ISO 27001

21-06-2018

Osteoporose !!!
18-06-2018

Myasthenia gravis

Als MG-patient kreeg ik eind 2014 Prednison ( 10 mg p.d.) voorgeschreven en als tegenhang-er voor evt. bijwerkingen (botontkalking) alendronine-zuur, t.w. 1 tablet van 70 mg.per week. De afgelopen jaren zijn alle tanden en kiezen uit onderkaak verdwenen. Kortgeleden kreeg ik een kaakontsteking en werd naar kaakchirurg verwezen. Deze schrok van 8 jr. gebruik van Alendr. [lees meer...]en liet scan maken. Toen bleek kaakbot ernstig aangetast en er kwa-men ook splinters vrij. Kaakchirurg vond het een ernstig geval, dat op een ingrijpende operatie uit zou kunnen draaien. Direct (!) stoppen met deze tabletten en beginnen met 6 weken antibiotica, t.w. 6 capsules a 300 mg p/dag. Die kuur loopt nog.
13-07-2017

Osteoporose/botontkalking

Ben gestopt met het gebruik vanwege meer informatie over bestrijden van osteoporose dan in medische kring algemeen bekend blijkt te zijn. Nergens wordt er verteld dat voor herstellende kalkvorming vitamines K2 en D3 de cruciale factoren zijn en dat de combinatie Alendroninezuur met Calcium kauwtabletten een ernstige aderverkalking tot gevolg kan hebben. Dankzij contact me[lees meer...]t Natuurlijkfijner weet ik intussen beter en gebruik van hen een heel bijzonder zuivere visolie en dagelijks een K2+D3 combinatie capsule. Een wonder wat dat met mij doet. De huisarts vond het maar niks maar ik ben heel blij met de resultaten.
29-04-2016

Osteoporose/botontkalking

Was gewaarschuwd voor maag- of darmklachten, maar die had ik niet. Na de 3e pil jeuk en vlekjes in de handpalmen, ik dacht niet aan het medicijn. Na de 4e pil elke dag rond drie uur rode vlekken op handen, armen, borst en hals en bij de enkels. Dit werd steeds erger. 's Morgens was de uitslag weer weg. Gestopt. Nu na een maand gestopt te zijn de ergste reactie. Mijn hele [lees meer...]lichaam zit vol rode, gloeiende vlekken. Bij de huisartsenpost werd een hevige medicijnenallergie geconstateerd.
Pagina 1 van 1

Mirena (2079) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (470) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (454) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (368) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!