ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

19-10-2017

Voorbereiding (slok-)darmonderzoek

onderzoek duurde een kwartier en ik werd anderhalf uur later wakker. Heb een half jaar als een zombie rondgelopen, alsof ik maar niet echt wakker werd in de wereld. blijkbaar reageer ik hier sterk op. Let hier voortaan op mocht ik het weer toegediend krijgen. naar gevoel hierovereacties.
15-10-2017

Chronisch pijnsyndroom

Bij mij gingen ze er ook elke keer na het douchen af, nu ik er speciale doorzichtige pleisters overheen plak blijven ze zitten. het gaat wel eens mis, maar meeste gevallen gaat het goed. Ik gebruik deze samen met de oxynorm tabletten.
23-09-2017

Fentanyl (fentanyl oromucosaal/transdermaal)

Ik gebruik Durogesic 75 µg/uur, pleisters door mijn spierziekte. Maar ik geef toe het is erg uit de hand gelopen. Ik moet ze kleven om de 3 dagen. maar ze komen telkens los. Ik heb al ieder merk geproobeerd en ik heb op het internet gezocht en gelezen laten smelten op je tong wat zeer stom is. Ik besef dit maar al te goed en ik heb het geweten zoo ontwenen ongelofelijk. Ik[lees meer...] weet het is verkeerd met als gevolg dat ik er zwaar aan verslaafd ben, ik heb al talloze keren geprobeerd voor te stoppen. Ik ben echt beschaamd hoe dat het zo ver is kunnen komen. Dit lukt maar niet door de ontwenningsverschijnselen en deze zijn echt niet te beschrijven 😭😭😭. En ik ben daar zeer bang voor, het is net alsof ik zal sterven. Soms enorm zweten, enorme spierpijnen. Ook soms enorm misselijk, raar gevoel in mijn benen, juist of er beestjes inzitten. Het gevoel dat ik de griep heb, ook enorme diarree als ik het niet gebruik. Nu ik wil er mee stoppen, cold turkey heb ik al gedaan. Dit is echt ongelofelijk hoe je je voelt bij een cold Turkey. Dit is niet te beschrijven de ontwenningsverschijnselen. Als ik vraag aan mijn huisarts voor in pilvorm. Of oxycodone voor geleidelijk af te bouwen, of Methadon, nee geen enkele arts die mij dat wil voorschrijven. Dit is zo een beetje mijn verhaal. ajaaj ben al in verschillende afkickcentra opgenomen geweest zonder resultaat. Wie weet raad? Ik woon wel in België in Westvlaanderen graag hulp.
01-08-2017

Artrose

Deze pleisters moest je 1x per 3 dagen opbrengen, was een overgevende, spuug misselijke vrouw geworden. Leek wel of ik een zombie was, niks interesseerde me. Ben na de 2e pleister dan ook per direct gestopt. Hier kon ik dus duidelijk niet tegen. Overgevoelig voor sommige medicijnen.
16-07-2017

Chronisch pijnsyndroom

Ik merk weinig van de pijnstilling.
07-07-2017

Spierpijn

Ik heb een spierziekte en zonder dit zou ik niet kunnen functioneren met mijn kindjes, Vannacht heb ik ook iets te rustig kan slapen maar wel waar ik wakker van wordt, Ik zou niet meer zonder kunnen als je iemand het kwijt wil nou mag je mij bellen dan koop ik het wel, (Redactie Mijn medicijn : privé gegevens verwijderd - ter info alleen ervaringen worden gewisseld - g[lees meer...]een medicijnen)
21-06-2017

Polyneuropathie

Heb 30 jaar polyneuropathie, heel veel geprobeerd, momenteel voor de huidpijn 600mg lyrica en de fentanyl voor de andere vorm van neuropathie. Momenteel gebruik ik sinds enkele maanden wietolie: cbd 2 kleine lepeltjes per dag; thc (2 op 1) 4 druppeltjes per dag. Dacht dat het zou helpen, maar ga het afbouwen omdat ik denk omdat het niet echt helpt.
29-03-2017

Gewrichtspijn

pleister van 100 umg laat, door z'n grootte, vrij makkelijk los en is niet, als je heel tenger bent, makkelijk aan te brengen. 2 pleisters van 50 umg zijn makkelijker aan te brengen en laten minder snel los. Als de huid heel droog is, bij een warme douche en lange tijd in een warm zwembad kan de pleister sneller los gaan. Op vakantie is het daarom altijd verstandig extra[lees meer...] pleisters mee te nemen.
Pagina 1 van 7

Mirena (2019) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (828) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (424) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (424) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (353) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!