ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

28-08-2017

Ziekte van Graves

Echt prima medicijn: na een week alle narigheid van de ziekte weg: geen hartkloppingen meer, geen overmatig zweten, niet meer trillen en eindelijk langzamerhand weer een gevoel van ontspanning!
03-08-2017

Snel werkende schildklier

Eindelijk door de huisarts doorverwezen eind april 2017 naar een internist vanwege een te langzaam werkende schildklier in januari en in mei werkte deze te snel. Na diverse onderzoeken echo, scan en bloedonderzoeken kreeg ik als uitslag dat ik de ziekte van Graves heb. Ik had verwacht dat na medicijn inname er snel verbetering op zou optreden qua klachten, maar helaas. Gew[lees meer...]richtspijn in heupen, knieën, en vingers die zorgen voor een beperking qua tillen, wringen. Moeizaam in slaap vallen en snel wakker zijn in de nacht is zwaar vermoeiend. Ik ben in behandeling bij een internist i.o. hij verteld te weinig neemt klachten niet serieus, laatst moest ik hem zeggen dat gewrichtspijn toch echt wel in de bijsluiter staat, dit zocht hij meteen op en moest toegeven. Verminderde wel inname gebruik nu 20mg. Alles lijkt in slow motion te gaan dit terwijl ik altijd actief ben geweest ...
13-06-2017

Snel werkende schildklier

Ik gebruik ook sindskort dit medicijn en heb ook last van mijn ogen en misselijk en droge mond af en toe en blijf misselijk gevoel in mijn maag houden. Is niet zo prettig.
18-04-2017

Ziekte van Graves

6 jaar geleden kreeg ik ziekte van graves, 20 kg in half jaar afgevallen. Heel veel hypers gehad. Bewust geen medicijnen genomen, na jaar was me schildklier weer rustig. Nu afgelopen februari had ik het weer terug, andere symptomen. Nu gebruik ik strumazol, begon met 30 mg, maar vanwege gewrichtspijnen, hoofdpijn en misselijkheid mocht ik halveren. Na 12 weken weer bloed[lees meer...]prikken kreeg ik 20 mg, weer gewrichtspijn, voel me veel beroerder met medicijnen dan zonder. Kom ook lekker aan in gewicht :( nog 4 weken dan hoop ik dat me schildklier platligt en dat ik andere medicijnen krijg om me schildklier opnieuw aan de gang te krijgen.
24-03-2017

Snel werkende schildklier

Gebruik ze vanaf 1 maart dit jaar en ben al 3 kilo aangekomen en daarvoor al 8 kilo
24-01-2017

Ziekte van Graves

Ik gebruik dit medicijn al geruime tijd. In het begin veel bijwerkingen, opgezette buik, darmproblemen, misselijk, vocht vasthouden. Na een tijdje gingen deze bijwerkingen over. Nu op wat kleine dingetjes na (af en toe wat lichte gewrichtspijn bijvoorbeeld) nergens meer last van. Ik word behandeld doormiddel van monotherapie (strumazol in lage dosering ipv strumazol in hog[lees meer...]e dosering icm schildklierhormonen). Begon met 30 mg per dag. Gebruik inmiddels nog maar 25 mg per week.
22-09-2016

Ziekte van Graves

Ik heb enorme gewrichtspijn en de pijn gaat niet over! Is er iemand die mij kan vertellen wanneer de pijn overgaat? De dokter en het ziekenhuis geven niet genoeg informatie en kunnen niks zeggen. De bij effecten zijn vreselijk. Ik kreeg na 2 weken overal bulten, jeuk, enorme gewrichtspijn en astma aanvallen, terwijl ik normaal geen astma heb. Weet iemand of dit overgaat? I[lees meer...]k zie na een week nog geen vermindering in de bijwerkingen!
06-07-2016

Pagina 1 van 7

Mirena (1996) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (814) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (419) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (417) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!