Ervaringen met Tabex

mijnmedicijn, 19-08-2020

23-04-2019 | Vrouw | 40
Cytisine (1)
Stoppen met roken
Goed. Geen bijwerkingen. Binnen 20 dagen gestopt met roken. Kuur niet eens afgemaakt. Ik da nr dat het me nooit zou lukken. Pleisters en kauwgom rook ik doorheen, champix ook en die bijwerkingen waren het ergste.. hier geen last van behalve wat meer emoties af en toe maar dat hoort bij het stoppen met roken. Ik ben maar 3 kg aangekomen dus qua vreetbuien valt het mee.

14-04-2019 | Vrouw | 52
Cytisine (25)
Stoppen met roken
Ik slik tabex om minder te roken, stoppen lukt me niet. Nu ik tabex slik rook ik nog 6 sigaretten per dag en vanaf 18 uur tot de volgende ochtend helemaal niet. Als ik dit mijn hele leven zo kan volhouden vind ik het prima.

26-02-2019 | Vrouw | 32
Stoppen met roken
Mijn partner kocht Tabex gezien Champix niet hielp (2maal geprobeerd) Toen hij al snel resultaat had, wilde hij dat ik het ook zou nemen. Ik ben zelf nooit begonnen aan Champix dit omdat mijn angst te groot was om weer een depressie te krijgen. maar dat zou met Tabex niet het geval zijn. Ik starten met Tabex ( met een vol pakjes). vanaf dag een had ik al minder beho[lees meer...]efte 2 peuken op een dag was voldoende. dit duurde 5 dagen en toen besloten helemaal te stoppen. dag 6 was heel moeilijk en vanaf 7 ging het steeds beter. ben nu al weken gestopt. tuurlijk soms nog trek, maar dat zijn oude gewoontes. het elke 2 uur innemen vond ik in het begin erg lastig, zette dan ook een wekker. en max 6 op een dag, maar bij 6 kreeg ik erge maagzuur en moest er van spugen. ik heb een gevoelige maag. ik ben van max 6 naar max 5 gegaan en dat was precies goed. ben al weken verder en super blij. vind andere mensen die roken echt smerig ruiken, wil het ook niet meer (maar heel soms komt het moment van 'oh even een peuk' dit zal nog wel even) ik houd hoop dat het goed blijft gaan, en het aller mooiste is dat ik geen geestelijke klachten heb gekregen en ik enorm veel geld bespaar. ik zou zeggen doen.

03-01-2019 | Vrouw | 39
Cytisine (0,5)
Stoppen met roken
Tot nu toe maand later geen bijwerkingen en nog steeds gestopt met roken. Wat in het begin wel lastig is is dat je ze om de 2 uur moet nemen maximaal 6 per dag . Maar dat is natuurlijk maar een klein opoffering voor het niet roken.

18-12-2018 | Vrouw | 30
Cytisine (1.5mg)
Stoppen met roken
Ik ben twee keer eerder gestopt met roken met behulp van Champix. Maar na de kuur van 12 weken werd het mij onwijs moeilijk om dit zo te behouden. Zelf heb ik in het verleden ook nooit goed gereageerd op antidepressiva en aangezien dat ook in Champix zit wilde ik een natuurlijke manier vinden. Een natuurlijk middel wat ongeveer hetzelfde zou werken als Champix, met name d[lees meer...]at de sigaretten niet meer lekker zouden smaken. Dat is dus Tabex. Dit is geen kuur, je kunt dit zo lang of zo kort mogelijk nemen zoals jij dat zelf wilt. In het begin neem je elke 2 uur een tablet. Na een tijdje bouw je dit af. Ik vind het erg fijn dat ik hier zelf de controle over heb. Nu bijna een maand later probeer ik niets te roken (en nee dat is nog steeds niet heel makkelijk) en sta ik nu op 6 dagen rookvrij.

07-11-2018 | Vrouw | 47
Cytisine (6)
Stoppen met roken
Ik ben hiermee gestopt zonder moeite. Het werkt beetje als champix maar met minder bijwerkingen.De bijwerkingen kunnen natuurlijk ook ontwenningsverschijnselen zijn. Ik raad dit middel echt aan als je verder geen medische problemen hebt.

29-10-2018 | Vrouw | 39
Cytisine (1.5mg)
Stoppen met roken
Ik wilde al een tijdje stoppen met roken maar had daar echt een stok achter de deur voor nodig. Daarom heeft mijn man voor ons Tabex uit Bulgarije besteld. De eerste paar dagen slik je 6 tabletjes per dag en zo bouw je dat af. Ze zeggen dat als je de pilletjes slikt je na een paar dagen misselijk wordt als je gaat roken. Dat gebeurde bij mij dus niet, ik rookte gewoon zoal[lees meer...]s ik voorheen ook rookte. Gelijk de eerste dag van het gebruik werd ik rond een uur of 2 helemaal raar in mijn hoofd, heb vreselijke nachtmerries gehad, veel zweten ook 's nachts en kon heel moeilijk in slaap komen. Ik ben na 3 dagen gestopt, heb mijn pakje sigaretten leeg gerookt en woensdag 31 oktober ben ik 3 weken gestopt. Maar niet door de Tabex maar door mijn eigen wilskracht! ik zou het niemand aanraden..

25-10-2018 | Vrouw | 57
Rookverslaving
Na jaren van strijd om te stoppen met roken, en evenveel frustraties om de mislukkingen, ben ik op aanraden met Tabex gestart. Eigenlijk had ik de hoop opgegeven en riep dat ik zou stoppen met stoppen. Nu na 1 maand Tabex gebruik kan ik zeggen nooit meer een sigaret te zullen aanraken. Het middel maakt dat je net op het cruciale moment 'nee' kan zeggen en je verstand kan[lees meer...] laten spreken. Dat inmiddels ene pilletje per dag blijf ik nemen totdat ik het spontaan ga vergeten. Ook de prijs is heel wat gunstiger dan bijv. Champix. Jammer dat het in Nederland nog niet gelegaliseerd is....

18-09-2018 | Vrouw | 43
Cytisine (1.5g)
Rookverslaving
Ben er nu 2 weken mee bezig en ik ervaar geen bijwerkingen! De sigaretten zijn echt vies geworden en neem ik nu niet meer. Ik snap niet waarom dit middel niet gewoon te verkrijgen is in Nederland! Het enige wat een beetje lastig is, is dat je totdat je sigaret echt vies wordt, je de pillen elke 2 uur moet innemen. Voor de rest kan ik dit iedereen aanbevelen.

07-09-2018 | Vrouw | 50
Stoppen met roken
Wilde al zo lang stoppen met roken. (Rook al vanaf mijn 15 de ) 3 jaar geleden geprobeerd te stoppen met champix maar vanwege de bijwerkingen lees; kotsmisselijk gestopt. Hoorde via een collega dat ze gestopt was met Tabex en ben toen op zoek gegaan op het internet. Veel over gelezen en maar besteld. Ben nu 5 dagen rookvrij en gaat nog steeds goed! Geen bijwerkingen tot nu[lees meer...] toe.

06-09-2018 | Vrouw | 63
Cytisine
stoppen met roken Na vele pogingingen zonder, en met hulpmiddelen (pleisters, kauwgom, Zyban, old turkey) te willen stoppen met roken is het mij nu...na 50 jaar roken gelukt! Tabex werkt erg goed, kan niet echt zeggen dat ik er bijwerkingen van heb.

07-07-2023 | Man | 51
Cytisine (1)
Ademhalingsproblemen
Normaal gesproken schrijf ik geen reviews, maar nu wel. Misschien kan ik je net dat duwtje geven, zoals ik dat zelf ook nodig had. Ruim 30 jaar gerookt en nu drie weken rookvrij, wat een genot! ‘s Morgens niet meer rochelend wakker worden, frisse geuren, trots gevoel en een dikke besparing per maand. Los van alle risico’s die we kennen. Je rookt bij start van de kuur [lees meer...]nog door; zelf dacht ik na een dag of vier / vijf dat mijn sigaret niet aangestoken was. Vreemde gewaarwording. Tabex zorgt ervoor dat de plek waar nicotine normaal ‘landt’ bezet blijft en dat werkt heel prima. Dag zes heb ik gewoon geen sigaret aangestoken en zonder moeite en ‘shaggerijn’ alle weken doorgekomen. Dat had ik graag jaren eerder gedaan… Enige bijwerking was dat ik wat minder goed slaap, dat lees je hier overal denk ik. Bij twijfel… doen! Succes!

02-06-2023 | Man | 51
Rookverslaving
Na enkele dagen gebruik van champix verdwijnt de behoefte aan nicotine. Na 1 week langzaam de dosering afbouwen en na 1 maand gestopt met Tabex en de rookverslaving was weg. Na 30 jaar roken en diverse malen geprobeerd te stoppen is het eindelijk gelukt. Ik rook inmiddels 7 jaar niet meer.

26-04-2023 | Man | 46
Stoppen met roken
Onlangs Tabex besteld en vrijdag begonnen met inname. 6 per dag om de 2 uur 1 pilletje voor de eerste 3 dagen en dag 5 stoppen met roken. De eerste dag nog normaal gerookt erbij en dag 2 was het roken al niet meer interessant, vieze smaak, droge mond en het stonk. Besluit genomen om ook geen sigaretten meer te kopen. Dag 3 niks meer gerookt en de dagen erna ook niet[lees meer...] meer. Denk er wel constant aan, maar de ernstige drang als voorheen is er niet meer. Dus gewoon volgehouden en heb er geen behoefte meer aan. Hopelijk ook nooit meer roken. Tot nu toe heb ik er alle vertrouwen in. Voor mij een top product. Had het veel eerder moeten weten. Maar het is gelukt en dat is uiteindelijk het belangrijkste, en zeker na 30 jaar roken.

23-05-2022 | Man | 55
Stoppen met roken
Aangezien Champix (wat ik I het verleden succesvol heb gebracht) al ongeveer een jaar niet leverbaar is Tabex geprobeerd. Mijns inziens werkt Tabex beter en met minder bijwerkingen dan Tabex. Ik droom wel iets vaker en intensiever, vind ik geen probleem, ik droom graag, zelfs nachtmerries vind ik leuk (nog niet gehad sinds ik met Tabex ben begonnen). De aandrang momenten k[lees meer...]omen minder voor en duren veel korter dan met Champix, Zyban wil ik niet eens in deze vergelijking meenemen, zou naar mijn mening geen stoppen met roken medicijn genoemd mogen worden. Heel vreemd dat Tabex in Nederland niet verkocht mag worden, is dat soms omdat het door een niet westerse fabrikant gemaakt wordt of is het dat omdat Tabex een beetje tė goed werkt?

07-12-2021 | Man | 72
Cytisine (1,5)
Stoppen met roken
Geweldig , was 50 jaar roker . pleisters, acunpuntuur, en laserpen geprobeerd .Met tabex nauwelijks ontwennings verschijnselen . ben ik nu 7 weken rookvrij en af en toe nog wel moeite hoor ,maar dan neem ik nog 1 of 2 tabletjes per dag. Ben er super blij mee !