Ervaringen met Naltrexon

Drugsverslaving (6 meningen)

10-03-2015 | Vrouw | 51
naltrexon (3mg)
Fibromyalgie
omdat mijn pijn in de winter toeneemt, kwam deze medicatie naltrexone ldn als n verlossing. na 2 maanden het gevoel te hebben dat ik de wereld weer aankon, kreeg ik bericht dat dit medicijn off-label is, en daarom niet wordt vergoed. ik had nog maar 1 capsule, en voelde de grond onder mij wegzakken. boos en moedeloos met mijn ziel onder de arm, wie heeft voor mij de juiste[lees meer...] tip? ik verbreng 12 uur per dag in bed, ik ben kapot! in afwachting op uw reactie. gr wk. Mijn dosis is geen 50 maar 3 mg.

21-08-2014 | Vrouw | 55
naltrexon
Ik gebruik LDN nu vanaf maart 2014, dus 5 maanden. Na 8 jaar ziekte zonder dat de westerse zorg er achter kon komen wat ik mankeer en een gewichtsverlies van ruim 35% ben ik op LDN gestuit. Via internet dit gekocht en ben met 0,25 mg begonnen. Dit hielp mij behoorlijk, kon vrij snel weer eten. In mei mijn urine in Noorwegen laten testen en hier kwam een exorfinen[lees meer...] (gluten, melk, soja en spinazie) belasting uit die vrij extreem genoemd kon worden en feitelijk een vergiftiging is. Vanaf Juli 2014 naast de LDN diverse supplementen en een exorfinen vrij dieet ingevoerd en het gaat nu, 21 aug. 2014 behoorlijk goed met mij. Ik heb nog lang te gaan omdat dit soort vergiftigingen niet eenvoudig op te lossen zijn maar het gaat de goede kant op en ik lig niet meer zoveel op bed. Waar ik voorheen minstens 3/4 van de dag op bed lag lig ik nu nog hooguit 1 uurtje overdag maar meestal niet meer. Een hele verbetering en ik heb nu de zekerheid dat ik weer gezond kan gaan worden. Zonder LDN was dat onmogelijk.

16-12-2011 | Vrouw | 51
naltrexon
Ik gebruik de lage dosis als immuun onderdrukker. De eerste 2 weken kreeg ik een droge mond en bijzondere dromen. Dit is weg. Verder helpt het uitstekend. Ik voel me veel fitter , meer in balans en gewoon blijer.

28-11-2011 | Vrouw | 54
Alcoholverslaving
ik vind Naltrexon een heel goed middel, heb geen trek in alcohol maar mijn eetlust is ook grotendeels weg, voor mij is dit goed omdat ik veel te zwaar ben. Alhoewel ik geen trek heb in alcohol ga ik toch drinken, dit is het psychische aspect van mezelf. Dat moet ik nog leren durven. Om te leren leven zonder alcohol. Maar het middel is prima!

21-12-2010 | Man | 30
Alcoholversl.
In de eerste 1-2 weken had ik wel bijwerkingen. Vooral smorgens, een droge mond en een soort kater gevoel. Na 2 weken was dat helemaal weg. Daarna kreeg ik last van verstopping. Toen ik wel weer ging drinken was dat weg. De drang naar alcohol is zeker sterk verminderd. Zelfs als ik wel drink is de drang om meer en meer te nemen veel minder. Ik ben tevreden, Naltrexon [lees meer...]werkt goed bij mij.

11-09-2010 | Man
Opiaten afhankelijkheid
In eerste instantie had ik grote weerstand om het middel te gaan slikken ,Maar ik vond de bijwerkingen van mijn verslaving te ernstig om het niet te slikken.De eerste maand had ik in mijn visuele waarnemingen een soort van beweging en ook voelde ik af en toe lichte prikkelingen in mijn hersenen, m,aar dit nam geleidelijk af en ook had ik de eerste twee weken een droge mond[lees meer...] wat ook snel over ging. Het middel geeft rust en neemt daawerkelijk de trek om opiaten te gebruiken weg. ook is het een extra veiligheid te weten dat ik op momenten van trek en de drang om te gebruiken, zeker 9 dagen moet wachten voordat de opiaten voelbaar werkzaam zijn. Dus een hele psychische drempel om niet te gebruiken. Ben 26 jaar verslaafd geweest en ik ben heel tevreden over dit extra hulpmiddel. Ik slikte het eerste jaar 150 mg en nu slik ik de helft en het blijft bij hetzelfde. Denk er wel om dat je en naltrexon paspoort bij je hebt, zodat in een noodgeval geen middelen krijgt toegediend die opiaten bevatten b,v, bij een pijnstiller of narcose.

03-06-2010 | Vrouw
MS
verminderd de symptonen van MS aanzienlijk,vermoeidheid ,blaasproblemen,lopen.

Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum