Ervaringen met Pyralvex

rheum/salicylzuur

Aften (6 meningen)

08-12-2019 | Man | 69
Aften
Weken achtereen gebruikt. Soms waren de aften even weg, maar na 2 dagen weer terug. Echt, voor mij, waardeloos spul. Bij de apotheek raden ze me Gengigel aan en voortaan poetsen met Zendium, vanwege de enzymen. Fantastisch.Ik ben er eindelijk van af.

10-03-2018 | Man | 55
rheum/salicylzuur (10/4,8mg/ml)
Trekken van tand of kies
Na het extraheren van een grote molaar in de onderkaak kreeg ik na twee dagen intoenemende mate last van kaakpijn, beginnende uitstraling naar hoofdpijn. Omdat ik dry socket vermoed, en paracetamol met coffeine niet effectief is, plan de campagne gemaakt. Combinatie van ) spoelen met een antibacteriële mondwater vooral in de socket, 2) Diclofenac (ontstekingsremmer en pijn[lees meer...]bestrijding, bv Voltaren) en 3) socket aanstippen met pyralvex (natuurlijke bacterie dodend). Kaakpijn neemt ontmiddelijk af. Denk dag of drie voort te zetten.

18-04-2016 | Man | 19
Aften
Had veel last van aften. Afhankelijk van hoe heftig je aft is, kan dit spul heel erg branden voor ongeveer een minuut. Je krijgt er soms tranen van in je ogen. Heb wel het idee dat het daarna wat minder pijn doet. Als je door je aft echt niet kan eten of zoiets, zou ik lidocaïne gebruiken. Wel goed mee oppassen, maar dat verdooft de aft net lang genoeg om wat te eten.

01-03-2023 | Vrouw | 31
Koortslip
Van alles geprobeerd als ik de bultjes voel op komen. Toen een dame die ik op vakantie heb ontmoet mij vertelde over pyralvex toen ik nota bene al een behoorlijke lip had. Nu kan ik niet meer zonder! Als ik een of meerdere bultjes voel meteen aan stippen en binnen no time zijn ze uitgedroogd en als sneeuw voor de zon verdwenen!

27-03-2022 | Vrouw | 42
Aften
Super fijn spul dit. Paar keer per jaar last van aften, altijd meerdere tegelijk. Door vieze glazen wanneer ik ergens iets heb gedronken, of slechte weerstand. Dit spulletjes prikt even maar verzacht de pijn wel en de aften zijn met 3 dagen weg..Love it!!! Ik vind dit de uitvinding. En ja, het is vies:-))))

29-05-2021 | Vrouw | 21
Aften
Werkt ideaal bij aften. Het heelt ze niet per se sneller, maar je leven word er een stuk fijner van door de verdovende werking. Zo kun je tenminste weer normaal praten, eten en drinken. Het prikt wat bij het aanbrengen maar verdwijnt snel. Ik heb het 1x gebruikt voor een wondje op mijn tong. Doe dit alsjeblieft niet want ik sprong door het plafond heen van de pijn.

12-03-2019 | Vrouw | 27
Aften
Regelmatig last van aften, als kind zijnde al, en die werden met Pyralvex behandeld. Oh wat deed dat een pijn. En vervolgens een half uur met die vieze smaak in je mond, want ik mocht natuurlijk niet spoelen. Bah, wat een hell was dat.

23-02-2019 | Vrouw | 22
Aften
Ik gebruik Pyralvex voor aften die in de mond zitten. Je leert er wel wat nieuwe woorden bij wanneer je het aanbrengt aangezien er een stekende pijn begint zodra het spul het plekje raakt. Dit gaat wel al snel weg en dan heb je er weer eventjes geen last van. Je moet het wel vaker per dag herhalen tot de aft weg is. Ideaal spul, maar heftig.

20-07-2018 | Vrouw | 25
Ontsteking (mond)
Werkte meteen al na de eerste dag. Nu inmiddels aan het eind van de tweede dag en heb het gevoel dat de ontsteking al bijna weg is. Ik had een ontsteking in het tandvlees, direct naast een kies.

31-07-2017 | Vrouw | 35
Tandvleesontsteking
Werkt goed: ontsteking van mijn tandvlees was na 2 dagen al bijna weg. Had toen al geen last meer van de pijn in mijn mond. Enige nadeel is dat het heel erg vies smaakt. Maar dat heb ik voor lief genomen. Ik raad het sterk aan bij (kleine) aften, blaasjes of ontstekingen.