Ervaringen met Durogesic

Fibromyalgie (5 meningen)
Rugklachten (2 meningen)
Aangezichtspijn (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)
Lage rugpijn (1 mening)
Peesontsteking schouder (0 meningen)

09-12-2010 | Man
Chronise rugproblemen met zenuwbanen
heb ook last van copd en ben na opname van 3 mnd afgekickt van 200 mg ( na 15 jaar) naar 25 mg. maar de pijn is alleen maar toegen.

11-10-2010 | Man
Pijnstiller
Ik denk dat ik van dit medicijn te afhankelijk wordt. Ik heb nl een lichte hernia opgelopen met behoorlijk veel pijn in mijn linkerbil-en linkerbeen. Gaarne Ue advies hierin. Kan ik misschien beter paracetemol gaan slikken tegen de pijn?

10-10-2010 | Vrouw
Artrose
Na lang gelopen ( 16 jaar ) te hebben met pijn veroorzaakt door artrose heb ik durogesic gekregen waardoor ik gedeeltelijk in staat ben om me gedurende de dag staande te houden. Ondanks de bijwerking v obstipatie, ben ik hier heel erg blij mee. Durogesic gebruik ik in samenhang met een tensapperaat en verschillende andere pijnmedicatie want helaas alleen het gebruik van du[lees meer...]rogesic haalt de pijn helaas nog steeds niet volledig weg.

30-09-2010 | Vrouw
Chronisch pijn
Het is een bagger medicijn, maar werkt wel. Erg vervelend zijn toch de bijwerkingen, maar echt keuze heb ik niet.

15-09-2010 | Man
Chronische neuropathische pijn
gebruik in totaal 300micr.per uur,dagelijks 1 plakker van 100micr.deze blijft zoals voorgeschreven 3 dagen hangen,nu dixarit bijgekregen om het effekt te verhogen.

02-06-2010 | Vrouw
Pijn bij Fibromyalgie
Ik kreeg last van oedeem bij dit middel. Ik gebruikte eerst de pleisters van 12 mcg, toen ik hoger ging in dosering (25 mg) kreeg ik erg last van vochtophoping, vooral in mijn benen, voeten en handen. Daardoor ben ik gestopt en zit ik nu weer op mijn oude medicatie, Tramadol maar hier red ik het niet mee. Iemand nog ervaringen met andere pijnpleisters behalve Fentanyl/Dur[lees meer...]ogesic?

02-02-2010 | Man

06-11-2009 | Man
Pijnstilling

28-08-2008 | Vrouw
Ernstige rugklachten

05-06-2022 | Vrouw | 22
fentanyl oromucosaal/transdermaal (50)
Het is fijn dat het er is voor de mensen waarbij het helpr.. bij mij doet het eigenlijk niks en we blijven maar telkens verhogen..

12-09-2016 | Man | 25
Artrose
Durogesic 50 mU gebruikt effectief en geen pijn gehad. Enkel de bijwerkingen waren er wel. jeukende bultjes tot pijnlijk. 3 dagen effectiviteit op volle kracht, problemen met de grote toilet dat ik noodgedwongen movilax en movicol moest gaan gebruiken om een toilet bezoek te hebben.

28-05-2019 | Man | 30
fentanyl oromucosaal/transdermaal (75ug)
Hallo. Als Belg krijg ik pleisters voorgeschreven wat eigenlijk te licht is. Krijg 75ug maar 125ug helpt het beste, daardoor steeds zoeken naar iemand om extra over te nemen. Instanyl eens kunnen bemachtigen en hier niet op de markt. Ook Actiq is hier niet op de markt, zou deze zeer graag gebruiken bij doorbraakpijn. Als u kan helpen met info hoor ik het graag.

11-10-2016 | Man | 34
fentanyl oromucosaal/transdermaal (25ug)
Hereditaire motorische en sensorische neuropathie

27-08-2018 | Vrouw | 39
Fibromyalgie
Sinds mijn tienerjaren heb ik al fibro, zonder dat ik het wist, is ook nooit verder onderzocht geweest. Nu de laatste 6 jaar heb ik uiteindelijk de diagnose fibromyalgie gekregen , wat bij momenten vrij pijnlijk kan zijn. Nadeel: is niet te genezen, maar je gaat fysiek er wel stilletjes op achteruit . Zodanig dat je depressief wordt, dat je niet meer in staat bent om je ei[lees meer...]gen huishouden te doen zelfs. En dat je soms van andere personen moet afhangen, wat ik eigenlijk affrontelijk vindt. Mijn schoonmoeder gaat nog alle dagen werken, om jaloers en tegelijkertijd fier op te zijn. Ik weet ,ik moet het leren aanvaarden, maar tot nu toe , is me dat nog altijd niet gelukt. Die durogesicplakkers moet ik er ene om de 3 dagen plakken en dat samen met 3valtrans per dag= gewoon aan de morfine achtingen . En dan heb ik soms nog veel pijn , tegen zenuwpijnen helpt het niet in ieder geval. Bijverschijnselen heb ik nooit niet gehad , alleen een droge mond.

18-05-2015 | Vrouw | 42
Lage rugpijn
overgestapt van transtec naar durogesic wegens allergische reactie

26-04-2015 | Vrouw | 43
fentanyl oromucosaal/transdermaal (75ug)
Fibromyalgie
de klever doet ze werk alleen vind ik dat hij snel lost , ik plak hem in mijn nek en als ik een bad ofzo neem of zweet dan lost de klever en als er ene keer lucht onder zit is de werking teniet !! Ik weet je moet de klever plakken op een plaats waar vet is maar ik weeg 44kilo dus welk vet!!???