ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

16-04-2018

Artrose

Alsjeblieft mensen let heel goed op wanneer je met dit medicijn begint. Dit medicijn werkt in het begin heel goed bij mij (tevens ook veel bijwerkingen zoals beschreven). Na lange tijd gebruik werd mijn tolerantie hoger en hoger. Ik begon met 12ugl naar 25 naar 50 naar 75 en uiteindelijk 100 ugl. De afbouw was verschrikkelijk. Ik sta sterk in mijn schoenen maar ik heb mi[lees meer...]j op laten nemen om hiervan af te komen. Lieve mensen wees gewaarschuwd ga er heel voorzichtig mee om plak niet altijd probeer het weekend niets te nemen om afhankelijkheid te voorkomen mits mogelijk! oja Fentanyl is hetzelfde als heroine. Helaas nog steeds veel pijn vurig brandende pijn maar neem het voor lief zo nu en dan oxycodon wat ook heel verslavend is maar makkelijker te doseren dan de pleister variant. als je vragen hebt stel ze gerust ik heb veel ervaring met dit product en durf mij zelf ervaringsdeskundige te noemen. Groetjes Henk
24-03-2018

Gewrichtspijn

In verband chronische pijnklachten en andere klachten die door neuroloog behandelt worden van huisarts dit als ondersteuning erbij gekregen, werkt tegen de pijnklachten maar bijwerkingen zijn hinderlijk vooral de benauwdheid en oppervlakkige ademhaling als Copd patient.
12-03-2018

Pijn (algemeen)

als ondersteuning voor de pijnklachten door ex man mee gezegend door zijn mishandelingen. Hij alles afgenomen, ik pijn en schade aan lichaam en geest door hem. JvdM te S. , tijdens huwelijk al niet aanspreekbaar en ging door met mij aanvallen waardoor ik nu chronische pijnklachten heb ontwikkeld waar weinig zorg voor is behalve gezonde leefregels, veel fysio therapie en bu[lees meer...]itensporige kosten aan zelfzorgmiddelen.
12-02-2018

Fentanyl (fentanyl oromucosaal/transdermaal)

Dit is voor iedereen die problemen heeft met het plakken en het blijven zitten van de pleisters. Ik plak altijd op mijn bovenarmen. Kijk voor het plakken eerst waar de huid rimpelt als je je arm optilt, draait etc. Plak in ieder geval nooit op een plek waar de arm (of ander lichaamsdeel) rimpelt bij beweging. Voor het plakken maak ik de plek op mijn arm eerst scho[lees meer...]on met alcohol 96% die ik bij de apotheek koop. Alcohol maakt de huid goed schoon, maar nog belangrijker: het ontvet de huid! Zodat de lijm de pleister maximaal kan hechten. Ik doe het zo: 1. Pak een vel keukenrol en vouw deze eerst 3x op. Het vierkant vouw je daarna in 3 delen op, tot een rechthoekje. 2. Maak het nu goed vochtig door het op het flesje alcohol te houden en een paar keer om te kiepen. 3. Wrijf nu meerdere malen zacht over de plek op de bovenarm waar je de pleister gaat plakken. 1e keer plakken: begin bovenaan op de bovenarm (kijk uit voor de huidrimpel bij het optillen van de arm). — Ik laat de oude pleister altijd 1-2 dagen zitten als ik een nieuwe bijplak, omdat ze 72 uur werken en ik om 48 uur plak.— 4. Trek nu de bovenste helft van de beschermfolie van de pleister en plak de pleister voorzichtig op de huid. Druk de pleister gedurende 30 seconden stevig aan. Door de warmte van je lichaamswarmte plakt de lijm beter. 5. Trek nu voorzichtig de andere helft van de beschermfolie van de pleister af en druk de gehele pleister nog eens 30 sec stevig aan. Je kunt de 96% alcohol ook goed gebruiken om de lijmresten te verwijderen na het verwijderen van een oude pleister. Maar pas op: niet telang over de plek wrijven met de alcohol!! De huid is door de lijm en Fentanyl erg gevoelig. En dat kan wel 48 uur duren. Plak ook altijd de nieuwe pleister op een plek waar tot 48 uur daarvoor geen pleister heeft gezeten. Ik gebruik al 5 jaar Fentanyl en ik heb ook lang last gehad van loslatende pleisters. 96% alcohol was voor mij de oplossing. Ik hoop ook voor jullie!
30-01-2018

06-01-2018

Spierreuma

Nu een week bezig met fentanyl pleisters geen bijwerkingen en redelijk van de pijn af het zou 3 dagen moeten werken maar de avond voor ik plakken moet weer pijn
19-12-2017

Artrose

bij mij ging de pleister er ook regelmatig af maar ik heb nou van een pijn arts gehoord dat het niet erg is als het maar 6 UUR BLIJFT PLAKKEN DAN IS HET GENOEG EN HOEF JE NIET WEER EEN NIEUWE TE PLAKKEN je hoeft pas weer te plakken als de tijd is voor een nieuwe als je dat niet doet en steeds een nieuwe plakt als hij er NA 6 UUR er af gaat je een over dosis krijg MAA[lees meer...]R DAT WEET BIJNA NIEMAND van daar dat er zo veel bij werkingen zijn
16-12-2017

Arthritis

zenuwpijnen in been en rug
Pagina 1 van 7

Mirena (2043) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (444) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (444) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (362) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!