This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Zaldiar

Pijn - morfine-achtigen
Toon/Verberg Farmacotherapeutisch Kompas
Geef mening

Wordt gebruikt bij:
  • Pijn (algemeen) (33 meningen)
  • Artrose (28 meningen)
  • Zenuwpijn (18 meningen)
  • ...

Pagina 1 van 7

20-04-2015
Vrouw, 39 jaar

Fibromyalgie

Ik gebruik dit medicijn al bijna 7 jaar. Wel met tussenpozen door zwangerschappen. Ik mag er 2 maal daags twee, maar meestal gebruik ik het alleen in de ochtend. Als ik een slechte dag heb dan gebruik ik aan het einde van de middag nog 1. Ik vind het een prima medicijn, heb ook een poos de tramal zelf gebruikt, maar dat gaf veel meer bijwerkingen. Deze mix is precies goed[lees meer...] voor mij, ook omdat het snel werkt. Als ik voor de nacht de zaldiar inneem, omdat ik veel pijn heb, lig ik veel wakker, dus dat probeer ik te voorkomen. 1 tablet gaat meestal nog wel, maar bij twee doe ik vrijwel geen oog dicht door de onrust. Dit medicijn reset mijn pijnherinnering in mijn hoofd, zodat het de pijn niet meer zo kan stapelen en de spieren meer ontspannen en dus kunnen herstellen. De pijn is niet weg maar wel veel beter te verdragen. De bijwerkingen van misselijk en duizelig zijn in het begin wel aanwezig, maar als je aan het middel gewend bent dan gaat dit meestal weg.
07-04-2015
Vrouw, 39 jaar

Artrose van de wervelkolom

slik dit 's avonds met 10mg diazepam en ook dat helpt niet, ik slaap maar halve nachten. kruip rond door het bed van de pijn. dit kan zo niet verder, heb een dochtertje dat 19 april 2 jr word en voel me af en toe net een zombie, maar pijn blijft, maar bijt op mijn tanden. huisarts zei deze week heel lomp ja als je weeer zoveel pijn hebt ga je maar naar spoed. ik heb de tel[lees meer...]efoon opgesmeten en ga dadelijk naar een nieuwe huisarts, die me al meteen doorverwees naar een arts in het ziekenhuis. pffff hopelijk heeft ze een oplossing voor wat meer slaap en meer energie, want ik ga hier aan onderdoor
01-04-2015
Man, 53 jaar

Lage rugpijn

13-03-2015
Vrouw, 46 jaar

Spierreuma

heb jaren 2x pd naproxen 500 mg geslikt, maar kreeg hier problemen van door langdurig gebruik acuut moeten stoppen. van alles verder geprobeerd, gebruik het nu samen met celebrex 100 mg 2x pd.
12-03-2015

Artrose

02-03-2015
Vrouw, 56 jaar

Artrose

helpt bij heftige ontstekings pijnen
10-02-2015
Vrouw, 45 jaar

Spierpijn

Heb Zaldiar meegekregen voor zeer pijnlijke tussenribspieren vanwege hardnekkige hoest buien. Brengt tijdelijke verlichting maar wordt heel erg suf en krijg onprettige druk op mijn hoofd.. En dan gebruik ik nog niet eens de voorgeschreven dosis van 2 daags 2 tabletten. Heb er 1 ingenomen vandaag. Heel de dag als een vaatdoek op bed gelegen. Ga er dus direct mee stoppen.
volgende > >>
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (647) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (338) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (323) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely