ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
07-11-2018

Zaldiar (paracetamol / tramadol)

Ik heb dit middel - combi van paracetamol en tramadol - voor het eerst gebruikt na een operatie twee maanden geleden. Twee keer een tablet ingenomen. Werd een beetje dizzy. Eergisteren - na een tweede operatie - om 20 uur een tablet genomen. Om 22:15 krijg ik de papieren verpakking van een gaascompres niet open. Geen kracht meer. Ineens wordt ik heel duizelig en misselijk [lees meer...]en kan nog net de bank halen. Ik raak buiten bewustzijn en heb stuiptrekkingen. Mijn man zag dat ik eerst lijkbleek was en toen een donkerrood gezicht kreeg. ik haalde moeilijk adem. Na 5 minuten kwam ik bij kennis. Heel misselijk, vreselijke dorst en heel slaperig. Na een paar minuten moeilijk ademen heb ik me op de grond laten zakken en ben op mijn zij gaan liggen. Zo heb ik ruim een uur gelegen. Kon me niet meer verplaatsen omdat mijn spierkracht weg was. Heb de nacht doorgebracht in de woonkamer en ben zo slap als een vaatdoek. Ik heb nog nooit problemen gehad met paracetamol. Tramadol was nieuw. Ik weet inmiddels dat er veel meer mensen zijn die niet tegen tramadol kunnen. Grote troep en qua pijnstilling is het een waardeloos medicijn.
26-09-2018

Fibromyalgie

Ik ondervond geen verbetering. De pijn bleef het zelfde.
20-02-2018

Chronisch pijnsyndroom

Gestart na langere tijd met chronische pijn. Hielp lange tijd zeer goed, na verloop van tijd meer en meer moeten nemen om zelfde effect te krijgen.
27-11-2017

Artrose

Vaak droge mond, belangrijk vast ritme/tussenpozen aan te houden.Werkt bij mij beter als accocia waar ik behoorlijk misselijk van werd.
24-11-2017

Zaldiar (paracetamol / tramadol)

helpt perfect alleen heb ik mij toch stemmingswisselingen ben duizelig en heb een droge mond ga toch terug naar huisarts voor iets anders ben mijzelf niet om moe van teworden wie herkent dit probleem ook of komt dit dat ik het pas gebruikt 6 dagen??
17-11-2017

Nek- / rughernia

5-voudige nekhernia en artrose aan de linkerpols. Gevolg van ong. 35 jaar zwaar lichamelijk werk. Ik combineer de medicatie met een hydraulische nekbrace en het resultaat is zeer goed. Slaapgevoel in mijn achterhoofd is volledig verdwenen en de stralingspijnen zijn dragelijk geworden en ik slaap s'nachts weer goed.
29-10-2017

Pijn (algemeen)

Zaldiar helpt de scherpe rand eraf te halen, veel pijn door bindweefsel/botziekte. De tramadol hielp niet, hoewel het hetzelfde moet zijn? Ik ben zeer tevreden over dit medicijn.
01-09-2017

Gewrichtsontsteking

moest deze slikken omdat ik twee ontstekingen in mijn linkerschouder heb.
Pagina 1 van 7

Mirena (2085) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (838) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (475) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (457) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (369) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!