Mirabegron

Overactieve blaas (20 meningen)
Urine-incontinentie (18 meningen)
Polyurie (3 meningen)
Prostaatklachten (overig) (2 meningen)

14-11-2022 | Man | 70
Mirabegron (50mg)
Heb korte tijd dit middel geslikt tegen de blaas krampen die ik kreeg na prostaat verwijdering. werkte redelijk goed die paar weken

12-09-2022 | Vrouw | 35
Overactieve blaas
Ik heb dit middel een aantal maanden geslikt ivm overactieve blaas. Ik heb geen last van bijwerkingen gehad, en mijn blaas is er een stuk rustiger van geworden. Ook nu ik gestopt ben met het middel zijn de klachten nog steeds zo goed als weg

26-07-2022 | Man | 25
Urine-incontinentie
Nachtelijk urine verlies. Erg vervelend ook voor het aangaan van relaties natuurlijk. Het lijkt nu beetje betet te gaan. Maar ben erg moe sinds ik dit medicijn slik. Maar zijn er meer jonge mensen die ervaringen hebben met dit medicijn, en het hebben van zulke klachten? ( nachtelijk urineverlies) en mogelijke oplossingen?

26-07-2022 | Man | 25

24-02-2022 | Man | 70
Blaaskanker
dagelijks dilateren van urine buis in de blaas omdat de operatie wond samen trekt. Daardoor kan er geen controle plaats vinden. Betmiga geeft beetje rust in de pijnlijke leider en blaas

02-11-2021 | Man | 66
Overactieve blaas
Werking is matig. Nog steeds driemaal per nacht uit bed. Lichte maar vervelende hoofdpijn bij gebruik. Nu tweemaal zeer ernstige obstipatie gehad. Eerste keer klysma gehad na 24 uur. Tweede keer. Ik ben al 2 dagen doende. Troep!

18-10-2021 | Man | 84
Overactieve blaas
Gebruik al jaren tamsulosine voor mijn prostaat. Maar had toch plasproblemen. Moest meerdere malen 's nachts uit bed om te plassen ook het plassen was pijnlijk. De uroloog schreef mij betmiga 59 mg voor. Na een paar maanden was het minder pijnlijk en ik moest nog maar 1x 's nachts uit bed. Voor mij een prima middel.

31-08-2021 | Man | 65
Mirabegron
Overactieve blaas
Dit middel werkt op de blaas, gebruik het nu enkele maanden, in het begin leek er sprake van een verbetering, maar toen begin de jeuk en huiduitslag en ipv verbetering werd het van kwaad tot erger. Van het middel wat ik hiervoor gebruikte, Tamsulosine 0.4 mg en werkt op de prostaat, kreeg ik het gevoel dat het beter kon, dus werd mij het middel Betmiga aangeraden om te geb[lees meer...]ruiken. Ik ben er nu van overtuigd, dat Betmiga minder goed bij mij werkt en ook nog eens vele malen duurder is dan Tamsulosine. Nu werd mij geadviseerd om deze 2 middelen in combinatie te gebruiken. Wij gaan het zienšŸ™

21-05-2021 | Vrouw | 46
Overactieve blaas
Zeer tevreden over het medicijn. Voor het eerst sinds jaren nachten doorgeslapen. Blaaskrampen zijn gestopt. Enige is een beetje een droge mond, maar lang niet zo erg als bij Vesicare.

24-04-2021 | Man | 77
Overactieve blaas
ik moet nu meer en snel na elkaar veel plassen - niet op kunnen houden tot aan het toilet ver gebruik ik dutasteride en tamsulosine

26-02-2021 | Man | 27
Mirabegron (50mg)
Gebruik sinds 4 dagen dit medicijn. Heb dag ervoor bij de huisartsenpost gelegen vanwege extreme pijn aanvallen in lies, blaas, schaamstreek. Volgens 2 doktoren bleken dit blaaskrampen te zijn. Sinds medicijn geen aanvallen meer gehad maar heb wel een beetje een rommelige buik en wat vermoeid. Ook is het plassen heel raar het brand een beetje en heb bijna nooit het gevoel [lees meer...]dat ik moet plassen. Het is altijd dat ik zelf na een paar uur denk : zal ik niet eens gaan plassen nu.

18-01-2021 | Vrouw | 63
Urine-incontinentie
Heb urgincontinentie. Neem bedmiga 50 mg maar helpt niet. Heb nu 2 dagen 50m +25 mg (halve tablet) genomen. Dit werkt perfect. Mag dit? Of noemen ze dit een overdosis? Risico? Ik ben 63 jaar maar vind het veel te vroeg om "luiers" te dragen, hoe dun ook! Neemt mijn vrouwelijkheid af!

11-11-2020 | Vrouw | 32
Mirabegron (50mg)
Ik gebruikt de medicatie nu een 1 dag, alleen heb de bijwerking dat ik mijn blaas niet leeg plas of toch loze drang heb. Dus ga die niet meer pakken maar weet iemand of dit vlug uit mijn bloed is. Aangezien het ook maar 1 dag is en niet echt een spiegel heeft op kunnen bouwen? Graag zie ik reacties tegemoet.

13-04-2020 | Vrouw | 30
Overactieve blaas
Al 2jaar heb ik blaasklachten en buikpijn die uitstralend was naar de heupen. 3 blaasonstekingen gehad uit het niks... bij het plassen had ik zware blaaskrampen. Ik ging na een jaar aanmodderen naar de uroloog. Er werden onderzoeken gedaan en het verdict was: een overactieve blaas. Ik moest Betmiga en Pelvicare proberen. Betmiga werkt super, zo goed als klachtenvrij maar n[lees meer...]og regelmatig blaas die geprikkeld is. Na proberen terug controle. Betmiga gaf mij geen bijwerkingen.

05-09-2019 | Man | 78
Overactieve blaas
Heb ook een neuromodulator in mijn lichaam. Op advies van behandelende arts, Betmiga 50 mg. een paar maanden te gebruiken, om de overactive blaas te verbeteren. Na ongeveer 6 weken gebruikt gestopt, omdat het mijnprobleem alleen maar verergert.

13-08-2019 | Man | 70
Urineverlies
geen enkele resultaat bemerkt na 3 maanden gebruik.

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (597) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum