Ervaringen met Azopt

brinzolamide

Bij  GlaucoomX

20-08-2015 | Man | 57
Glaucoom
Jaren geleden Azopt gebruikt, ik heb daardoor maanden last van zere ogen, ontstoken oogleden gehad. Toen ik daarmee stopte en een ander middel kreeg, was de pijn ogenblikkelijk over en begonnen mijn oogleden te genezen. Ongeveer een jaar geleden vond de oogarts om het toch weer te proberen. prima en boven verwachting nergens last van. totdat ik aan staar geopereerd was, n[lees meer...]a mijn eerste oog nergens last van. Een daag voor mijn andere oog behandeld zou worden was ik toe aan een nieuw flesje. na de opratie kreeg ik last van zere ogen ook het oog wat eigenlijk al zonder problemen genezen was. Ik gaf de schuld aan het genezingsproces, ook de felle zon speelde daarin mee, dacht ik. Mijn oogleden werden rood en gingen ontsteken. toen het flesje leeg was, eerder dan normaal, begon ik aan een nieuwe, opslag werden de problemen minderen en lijken mijn oogleden weer te genezen. Zou er een partij op de markt zijn met de verkeerde verhoudingen, de hoeveelheid zoutzuur te hoog of zo.

16-01-2015 | Man | 71
brinzolamide
Glaucoom
Vorig jaar staaroperaties aan beide ogen ondergaan op advies oogspecialist. Dit jaar was specialist bij controle tevreden na scan maar raadde mij toch aan om buiten de lumigandruppels (1/dag) aanvullend met Azopt te drppelen (2 maal/dag). Wellicht goed om de schade door glaucoom zoveel mogelijk uit te stellen. Sinds ik deze druppels gebruik (nu ruim 2 maanden) heb ik la[lees meer...]st van wazig zien.

04-07-2016 | Man | 78
Glaucoom
effectiviteit nam af. Oogbol druk wed te hoog

26-10-2015 | Vrouw | 83
Glaucoom
wazig zien, duizeligheid, vochtophoping in de benen, waardoor moeizaam lopen en pijn in de kuiten, slecht voor diabetes type 1.