ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

06-01-2018

Spierreuma

Nu een week bezig met fentanyl pleisters geen bijwerkingen en redelijk van de pijn af het zou 3 dagen moeten werken maar de avond voor ik plakken moet weer pijn
19-12-2017

Artrose

bij mij ging de pleister er ook regelmatig af maar ik heb nou van een pijn arts gehoord dat het niet erg is als het maar 6 UUR BLIJFT PLAKKEN DAN IS HET GENOEG EN HOEF JE NIET WEER EEN NIEUWE TE PLAKKEN je hoeft pas weer te plakken als de tijd is voor een nieuwe als je dat niet doet en steeds een nieuwe plakt als hij er NA 6 UUR er af gaat je een over dosis krijg MAA[lees meer...]R DAT WEET BIJNA NIEMAND van daar dat er zo veel bij werkingen zijn
16-12-2017

Arthritis

zenuwpijnen in been en rug
19-10-2017

Voorbereiding (slok-)darmonderzoek

onderzoek duurde een kwartier en ik werd anderhalf uur later wakker. Heb een half jaar als een zombie rondgelopen, alsof ik maar niet echt wakker werd in de wereld. blijkbaar reageer ik hier sterk op. Let hier voortaan op mocht ik het weer toegediend krijgen. naar gevoel hierovereacties.
15-10-2017

Chronisch pijnsyndroom

Bij mij gingen ze er ook elke keer na het douchen af, nu ik er speciale doorzichtige pleisters overheen plak blijven ze zitten. het gaat wel eens mis, maar meeste gevallen gaat het goed. Ik gebruik deze samen met de oxynorm tabletten.
23-09-2017

Fentanyl (fentanyl oromucosaal/transdermaal)

Ik gebruik Durogesic 75 µg/uur, pleisters door mijn spierziekte. Maar ik geef toe het is erg uit de hand gelopen. Ik moet ze kleven om de 3 dagen. maar ze komen telkens los. Ik heb al ieder merk geproobeerd en ik heb op het internet gezocht en gelezen laten smelten op je tong wat zeer stom is. Ik besef dit maar al te goed en ik heb het geweten zoo ontwenen ongelofelijk. Ik[lees meer...] weet het is verkeerd met als gevolg dat ik er zwaar aan verslaafd ben, ik heb al talloze keren geprobeerd voor te stoppen. Ik ben echt beschaamd hoe dat het zo ver is kunnen komen. Dit lukt maar niet door de ontwenningsverschijnselen en deze zijn echt niet te beschrijven 😭😭😭. En ik ben daar zeer bang voor, het is net alsof ik zal sterven. Soms enorm zweten, enorme spierpijnen. Ook soms enorm misselijk, raar gevoel in mijn benen, juist of er beestjes inzitten. Het gevoel dat ik de griep heb, ook enorme diarree als ik het niet gebruik. Nu ik wil er mee stoppen, cold turkey heb ik al gedaan. Dit is echt ongelofelijk hoe je je voelt bij een cold Turkey. Dit is niet te beschrijven de ontwenningsverschijnselen. Als ik vraag aan mijn huisarts voor in pilvorm. Of oxycodone voor geleidelijk af te bouwen, of Methadon, nee geen enkele arts die mij dat wil voorschrijven. Dit is zo een beetje mijn verhaal. ajaaj ben al in verschillende afkickcentra opgenomen geweest zonder resultaat. Wie weet raad? Ik woon wel in België in Westvlaanderen graag hulp.
15-08-2017

Fentanyl (fentanyl oromucosaal/transdermaal)

KIJK UIT MET DIE TROEP HET IS NL 10 TOT 50X STERKER DAN NORMALE MORFINE HET SPUL DAT PRINCE VERMOORDE DE PIJNPOLI ARTS ZAT HUILEND IN HAAR STOEL ER VALT NIETS MEER AAN TE DOEN GEEN NEURO TEVENS U LEVER EN NIEREN EN OGEN GAAN KAPOT DAT GELDT VOOR VEEL MORFINES .U BENT GEWAARSCHUWD ZELF HUISARTSEN ZEGGEN JA IK KEN MENSEN DIE DAT LANGER DOEN .Zij hebben hier geen verstand[lees meer...] van ALLEEN PIJNPOLI ARTSEN .LUISTER AUB NIET NAAR HUIS ARTSEN ZIJ HEBBEN NUL VERSTAND NET ZOLANG VOEREN TOTDAT JIJ DE PIJP UIT BENT.Zij nemen die troep niet.Heroine troep.In amerika roken zij die troep dealer versnijden heroine ermee zelfs heroine juncks krijgen hiermee een overdosis.
01-08-2017

Artrose

Deze pleisters moest je 1x per 3 dagen opbrengen, was een overgevende, spuug misselijke vrouw geworden. Leek wel of ik een zombie was, niks interesseerde me. Ben na de 2e pleister dan ook per direct gestopt. Hier kon ik dus duidelijk niet tegen. Overgevoelig voor sommige medicijnen.
Pagina 1 van 7

Mirena (2031) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (831) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (436) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (433) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (359) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!