ISO 27001

08-03-2017

veel klachten en na 3 weken na overleg gestopt
16-02-2017

Osteoporose/botontkalking

Ik heb 2 ingezakte wervels en via specialist kreeg ik alendronaatatbletten, voordien ook nog risedronaat gebruikt, maar ook daar ben ik snel mee gestopt. Van beide middelen kreeg ik last van maagzuur en pijn in mijn slokdarm. Sind 2 maanden nu alendronaat in een drankje (Bonasol) en god zij dank geen klachten meer.
05-02-2017

Osteoporose/botontkalking

Ik gebruik de medicijnen 7 weken en last van ernstige vermoeidheid erg veel pijn in mijn rechterbeen, diarree, slecht slapen en afgelopen maandag met hartklachten naar het ziekenhuis geweest maar die zijn ook te wijten aan deze medicijnen. iom met huisarts nu gestopt en hopen dat ik me weer beter ga voelen. Ik snap werkelijk niet dat ze zulke medicijnen met deze bijwerking[lees meer...]en voorschrijven.
03-02-2017

Osteoporose/botontkalking

Wekelijks zaterdagsochtends 1 tablet van 70MG. Halverwege de week erop heftige bot- spier- en gewrichtspijnen. Moelijk opstaan, bukken en slecht slapen afnemend na woensdag. Gebruik naar behoefte pijstillers zoals omeprazol met maagzuurremmer en/of 2 stuks paracetamol. Wordt ook behandeld met Lucrin dat dezelfde klachten als bijwerking kan hebben. Zo zou alendroninezuur [lees meer...]voor 70% en lucrin voor 40% debet zijn aan de klachten. Met het gebruik van alendroninezuur wil ik stoppen, terwijl ik voor de bijwerking van lucrin op advies van een natuurarts dagelijks 1 tablet van 10MG loratadine inneem. Verder veel water drinken. Pas gestart, dus afwachten of het werkt.
02-02-2017

Osteoporose/botontkalking

Na onderzoek bleek ik beginnende osteoporose te hebben( moeder had het ook) begonnen met allendronine en calcium. Ik heb geen probleem met inname van medicijnen, ook niet van grote. Maar bij allendronine (klein tabletje) gaat het moeizaam. Doordat het zuur prikkelt in keel gaat het tussen de oren zitten. Deze week slikte ik verkeerd, en had ik het gevoel dat ie bleef hange[lees meer...]n. En daarna heb ik steeds bij het slikken een vervelend gevoel. En dan lees je over de mogelijkheid van slokdarmkanker. Niet bevordelijk voor je gemoedsrust. Misschien hebben meer gebruikers dit ook? Ik ben wel steeds stijver geworden en veel lage rugpijn (versleten onderste rugwervel) ondanks sporten. Had niet in de gaten dat dat ook met allendronine te maken kan hebben. Maar ja, botontkalking zit in de fam.
23-08-2016

Osteoporose/botontkalking

Ik slik dit middel voor osteoporose sinds dec 2015, nadat ik te horen kreeg dat ik artrose en osteoporose had. Omdat ik al pijn ondervond van de artrose, wordt dit wel verergerd door deze medicijnen. Ben daarbij erg moe en lusteloos. Maar je moet wel, het blijkt een goed middel te zijn voor deze kwaal.
24-06-2016

Osteoporose/botontkalking

De hele dag heel misselijk en onwel, last van gewrichten. Kan wel eten, maar moet best doen het allemaal binnen te houden. ik hoop dat er een vervangend middel is, want elke week 1 dag helemaal onwel is niet zo fijn.
30-04-2016

Osteoporose/botontkalking

Innemen en 1/2 uur rechtop zittend staan is het enige vervelende. Moest stoppen en over op Prolia injecties.
Pagina 1 van 7

Mirena (1965) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (795) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (408) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (403) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (342) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (293) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!