lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 6

21-05-2016

Trage schildklier

Ik ben 2,5 week geleden gedwongen overgeschakeld van Thyrax Duotab naar Levothyroxine. Sindsdien ben ik erg veel moe en heb ik vaak hoofdpijn. Daarbij komt nog de spier- en gewrichtspijn en heb ik gauw slapende handen. Ik heb jarenlang Thyrax geslikt zonder enig probleem. Heel vervelend om nu deze klachten te hebben, omdat Thyrax niet langer geleverd wordt. Ik heb het gevo[lees meer...]el weer helemaal terug bij af te zijn.
18-05-2016

Trage schildklier

ik ben nu anderhalve week verder sinds ik over moest gaan van Thyrax naar dit medicijn, heb sindsdien vreselijke hoofdpijn en deprigevoelens. Bah. Wanneer kan ik weer overstappen naar Thyrax, die had ik eindelijk na een jaar op regel.
18-05-2016

Snel werkende schildklier

Ik had eerst Thyrax duotab 0.100mg, omdat de schildklier nog te hoog was, moest ik overstappen naar Thyrax 0.75 mg. Ik kreeg daarvoor in de plaats Levothyroxine. Ik kreeg op de vierde dag een dikke lip/ hoofdpijn met verhoogde bloeddruk. Met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Het kan zijn dat de oorzaak in één van de andere stoffen die in Levothyroxine zit. Door de medisch[lees meer...] specialist heb ik terug toch thyrax van 1x per dag 3 tabletten 0,25 mg kunnen krijgen, zolang de voorraad strekt. En nu maar afwachten op verbetering. Groeten, Etienne
13-05-2016

Ziekte van Hashimoto

De tabletten in de potjes hebben een vreselijk vieze chemische geur en smaak. Ik heb daar maagzuurbranden van en proef die smaak de hele dag.
11-05-2016

Trage schildklier

Slikte al 4 jaar thyrax zat eindelijk op de juiste dosering (200mcg ) na al die tijd en moest toen over op de levothyroxine natrium. Vind te tabletten vies smaken en stinken en kan ze moeilijk uit het potje krijgen, ook transpireer ik meer, heb een hoge bloeddruk , veel hoofdpijn en ben weer ontzettend moe. Geen goede ervaring dus.
11-05-2016

Trage schildklier

Altijd de thyrax gehad, maar er gaat nu een wereld voor me open met de levothyroxine teva! Bijna geen lasten meer! Met de thyrax altijd nog heel veel last van de spieren gehad, vooral in de armen. Altijd moe en geen puf om ook maar iets te doen. Dus vandaar dat het mij heel erg goed bevalt de levothyroxine van teva. Ik wil ze graag altijd gebruiken. Voel me een heel stuk b[lees meer...]eter na lange tijd. Hoop dat we niet terug gaan naar de thyrax!!
06-05-2016

Trage schildklier

jarenlang Thyrax gebruikt, nooit helemaal goed ingesteld, maar er was mee te leven. I.v.m. de leveringsproblemen levothyroxine van Teva, eerste 3 maanden in een potje, daarna in doordrukstrips en nu echt helemaal ontregeld.
02-05-2016

Ziekte van Hashimoto

Dit nieuwe medicijn heeft naar mijn mening een sterkere werking dan thyrax. Daarom moet ik nu ook minderen, omdat ik nu te hoog zit. In het begin zal je lichaam hieraan ook moeten wennen, wat ook bij thyrax het geval is. In het begin had ik lichte hoofdpijn, begon meer te zweten, vermoeidheid dacht eerst dat het overgangsklachten konden zijn, omdat ik net boven de veertig [lees meer...]ben. Maar dit zijn dezelfde klachten als je schildklier te snel werkt. Behalve dan de galstenen aanval (ondanks mijn cholesterol netjes te laag is en mijn bmi ook goed is), spierscheurtjes in bovenbeen opgelopen en niet eens tijdens het sporten? Voor de rest heb ik weinig verschil gemerkt, alleen dat de pillen van 25 Mg erg vies smaken, heb het drooghoudspul er ook meteen uitgehaald.
Pagina 1 van 6

Thyrax Duotab (719) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (359) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (326) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (284) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (262) - Depressie - antidepressiva SSRI

Verwen jezelf of een ander met de
verzorgingsproducten van The Body Shop.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een cadeaubon t.w.v. €35!

Als je meer wilt weten over The Body Shop, klik dan hier.

The Body Shop