Ervaringen met Strumazol

Bij  SchildklierX

Ziekte van Graves (52 meningen)
Snel werkende schildklier (33 meningen)

26-06-2013 | Man | 57
Schildklier
Heb ziekte van Basedow en dat lijkt op Graves. Heb elders als reactie op Henny gereageerd, omdat ik ook al 25 jaar Strumazol gebruik.

12-06-2013 | Vrouw | 57
Schildklier
Hallo mijn naam is Henny, ben 57 jaar en slikte al 25 jaar Strumazol en Thyrax . Nadat mijn internist met pensioen ging kreeg ik een nieuwe internist. Deze was geheel verbaast dat ik deze medicijnen al zo lang slik. Zij is het hier dan ook niet mee eens. Moest direct stoppen met medicijnen en dan zien hoe het gaat. Ben nu 2 weken zonder medicijnen voel me hopeloos na 25 ja[lees meer...]ar stabiel te zijn geweest heb ook weer enorm last van mijn ogen. Zijn er meer mensen die deze medicijnen zolang slikken zonder bijwerkingen? Dan hoor ik dit graag.

16-01-2013 | Vrouw | 30
Schildklier
Het sloeg goed aan 1 maand alleen Strumazol en daarna 127 mg Eutyrox erbij. Ik ben wel 5 tot 8 kilo aangekomen door de Strumazol. Vervelende bijwerking, maar het heeft geholpen met het genezen van de graves en het heeft alle op hol geslagen hormonen doen dimmen. 3 keer graves gehad door stress en door zwangerschap, alle drie de keren goed genezen. Wel helaas moeten stop[lees meer...]pen met de borstvoeding, maarja een kind heeft meer aan een gezonde moeder en kunst voeding dan een heks met borstvoeding.

15-01-2013 | Vrouw | 65
Schildklier
in het begin veellast van jeuk en op boeren. ook Veel zweten. Mijn bloeddruk was normaal doch mijn pols slag was 100. Daar kreeg ik beta blokker voor. die ook zijn bijwerkingen gaven. wat ik wel vind dat er altijd wat vaag verhaal wordt gegeven omtrend het verloop van de schildklier hoelang je medichijnen moet gebriuken en zo meer

02-06-2012 | Vrouw | 38
Schildklier
Te algemene diagnose..geplaatst worden in marges en protocollen...terwijl het eigenlijk elk geval heel erg uniek is...maar je wordt net als erg veel ziektes tussen dit en dat cijfertje geplaatst in grafieken...ik ben 2 keer kort (half jaar) aan de strumazol geweest werd geadviseerd om mijn schildklier lam te leggen...ik wilde dat niet en heb zelf gekozen voor voorzichtig [lees meer...]afbouwen onder begeleiding van mijn huisarts en een osteopaat..ben inmiddels weer 2 jaar medicijn vrij

05-04-2012 | Vrouw | 49
Schildklier
Ik neem sinds enkele weken strumazol 10 mg. minder hartsklachten maar doodmoe en altijd slapen, slapen, slapen.... Weet niet wat te doen nu....