ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2

04-06-2018

Rugpijn

Ik nam al 8 jaar elke dag 4x 20 druppels Valtran voor pijn in mijn bovenrug. Sinds kort begon mijn lage rug ook meer en meer pijn te doen en hielp de Valtran hier niet meer voor. Mijn huisarts heeft me dan Transtec 35 voorgeschreven en deze pijnstiller hielp de eerste week zeer goed. Alleen wanneer ik de klever op mijn borstkas kleefde kreeg ik ontzettende jeuk dus deze [lees meer...]plaats was voor mij niet goed. Voor mij waren dus de beste plaatsen de bovenrug en bovenarmen. Na een tijdje kwam de pijn er terug door en werd door de huisarts Transtec 52 voorgeschreven en deze gebruik ik tot op heden nog steeds en werkt zeer goed. Enige minpuntje is dat ik moeilijk kan plassen en nogal snel vermoeid ben.
17-10-2017

Gewrichtsontsteking

bij hevige pijn is het wel doeltreffend.
24-07-2017

Arthritis

transtec werkt zeer doeltreffend tegen artritis
18-07-2017

Artrose

ik heb geen bijwerkingen
23-04-2015

Transtec (buprenorfine)

Ben al 20 jaar diabeet, en heb sinds +- 15 jaar Transtec pleisters en heb tot 18 April de grote transtec pleister (groot ) gebruikt waar je op moet letten dat je de pleister om de 4 dagen op een andere plaats moet plakken, inderdaad is na het verwijderen van de oude pleister de huid enigzins rood dan doe ik er een zeer dun laagje sudocrem op , dit helpt prima. Ook plakt mi[lees meer...]jn vrouw de pleister op mijn rug dus ook nooit lichamelijke problemen mee gehad. Sinds afgelopen week word de grote transtec pleister niet meer vergoed en heb nu een kleine met de zelfde werking maar problemen met het los halen van de verpakking. Nu heb ik Buprenorfine Ranbaxy waardeloos men kijkt niet meer naar het gemak van aanbrengen maar naar de prijs. Tot slot ik weet wat zenuwpijn is maar voor mij een geweldig werkend medicijn. Heb je een vraag of opmerking mail mij gerust. Ko
05-01-2015

Transtec (buprenorfine)

Ik heb chronische pijn (zenuwpijn en botpijn). Ik slik al een aantal jaren temgesic (tablet onder de tong) een prima middel. Maar ik vergeet nogal eens mijn medicijnen. Daarom kreeg ik de pleisters voorgeschreven. Ik ben er super blij mee! Alleen na een maand of drie krijg ik huidirritatie en dan is het moment weer gekomen dat ik overga op de pillen. Nu lees ik dat ik geh[lees meer...]olpen kan worden met Flixotide spray. Daar ben ik erg blij, dus morgen de dokter bellen voor een recept. Als het werkt zal ik het vermelden! Al las ik al, dat er mensen zijn die er een goed resultaat mee hebben, dus ga ik er vanuit dat dat bij mij ook zo zal zijn.
03-08-2014

Artrose - gewrichtsaandoening

Ik heb van de huisarts Transtec voor geschreven gekregen waar ik zeer goed op reageerde en had ook weinig tot geen bij werking van. Ik heb transtec in pleister form gekregen en moet er 2 tegelijk plakken dus totaal 140 Mg. Hier voor had ik Fentanyl 100 Mg waar ik heel suf op werd en meer lag te slapen dan dat ik nog leefde. Maar nu heb ik weer andere pleisters gekrege[lees meer...]n snap er niks meer van reageer je goed dan gaan ze weer rommelen kunnen ze weer meer verdienen aan de medicijnen of zo... Nu heb ik Bupreorfine Ranbaxy gekregen maar deze laten los door dat ik nog al zweet.
07-02-2013

Rugklachten

Sinds mijn man de pleisters gebruikt doet hij niets anders dan overal slapen. Hij is begonnen met een halve pleister om de 3 dagen. Nu zit hij ongeveer een grote week aan een hele pleister om de 3 dagen. Hij slaapt dus nog meer en is altijd moe. Hij heeft geen zin meer in seks/vrijen. Hij krijgt zijn penis niet meer in een volledige erectie. Nog iemand deze problemen? Dan [lees meer...]had ik graag uw reactie gehoord aub.
Pagina 1 van 2

Mirena (2050) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (450) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (445) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (363) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!