levothyroxine / liothyronine

Thyrax Duotab (855 meningen)
Euthyrox (395 meningen)
Levothyroxine tabletten (182 meningen)
Tirosint (55 meningen)
Cytomel (33 meningen)

02-03-2021 | Vrouw | 59
levothyroxine / liothyronine (165mg)
Trage schildklier
Ik heb 5 jaar nu ,Thyreoidum, en ben daar dankbaar voor! Ik voel mij weer als vroeger, voordat mijn schildklierfunctie uitviel, 28 jaar geleden. Ik heb al die jaren gezocht naar een oplossing. Iets wat mij echt zou helpen. Want ondanks de pillen via de huisarts en specialisten, voelde ik me nooit goed. Ik leefde onder een kaasstolp, moe, ik had geen denkhoofd, een [lees meer...]opgeblazen gezicht, geen fut, geen concentratie, en altijd raar dik. Waardeloos! Had nooit baat bij thyrax en cytomel. De bloedwaarden daarvan zeggen weinig over de werkelijke effectiviteit, weet ik nu ik een orthomoleculaire arts heb. Thyreoidum is een levend schildklierhormoon, het komt van varkens, en het is niet synthetisch zoals de rest van de middelen. Daarom werkt het zo goed. Het is herkenbaar voor ons lichaam. En het heeft geen enkele bijwerking. (Omdat ik dit bericht niet kon versturen, zonder de bijwerkingen regel ingevuld te hebben, staat daar nu iets!! Maar dat is incorrect. Thyreoidum heeft geen enkel negatief effect, nul.) Het wordt door ons lichaam herkent, dat in tegenstelling tot al die andere chemische gefabriceerde schildklierpillen. Ik ben nu sinds 5 jaar onder de kaasstolp uit, ik slik onder begeleiding van mijn orthomoleculaire arts elke dag: zinkmethionine, selenium-methionine, jodium ( dit is allemaal essentieel voor werking van de schilklier) en thyreoidum. En ik ben gewoon weer mezelf, ik kan weer denken! Voel me enorm fit en baal van al die verspilde jaren van niet passende medicatie, waardoor ik veel gemist heb van mijn leven en ook van de opvoeding van mijn kinderen. Ik was er niet echt. Voelde me altijd moe, en mijn keel voelde zo kunstmatig, als een stuk plastic, met Thyrax, dat is nu gelukkig ook weg. Nadat ik Thyreoidum ging gebruiken werd mij dat pas allemaal duidelijk. En kon ik mezelf ervaren met de energie en helderheid van vroeger, en ik heb om al die verloren jaren echt gerouwd. 23 jaar! Dat is lang. Ik moet het zelf vetalen, het wordt niet vergoed. En je moet een arts vinden met een bredere kijk op genezing. Met kennis op celniveau. Veel artsen kennen het gewoon niet, en handelen puur met de farmaceutische industrie in hun nek, als raadgever. Mijn orthomoleculaire arts ben ik heel dankbaar. Zij begeleid meer mensen in dit traject , en iedereen heeft de zelfde positieve ervaringen met thyreoidum. Dat het geld kost is jammer, juist omdat het zo goed werkt voor mensen met een trage schildklier functie, maar ik neem het voor lief. Het is het meer dan waard!

12-03-2020 | Vrouw | 38
levothyroxine / liothyronine (60mg)
Ziekte van Hashimoto
Voel me zoveel beter nu ik nsh gebruik, merk dat ik minder vocht vasthoud ( myxoedeem) kan beter functioneren meer energie en voel me minder leeg. Kortom ben er erg blij mee en hoop dit medicijn op de markt blijft.

28-10-2018 | Vrouw | 23
levothyroxine / liothyronine (45)
Trage schildklier
Enkel overstapsklachten, was erg tevreden. Helaas tijdelijk niet leverbaar, nu drama met Erfa. Een Canadese variant.

Thyrax Duotab (855) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (557) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (516) - Antibiotica - penicillines breedspectrum