Ervaringen met Evista

26-12-2021 | Vrouw | 62
raloxifeen (60mg)
Osteoporose/botontkalking
Ik heb deze medicatie een 19 jaar ingenomen, maar door indeukingen in de wervelkolom (wegens een ongeval), moest ik overstappen naar Aclasta infuus 5mg. Ik heb geen enkel klacht over Evista zij hebben gezorgd dat ik 20 jaar geen breuken heb opgelopen, en zelf mijn bot hebben versterkt.

04-12-2018 | Vrouw | 58
raloxifeen (60mg)
Osteoporose/botontkalking
Ik ben zeer tevreden van Evista, neem dit in van 19/12/2012 tot nu december 2018. Mijn botdichtheid waarden in wervelkolom zijn bij de botmeting met 7,5% verbetert op al deze jaren, mijn heup is wel met 5,2% naar beneden. Op 17 december 2018 ga ik tijdelijk voor max 5 jaar naar ACLASTA overstappen omwille van een wervelfractuur of indeuking. Ik word jaarlijks opgevolgd do[lees meer...]or UZ ziekenhuis . Hopelijk valt ACLASTA dit ook goed mee.

26-05-2011 | Vrouw | 49
Osteoporoze
Gisteren pas begonnen met dit medicijn, dus deels maar ingevuld wat ik vermoed. Misschien verandert dus mijn mening mettertijd! Het inname-/ gebruiksgemak vind ik in elk geval wel groot. Heb namelijk een maand strontium-ranelaat gebruikt (merk: Osseor; staat gelijk aan Protelos) en vond het lastig dat het in poedervorm was en dat het 2 uren na de laatste maaltijd, voor het[lees meer...] slapengaan moest worden ingenomen. Het 'ergste' waren nog de bijwerkingen (o.a. misselijkheid en 's morgens bra(a)k(neiging)en). Heb wel een vraag over Evista. Waarom staat er op elke tablet het nr 4165 ?

23-01-2011 | Vrouw | 58
Osteoporose
??

23-01-2011 | Vrouw | 75
Botontkalking
het wordt maar eens in de 5 jaar gemeten, dus ik weet niet of het goed werkt omdat ik het nog maar 3 jaar gebruik. ik heb nergens last van, dus het zal wel goed zijn.

01-12-2009 | Vrouw
Osteoporose
Graag ervaringen van andere gebruiksters! Osteoporose staat stil (is geweldig natuurlijk), maar wat zijn de bijwerkingen?