Toen zeer tevreden. Had nu een andere verpakking en samenstelling. Vreemde nasmaak bij smelten. Was me vorige keer niet opgevallen. Blijkt nu, buiten zeer veel andere E-nummers ook nog aspartaam te bevatten, wat ik inmiddels als "absoluut niet te gebruiken"beschouw. Waarschijnlijk ascorbinezuur toegevoegd(vit.C) en dit[lees meer...] met aspartaam zoet gemaakt. Voor mij geen Hibitane meer
15-04-2012

Hibitane (chloorhexidine)

Hibitane was een goed middel bij beginnende keelpijn.Nu is het middel vernieuwd en tot mijn grote ongenoegen is het een smerig, en onwerkzaam product geworden dat ik nooit meer zal kopen. Bovendien is het het veel te duur. Wie weet waar de oude nog te koop zijn?

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum