lees de ervaringen

50 meningen
volgende > >>
Pagina 1 van 2

27-02-2014
Vrouw (51) - Osteoporose/b...

Tevredenheid over:
Onlangs het merk Accord gekregen, deze pillen zijn belachelijk groot vergeleken met andere merken. Ze blijven hangen in de slokdarm terwijl onstekingen daar het meest voorkomen, aldus de bijsluiter. Waarom is dit? Hier word je therapie ontrouw van, wat te denken van vaak ouderen die dit moeten innemen? Zal dit niet erg lastig zijn voor hen? Ik ga mijn zorgverzekering hie[lees meer...]rvan op de hoogte stellen en heb ook al een mail gestuurd naar Accord, ben benieuwd wat ze daar voor reactie op geven.
U kunt alleen reacties geven als u ingelogd bent. Inloggen kunt u rechts hiernaast op deze pagina of maak eerst een account aan als u dit nog niet heeft gedaan. Registreer

10-01-2014
Vrouw (54) - Osteoporose/b...
Algehele tevredenheid: 3

Tevredenheid over:
inmiddels ben ik bij de tandarts geweest, die verklaarde de zwarte vlek als pigmentatie. ook naar de kaakchirurg geweest en er is GEEN kaaknecrose vastgesteld, maar problemen met kaakgewricht en kaakspieren door overbelasting, kauwgum kauwen , stress??

26-12-2013
Vrouw (54) - Osteoporose/b...

Tevredenheid over:
Na 4 maanden gebruik kreeg ik kaakpijn , de laatste week pas. toen ik in mijn mond keek zag ik achter mijn laatste kies een Zwarte vlek op mijn tandvlees! Ik,stop er meteen mee! En ga mijn huisarts en apotheek na de kerst meteen bellen.

12-10-2013
Vrouw (51) - Osteoporose/b...

Tevredenheid over:
Tijdens een spondylodese ondekt dat mijn bot zwak was. Na een dexascan ondekt dat ik osteoporose had, ik was 47jaar. Heb 3 rugoperaties gehad met schroeven, samen met osteoporose is dat geen goede combi. Het medicijn is niet gebruiksvriendelijk het lijkt makkelijk 1xp.week, maar je moet een half uur rechtop op een nuchtere maag innemen en dat is moeilijk voor mij. Ik kan[lees meer...] niet zitten en niet lang op zijn, heb zenuwpijn, slik veel pijnstilling. Vaak heb ik eerder een oxycontin nodig, dan kan ik dit medicijn niet meer innemen. De tabletten die ik krijg zijn soms belachelijk groot en weet zeker dat oudere mensen die slecht kunnen slikken, er bestaan kleinere hoor, maar de fabrikant heeft blijkbaar lak aan hoe ouderen dit kunnen ervaren. Verder kan ik bij effectiviteit niet zeggen of het werkt, het zou de botafbraak remmen.

17-04-2013
Man (64) - Artrose - gew...

Tevredenheid over:
Ik gebruik dit sinds een half jaar. Volgens mij heb ik veel meer last van psoriasis aan mijn handen Ik krijg ze maar niet rustig,en veel last van pijnlijke kloven.Dat is zeer pijnlijk Veel last van een opgezette pijnlijke maag Kan dat allemaal door die tablet komen

25-03-2013
Vrouw (72) - Maagzuur

Tevredenheid over:
iK HEB SINDS INAME ERNSTIGE JEUK KRAB OVER HEEL MIJN LICHAAM. EN MIJN RUGKLACHTEN ZIJN WEER TOEGENOMEN eN HEB VEEL KAST VAN MAAGZUUR

14-03-2013
Vrouw (60) - Osteoporose/b...

Tevredenheid over:
Een dag na inname van dit medicijn begon ik vage rugpijn te voelen. De dag erna was het zo heftig dat elke beweging vreselijk pijnlijk door mijn lijf ging. Ik was totaal geblokkeerd en moest in 1 stand op bed blijven liggen. Mijn nek, schouders, rug en heupen deden ongelooflijk veel pijn.Kon mezelf niet aankleden en naar het toilet gaan was een ramp. Na twee dagen de arts[lees meer...] gebeld die zei dat ik meteen moest stoppen.

16-11-2012
Vrouw (71) - Osteoporose/b...

Tevredenheid over:
kreeg 's nachts erge maagpijn, branderig gevoel, kon ervan niet slapen, nu gestopt en pijn is verdwenen

Vrouw (71) - Artrose
Algehele tevredenheid: 5

Vrouw (60) - Reuma
Algehele tevredenheid: 4

12-09-2012
Vrouw (65) - Osteoporose/b...
Algehele tevredenheid: 4

Tevredenheid over:
gebruik in combinatie met colci chew 500mg dagelijks.

19-06-2012
Vrouw (78) - Osteoporose/b...

Tevredenheid over:
Ik ben over gezet van Alendroninezuur op Bonendro. Erg blij met deze overzetting. Naast alendroninezuur wordt nu ook kalk en viramnine D toegevoegd. Ondanks prednison schijnen mijn botten nog redelijk te zijn.

09-05-2012
Vrouw (67) - Osteoporose/b...
Algehele tevredenheid: 3

Tevredenheid over:
Eén keer per maand slik ik BonViva, zodat (hopelijk)mijn botten weer sterker worden. Na inname een uur lang niet liggen of eten, maar dat is wel op te brengen. Of het zin heeft kan ik nog niet zeggen, want dat zou pas blijken na een jaar of 5. Mijn enige, en toch grote zorg, is het risico op slokdarm-beschadigingen, en ik moet er niet aan denken dat mijn kaak wordt aan[lees meer...]getast. Het lezen van de bijsluiter maakt je niet echt vrolijk, en soms vraag ik mij af om hiermee door te gaan.

20-03-2012
Vrouw (61) - Osteoporose/b...
Algehele tevredenheid: 5

Tevredenheid over:
Gebruik alendrolinezuur al 10 jaar na dat bij mij oesteoporose was ontdekt. Volgens de dokter moet ik dit mijn hele leven lang blijven slikken. Inmiddels heb ik deze arts niet meer. Maar vraag mij toch af of ik niet weer eens een botmeting moet laten doen? Ook heb ik de laatste maanden last van spierpijn,kan dit door alendrolinezuur komen? Vriendelijke groet

20-02-2012
Vrouw (72) - Reuma

Tevredenheid over:
heb 1 jaarpretnisolon geslikt moest alendrinonizuur nemen voor botontkalking moet ik nu nog blijven slikken na 2 jaar of moet de botsterkte nagekeken worden

23-01-2012
Vrouw (74) - Hoge bloeddruk

Tevredenheid over:
had al enkele maanden last met slikken en ineens op 18 september 2011 was ik zonder stem...en dat duurde 9 dagen....10/10 -11 laatste pil genomen [naar huisartsgeweest en mededeling gedaan] 21/11 nog steeds slikmoeilijkheden en begin Dec. geen last meer met slikken. IK NEEM GEEN ENKEL RISICO MEER...WIL DEZE PIL ALENDRONINEZUUR NOOIT MEER SLIKKEN. ik had deze pille[lees meer...]n voorgeschreven gekregen nadat ik 1/3-09 door een val...mijn knieschijf in 2 stukken had gebroken...en mijn heupen [volgens de foto in het ziekenhuis...nogal bros bleken te zijn. mijn geboortedatum 25-10-1937 heb REUMA en OSTEOPEROSE/ARTROSE gebruik hiervoor GEEN medicijnen meer..uit principe..maar eet geen vlees meer en houd rust. en het ''dip''-gevoel is nu OOK verdwenen. mijn bloedgroep is A

volgende > >>
Pagina 1 van 2

Mirena spiraal (1693) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (350) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (302) - Antibiotica - penicillines breedspectrum