Ervaringen met Thyreoïdum

levothyroxine / liothyronine

Bij  SchildklierX

Thyrax Duotab (875 meningen)
Euthyrox (423 meningen)
Levothyroxine tabletten (208 meningen)
Tirosint (72 meningen)
Cytomel (37 meningen)

28-10-2018 | Vrouw | 23
levothyroxine / liothyronine (45)
Trage schildklier
Enkel overstapsklachten, was erg tevreden. Helaas tijdelijk niet leverbaar, nu drama met Erfa. Een Canadese variant.

19-03-2021 | Vrouw | 59
levothyroxine / liothyronine (165)
Trage schildklier
Ik heb al een eerder bericht over mijn gebruik van Thyreoidum geplaatst. Begin maart van dit jaar. Dit is een aanvulling. Ik ben genezen via integrale geneeskunde, een nieuwe manier, van omgaan met functies van ons lichaam die tijdelijk niet goed functioneren of uitgevallen zijn, bijvoorbeeld na een zwangerschap, wat een uitputting is voor je eigen lijf. Zo kwam het bij mi[lees meer...]j, uiteindelijk boven water, terwijl ik al veel langer, 12 jaar vage rare vermoeidheid en concentratie klachten had. Ook als je twijfelt of je wel een traag werkende schildklier hebt. Dat is nml makkelijk zelf te constateren, door je temperatuur te nemen, elke ochtend, voor 3 dagen achter elkaar, terwijl je nog in bed bent blijven liggen. Daar neem jij het gemiddelde van, en als dat lager is dan 36,4 dan is dat een indicatie, en doe je er goed aan om naar je huisarts te gaan, en je bloed te laten prikken. Ook staat op deze site, een lange lijst met verschijnselen, waarmee je een idee kan krijgen dat je last hebt van je schildklier. Mijn orthomoleculaire vrouwelijke arts in Castricum, werkt o.a op deze manier. Ik herken op deze site veel van haar manier van denken en doen, wat naar mijn verbetering heeft geleid. Met haar begeleiding ben ik van de thyrax en cytomel af, naar de thyreoidum, en daardoor functioneer ik weer goed, en voel ik me weer als vroeger. Mijn zoektocht heeft wel heel lang geduurd, 23 jaar, dat is spijtig en daar heb ik ook om gerouwd. Ik heb veel gemist daardoor. Veel huisartsen en artsen, specialisten zijn onbekend, met deze nieuwe methode. En zeggen ook te snel, dat de waarden goed zijn. Ook als jij je nog steeds even belabberd voelt als, ook al ben je inmiddels wel aan de thyrax, of cytomel. Als je er op tijd bij bent, kan jouw schildklier functie weer helemaal zich herstellen, en hoef je niet levenslang aan de medicatie. Bij mij was dat te lang geleden, helaas. Hoewel bij mij de klachten er al waren op mijn 21 jaar, werd de diagnose pas gesteld toen ik 33 was! De klachten worden niet gekoppeld aan jonge mensen, wat kwalijk is. Er werd bij mij telkens getest op pfeiffer en bloedarmoed, wat ik niet had. Maar bij mijn kinderen, die door mij, alle 3, erfelijk zijn belast, .zijn er 2 gelukkig geheel hersteld. Met hulp van mijn orthomoleculaire arts. Als je gewoon gaat zoeken op internet, onder dat kopje, zal je er vast 1 vinden. De mijne zit in Castricum. Ik ben haar heel dankbaar. Ik ben weer fit en kan weer denken en me ook concentreren, en de eeuwig aanwezige vermoeidheid is verdwenen. Dus ga zoeken, en blijf zoeken. Kijk ook onder praktijk voor integrale geneeskunde., daar kom je veel te weten. En hoef je niet zo een lijdensweg te gaan, als dat ik gedaan heb. (Mijn medicijn.nl : Let op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd - geen privé gegevens worden doorgegeven - via de knop 'reactie' is het mogelijk vragen stellen bijv. ). (In de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.)

02-03-2021 | Vrouw | 59
levothyroxine / liothyronine (165mg)
Trage schildklier
Ik heb 5 jaar nu ,Thyreoidum, en ben daar dankbaar voor! Ik voel mij weer als vroeger, voordat mijn schildklierfunctie uitviel, 28 jaar geleden. Ik heb al die jaren gezocht naar een oplossing. Iets wat mij echt zou helpen. Want ondanks de pillen via de huisarts en specialisten, voelde ik me nooit goed. Ik leefde onder een kaasstolp, moe, ik had geen denkhoofd, een [lees meer...]opgeblazen gezicht, geen fut, geen concentratie, en altijd raar dik. Waardeloos! Had nooit baat bij thyrax en cytomel. De bloedwaarden daarvan zeggen weinig over de werkelijke effectiviteit, weet ik nu ik een orthomoleculaire arts heb. Thyreoidum is een levend schildklierhormoon, het komt van varkens, en het is niet synthetisch zoals de rest van de middelen. Daarom werkt het zo goed. Het is herkenbaar voor ons lichaam. En het heeft geen enkele bijwerking. (Omdat ik dit bericht niet kon versturen, zonder de bijwerkingen regel ingevuld te hebben, staat daar nu iets!! Maar dat is incorrect. Thyreoidum heeft geen enkel negatief effect, nul.) Het wordt door ons lichaam herkent, dat in tegenstelling tot al die andere chemische gefabriceerde schildklierpillen. Ik ben nu sinds 5 jaar onder de kaasstolp uit, ik slik onder begeleiding van mijn orthomoleculaire arts elke dag: zinkmethionine, selenium-methionine, jodium ( dit is allemaal essentieel voor werking van de schilklier) en thyreoidum. En ik ben gewoon weer mezelf, ik kan weer denken! Voel me enorm fit en baal van al die verspilde jaren van niet passende medicatie, waardoor ik veel gemist heb van mijn leven en ook van de opvoeding van mijn kinderen. Ik was er niet echt. Voelde me altijd moe, en mijn keel voelde zo kunstmatig, als een stuk plastic, met Thyrax, dat is nu gelukkig ook weg. Nadat ik Thyreoidum ging gebruiken werd mij dat pas allemaal duidelijk. En kon ik mezelf ervaren met de energie en helderheid van vroeger, en ik heb om al die verloren jaren echt gerouwd. 23 jaar! Dat is lang. Ik moet het zelf vetalen, het wordt niet vergoed. En je moet een arts vinden met een bredere kijk op genezing. Met kennis op celniveau. Veel artsen kennen het gewoon niet, en handelen puur met de farmaceutische industrie in hun nek, als raadgever. Mijn orthomoleculaire arts ben ik heel dankbaar. Zij begeleid meer mensen in dit traject , en iedereen heeft de zelfde positieve ervaringen met thyreoidum. Dat het geld kost is jammer, juist omdat het zo goed werkt voor mensen met een trage schildklier functie, maar ik neem het voor lief. Het is het meer dan waard!

22-03-2024 | Vrouw | 72
levothyroxine / liothyronine (220mg)
Hypothyreoïdie
Na 15 jaar beroerd te zijn geweest ontdekt een arts dat ik de Thyrax uitplas. Het doet niks in mijn lijf. Overgestapt op Thyreoidium en ik heb na n paar maanden mn leven terug!