ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

26-04-2017

Schildklier verwijderd

Geachte lezers, Dit is voor mij een super slechte vervanger gebleken voor de Thyrax duotab die ik al tien jaar gebruikte. Klachten in de 1e week: huiduitslag borst/schouders. 2e week: huiduitslag borst/schouders, vermoeid, gewrichtsklachten rug. 3e week : huiduitslag borst/schouders, vermoeid, gewrichtsklachten rug, heupen en knieën. 4e week : huiduitslag borst/schouders,[lees meer...] vermoeid, gewricht klachten rug heupen en knieën, stijfheid en samentrekken van spieren, concentratieproblemen. Ben met spoed weer teruggezet op thyrax en nu weer aan het herstellen van de schrik en van deze medische misser. Allergie voor een bepaald bestanddeel misschien?, ....ik weet het niet! Bij mij ging het verschrikkelijk mis, en wil deze pil en periode zo snel als mogelijk vergeten.
23-04-2017

Trage schildklier

Ruim 9 weken geslikt, 9 weken zware hoofdpijn, misselijk, niks kunnen doen, depri werd ik ervan na overstap van thyrax naar levothyroxine. nu is thyrax weer terug, dus huisarts gaf thyrax terug iets minder slikken geen 100 mcgr, maar 75 mcgr. Ik blij, maar de eerste dag... hoofdpijn, maagpijn, misselijk, huilerig, angstig, durfde niet naar buiten, tweede dag, diarree erbij[lees meer...], buikpijn, pffff. weer ellende. Moe. Ben nu echt moedeloos, kan er niet mee werken, steeds bloed prikken, weg eigen bijdrage, aspen moet dit maar vergoeden aan ons. Varkenshormoon slikken? Dan maar eens naar natuurarts, dit is geen oplossing.
21-04-2017

Trage schildklier

Met thyrax bijna nooit klachten, nu veel klachten! Elke dag hevig spierpijn, altijd moe zijn. Flinke gewichtstoename . Ik verslik me regelmatig en kan soms erg hyper zijn.
20-04-2017

Te weinig bijschildklierhormoon

Medicijn met veel bijwerkingen die invloed heeft op mijn dagelijks functioneren.Na 1/2 uur hoofdpijn, maagpijn, draaierigheid ... In combi met andere medicijnen ivm astma, hart en vaatproblemen is dit medicijn af te raden.
19-04-2017

Trage schildklier

Na jodium kuur werkt mijn schildklier te langzaam. Gebruikte thyrax en moest over op dit medicijn. Mijn klachten had ik nog niet gekoppeld aan dit medicijn omdat ik van thyrax nagenoeg geen bijwerkingen had verwachtte ik geen verandering. Ik was zo naïef dat je een goede vervanger krijgt. Omdat de klachten zeer vervelend zijn heb ik maar is gekeken of de oorzaak van mijn k[lees meer...]lachten aan dit medicijn te koppelen is. Blijkbaar is dat de verklaring als ik de klachten van iedereen zo lees hier.
16-04-2017

Hypothyreoïdie

Mijn schildklier is door radioactief jodium kapotgemaakt. Gebruikte al jaren Elthyrone 100 microgram. Twee jaar terug is de formule verandert en ook de naamgeving L-Thyroxine. Geen bijwerkingen gehad.
05-04-2017

Trage schildklier

Sinds december 25 ug tot nu 75 ug nog steeds keelpijn en een naar slikgevoel [slecht slapen] Groet, wilma
31-03-2017

Schildklier verwijderd

Ben noodgedwongen over gegaan, naar dit merk. Ben erg moe , spierpijn, alsof ik flink gesport heb, opvliegers, aangekomen, 3kg in 6 weken. Het gevoel alsof er strak elastiek om mijn kuit zit. Snel opgebrand....
Pagina 1 van 7

Mirena (1965) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (797) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (409) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (403) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (343) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (293) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!