lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

25-07-2016

Trage schildklier

Gebruik dit middel gedwongen, na de oude Thyrax in bruine potje en daarna in strip (wat mij veel jeuk gaf), nu enkele maanden. Voel mij de laatste weken opgejaagd, opgeblazen, kom nu ook aan??? ;-( voel mij daar naar van, rusteloos, prikkelbaar. meer hoofdpijn, meer transpireren. opgezwollen buik (gevoel, maar ook echt). Hou vocht vast. Hart jaagt nachts erg. Erg droge mon[lees meer...]d nachts. Drie kilo zwaarder. Ga nu een afspraak maken met mijn huisarts. De bloedwaarden blijken na het onderzoek erg goed te zijn? Ben hier absoluut niet gelukkig mee en chagrijnig!! Is er een alternatief of komen de oude in het bruine potje ooit terug?
23-07-2016

Trage schildklier

Ook ik ben gedwongen overgestapt, omdat thyrax niet meer te leveren was. In het begin dacht ik weinig verschil te merken, maar ik kreeg wel een aantal klachten die zomaar ineens zijn gekomen. Nu ik het aantal ervaringen/klachten op dit forum lees weet ik zeker dat mijn klachten dus ook een oorzaak zijn van dit medicijn. Overmatig transpireren, pijn in gewrichten zoals elle[lees meer...]boog, vingers, voeten en die vieze smaak en gewichtstoename. Ook ik verlang erg terug naar de thyrax we betalen in nederland zoveel aan premie voor de ziektekosten het lijkt mij toch stug dat thyrax niet uit het buitenland gehaald kan worden! Ik ben bang dat dit qua kosten beter bevalt en dat we kunnen fluiten naar onze vertrouwde thyrax, tja en dat we er met zijn allen ziek van worden dat zou neemt men op de koop toe!
14-07-2016

Trage schildklier

Na eerst een maand Euthyrox gebruikt te hebben met verschillende klachten zoals depressie, ernstige zweetaanvallen. Nu over op Levothyroxine van Teva. Ik had de hoop dat het beter werd maar helaas. Ook nu weer veel klachten: depressief, zweetaanvallen, gejaagd, hartkloppingen, ken mijzelf bijna niet meer. Wat een troep allemaal. Help, wanneer komt de Thyrax terug. Mijn lev[lees meer...]en is ontregeld en de huisarts maar zeggen: geduld hebben. Ga stoppen met die troep wacht wel op de Thyrax. Ook al ben je goed ingesteld en zijn je waardes goed, De Klachten Zijn er Wel.
13-07-2016

Hypothyreoïdie

Een aantal weken geleden gedwongen overgezet naar levothyrine van teva. Ik voelde me eerst erg goed en energiek maar de afgelopen vier weken voelde ik me langzaam steeds slechter worden. In combinatie met mijn werk als zelfstandig ondernemer gecombineerd met een gezin denk je eerst dat de symptomen duiden op stress/ burnout. Maar ik ga morgen bloed prikken want ik denk[lees meer...] toch dat het aan de omzetting ligt.
12-07-2016

Trage schildklier

Omdat thyrax duotab zeldzaam werden, me door de huisarts deze medicijnen voor geschreven, voor de vertraagde schildklier. ik ben bijna tevreden. ik heb maar 1 dosis opgeschreven. ik gebruik 1 tablet per dag 100 mg. en ik slik 1x per dag 25 mg 2.5 tablet. het is dus goed opletten! door elkaar. helaas. ze lijken erg op elkaar. ik gebruik daarvoor ook 4 medicijnenbakjes met 7[lees meer...] dagen. die vul ik dan. eerst 100 mg. daarna pas 25 mg. zo kan ik weer 4 weken vooruit. ze zijn ook vind ik moeilijk te breken. al zitten er wel breuklijnen in.
12-07-2016

Trage schildklier

Ik ben noodgedwongen overgegaan naar levothyroxine omdat Tyrax niet meer voorradig is. Zeer slechte ervaring hiermee. Ben na een week weer gestopt. Ik kreeg een heel droge mond, pijnlijke handen en voeten, duizelig, niet meer kunnen lezen ( het was alsof de letters in één punt overgingen) en erge druk op de borst. Nadat ik ben gestopt heb ik enkele dagen een heel trillen[lees meer...]d gevoel gehad. Ben nu over op Euthyrox. Ik hoop dat dit beter gaat werken, maar tot nu toe is dat ook nog niet het geval.
11-07-2016

Trage schildklier

Ik slikte eerst jarenlang Thyrax maar dat wordt niet meer geleverd dus heeft huisarts levothyroxine voorgeschreven...... maar nu smaakt mijn eten niet meer! Wat ik eerst altijd heerlijk vond smaakt nu niet meer en met verschillende gerechten.
10-07-2016

Trage schildklier

Gedwongen over moeten stappen van Thyrax naar Leverothiroxyne. Direct al in de eerste week kreeg ik klachten. Handen en voeten zwollen op en mijn spieren en gewrichten doen erg pijn. Lopen gaat moeizaam en mijn handen kan ik beperkt gebruiken. Ook transpireer ik overmatig. Mijn bloedwaarden zijn goed en de arts had nog nooit iemand gehad met deze klachten (op internet le[lees meer...]es ik niet anders). Heb nu sinds een paar dagen Euthyrox maar voel me nog niet beter. Ik kijk het nog even aan maar blijf het niet te lang proberen. Ik wil mijn leven weer terug!
Pagina 1 van 7

Mirena (1905) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (741) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (379) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (371) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (332) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (285) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (265) - Depressie - antidepressiva SSRI

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op 2 toegangskaarten voor
de Historische Grand Prix in Zandvoort
op 2, 3 of 4 september.

Als je meer wilt weten over deze Grand Prix, klik dan hier!

Historische Grand Prix in Zandvoort