Ervaringen met Lumigan

bimatoprost

Bij  GlaucoomX

hoesten met slijm lange tijd rode ogen

21-12-2023 | Man | 69
Glaucoom
na een week dit gebruikt te hebben heel droge ogen, en heel veel pijn aan de oogspier ging dwars door het hoofd, zou een bijwerking kunnen zijn met andere geneesmiddelen welke ik moet in nemen.

02-08-2023 | Man | 76
Glaucoom
voor twee weken geleden Lumigan als vervanging van Timogel. Het is mijn 5de probeersel. Helaas ook dit product gaf ernstige bijwerkingen. Ik dacht dat mijn implantaat in mijn mond ontstoken was. Foto bij de tandarts laten maken, niets aan de hand. Ik werd gek van aangezichtspijn aan mijn rechterzijde. Daarnaast kreeg ik ook rode ogen.Prikte heel erg . Vreselijk product. In[lees meer...] ieder geval voor mij

27-12-2021 | Vrouw | 66
Glaucoom
Lumigan krijg ik veel jeuk aan de ogen en de ogen zijn nog droger, en spier pijn aan schouder en nek, wimper en haaruitval. hiervoor had ik Xalmono een dik jaar gebruikt , kreeg ik van de apotheek er was latanoprost voorgeschreven maar ik kreeg alleen maar xalmono van de apotheek daar had ik nog veel meer klachten van, dus die gebruik ik niet meer. ik stap nu over [lees meer...]op Monoprost hopelijk geven die minder klachten. iemand een tip?

21-10-2020 | Vrouw | 74
Glaucoom
Gebruik al jaren Lumigan. Ging redelijk. Niet zoveel bijverschijnselen als met druppels waarin conserveringsmiddel zit. Een jaar ?? geleden is de verpakking veranderd en voor mijn gevoel ook de inhoud. Veel hoesten, snel allergie's, pijn op de borst, verhoogde bloeddruk. Opgenomen in ziekenhuis,situatie werd steeds slechter, kon de trap niet meer op. Hartcatheterisatie ge[lees meer...]had. Geen vernauwingen. In overleg met oogarts overgegaan op Latanoprost. Nu drie weken verder en voel me stukken beter. Zijn er meer mensen die verandering van verpakking ook meer klachten hebben gekregen? Ben erg benieuwd.

05-12-2015 | Vrouw | 61
Glaucoom
Ik schrijf voor schoonzus. Zij heeft als bijwerking zo'n zoute smaak in haar mond. Geen enkele arts weet hier raad op. Ze heeft al diverse merken oogdruppels uitgeprobeerd. Niets helpt. Heeft nog iemand hier last van of weet wat kan helpen? Ze is ten einde raad

04-03-2024 | Vrouw | 69
Glaucoom

rode ogen hoesten met slijm lange tijd

Hoesten, slijmvorming, heesheid Rode oogranden

15-12-2021 | Vrouw | 71
Glaucoom
Ik gebruik deze druppels sinds een maand of vier. Nu al een dag of wat onregelmatige hartslag, hartkloppingen, druk op de borst, duizeligheid en hoge bloeddruk en dat terwijl mijn bloedruk altijd aan de lage kant was.

01-03-2016 | Man | 70
Glaucoom
Na aantal weken gebruik: ongunstige variaties in verhoogde bloeddruk, soms krampgevoel bij hart gevolgd door hoestbui, hartslag slaat nu vaak een slag over. Na mijn hartoperatie slik ik bloeddrukverlagers en ben extra alert waar het mijn hart betreft. Ik ben dan ook niet zo gelukkig met deze bijwerkingen. Binnenkort overleg met de oogspecialist. Dan pas ook is het eerste[lees meer...] resultaat bekend. (Verlaging oogdruk)

16-01-2015 | Man | 71
bimatoprost