Ervaringen met Tabex

Tabex in Nederland (nog) geen geregistreerd geneesmiddel

mijnmedicijn, 19-08-2020

11-08-2021 | Man | 38
Stoppen met roken
Ik ben al meerdere keren gestopt met andere hulpmiddelen, maar Tabex zorgt er bij mij voor dat de sigaret na een paar dagen steeds minder lekker wordt zodat je eigenlijk 'vanzelf' wil stoppen. Ook zijn de ontwenningsverschijnselen aanzienlijk minder. Kunst van het stoppen is ook na een aantal weken/maanden niet weer af en toe te willen roken, want voor je het weet zit je w[lees meer...]eer op je oude 'niveau'. Enige bijwerking van tabex die ik heb ervaren is dat je wat lichter slaapt en vreemde dromen krijgt. Dit is vooral de eerste week.

23-10-2020 | Vrouw | 69
Stoppen met roken
De enige die helpt met stoppen met roken, heb al veel geprobeerd en deze hielpen te weinig. Mocht ik weer trek (of geestelijk) weer zin hebben is 1 tabletje genoeg om niet in herhaling te vallen!! Snap nog steeds niet dat ze bij 'medinostop' de champix durven aanbieden, LEVENSGEVAARLIJK!!! Hier zijn ze bekend met de Tabex maar door pharmacy bedrijven wordt tegen gehouden..[lees meer...]. Het kost maar €26 en champix het dubbele. Ik vind Tabex een wereld medicijn!!!

03-04-2020 | Man | 69
Stoppen met roken
Tabex was voor mij een heel goed middel. Ik ben gestopt met roken door deze pillen zonder al te veel moeite. Vooral in het begin gaat het heel goed. Als de kuur op is wordt het lastiger. Ik gebruik zo nu en dan nog een pilletje op moeilijke momenten. Ben nu 6 weken rookvrij na zo’n 50 jaar roken en vele stoppogingen. Dit keer gaat het echt lukken.

23-03-2020 | Man | 59
Stoppen met roken
Na 47 jaar gerookt te hebben met tabex redelijk makkelijk er van af gekomen.

04-03-2020 | Vrouw | 41
Stoppen met roken
Werkt perfect! Na 27 jaar gestopt met roken! Geen bijwerkingen zoals bij champix!

04-03-2020 | Vrouw | 53
Stoppen met roken
Mijn eerste poging om te stoppen met roken met Tabex lukte heel goed. 1 tabletje per 2 uur (max. 9 p/d), dan stoppen, daarna een aantal dagen afbouwen (na telkens een paar dagen een uurtje langer tussen de tabletjes). Zonder verdere trek in nicotine gestopt op dag 11. Alleen door veel stress in de familiale sfeer en na snelle gewichtstoename (>12 kilo in 8 weken) de stommi[lees meer...]teit begaan om weer te gaan roken en meer dan vóór de stoppoging. Nu met poging nummer 2 duurde het wat meer dagen (15) om van de sigaretten af te blijven, en de dromen zijn wat heftiger (vreemder en sommige blijven in licht gewijzigde versie terugkomen), maar ik ben vastberaden om nooit meer te roken. Dan maar die kilo's erbij en f*** diegenen die mij telkens zoveel stress bezorgen! Ik kies dit keer voor 300% voor MIJZELF!

06-02-2020 | Man | 50
Stoppen met roken
Na 30 jaar roken eindelijk gestopt met behulp van Tabex. Zag er wel tegen op -- in begin moet je om de twee uur een pil innemen. was bang om het te vergeten. Ben het ook dus regelmatig vergeten. Na 5 dagen onregelmatig een pil genomen te hebben was de drang om te roken eigenlijk geheel verdwenen. Ben na 5 dagen ook gestopt met slikken van Tabex. Totaal geen moeite, ge[lees meer...]en bijwerkingen (alleen wel gewichtstoename). Tot nu toe 6 maanden zonder problemen gestopt. Voor mij een wondermiddel .....

27-01-2020 | Vrouw | 28
Stoppen met roken
In vorige stoppogingen episodes van paniek en hyperventilatie ervaren. Champix ook welleens geprobeerd in het verleden, maar dat hielp niet persé. Tabex, ik weet niet of het helpt of dat het een placebo effect is, maar in elk geval blijf ik vrij rustig en ervaar ik geen hoge mate van stress. Dit vind ik zeer verwonderlijk, om die reden zou ik het in elk geval aanraden. I[lees meer...]k ben zelf cold-turkey gestopt in combo met Tabex, dus ik heb niet doorgerookt met Tabex.

06-01-2020 | Vrouw | 26
Rookverslaving
Ik ben ook sceptisch begonnen met Tabex omdat mijn moeder hiermee zonder enige moeite was gestopt. Eerlijk gezegd geloofde ik niet echt in de werking omdat het met behulp van Champix ook niet lukte om te stoppen met roken. Natuurlijk wilde ik diep van binnen wel stoppen met roken maar toch geloofde ik bij elke poging om te stoppen niet dat het deze keer wel zou gaan lukken[lees meer...]. Tegen mijn eigen verwachtingen in is het deze keer wel gelukt en heb ik het als makkelijk ervaren. Het wordt makkelijk om een sigaret over te slaan op momenten dat je er eigenlijk eentje zou opsteken. Na een halve minuut ben je vergeten dat je zin had in een sigaret. Het volgende moment dat je eraan denkt kun je hem weer makkelijk overslaan, enz. Voor je het weet ben je 8 uur verder en is het zonde om er nog eentje op te steken.. Voilá.. Dag 2 is al zoveel makkelijker en na ongeveer 4 dagen dacht ik er al bijna niet meer aan. Inmiddels ben ik 4 maanden gestopt en heb ik nog steeds geen last.

27-11-2019 | Vrouw | 26
Cytisine (1,5Mg)
Stoppen met roken
Zeer sceptisch begonnen met Tabex. Ik rookte ongeveer een pakje per dag, wilde stoppen maar dit lukte me niet zomaar. Toen tabex gaan proberen. Ik heb 12 dagen lang elke 2 uur een pilletje geslikt, voordat ik echt iets begon te merken. Soms kwam dit dus op 9 pilletjes per dag ipv 6, omdat ik lange dagen maak. Vanzelf ging ik minder roken, ineens nog maar 5 per dag ipv 20. [lees meer...]Soms 'vergat' ik zelfs te roken. Toen heb ik elke dag 1 sigaret minder gerookt, tot mijn sigaretten op waren. Ik had gewoon geen zin meer om de moeite te doen om sigaretten te gaan halen en vond het zonde van mijn geld. Voor mij was het echt een wondermiddel. Ik heb geen bijwerkingen gehad, alleen wat dromen en een beetje misselijk en duizelig soms. Dit was vooral in combi met een sigaret. Heel fijn om al rokend te stoppen met roken. Ik ben vervolgens in 1 keer van elke 2 uur een pilletje naar elke 5 uur gegaan. Ik slik nu nog 2/3 pilletjes op een dag. Totaal geen ontwenningsverschijnselen gehad, alleen heel soms een beetje chagrijnig. Ik had wel echt 2,5 pakjes Tabex nodig en houd er 0,5 achter de hand. Je moet het zelf willen, maar het ging toch wel 80% vanzelf bij mij met Tabex. Aanrader!

30-10-2019 | Man | 52
Angst
Tabex is super. Na 30 jaar roken en vele pogingen, ben ik zonder enige moeite gestopt met roken. Na 9 tot 10 dagen Tabex pillen slikken, vond ik roken heel smerig en ben ik gestopt. Na het stoppen geen drang of verslaving meer naar sigaretten. Wel de gewoonte even afwimpelen om op bepaalde momenten en gebeurtenissen te roken. Geen moeite om die gewoonte af te wimpelen en n[lees meer...]u na 3 weken vrijwel genezen van die smerige sigaretten. Geen bijwerkingen. Behalve toen ik bijna ging stoppen, leek ik wat licht depressief. Kan ook komen doordat ik stopte of de sigaretten zo smerig vond. Maar na 3 tot 5 dagen geen lichte depressie meer. Heb het aanbevolen aan mijn zoon en vriendin. Ook zij zijn inmiddels gestopt. Dus mijn aanbeveling luidt om Tabex te gaan slikken want dan stop je zonder enige moeite.

04-10-2019 | Man | 69
Rookverslaving
Heb 55jr gerookt ,laatste 30 jr 25 chagjes ( zware ) per dag Ben nu al 7 maanden gestopt met behulp van tabex, ben super tevreden.

04-10-2019 | Man | 69

03-09-2019 | Vrouw | 45
Stoppen met roken
Briljant medicijn, zelfde werkzame stof als champix maar dan kuur van 28 dagen ipv 3 maanden en geen bijwerkingen en heel goedkoop (champix is duur en klagen mensen over bijwerkingen hoorde ik). Vind het schandalig dat dit niet verkrijgbaar is in NL en dat ik het uit Roemenie via Internet moest bestellen. Het kost niets, supergoedkoop wil men soms niet dat je stopt met ro[lees meer...]ken? Ik heb bijna 30 jaar gerookt en stoppen lukte nooit, met niets. Werd onhebbelijk, opgefokt en zweetaanvallen, hoofdpijn etc. Nu supersimpel gestopt. Ik begin nooit meer. Zo blij hiermee!

28-07-2019 | Vrouw | 51
Cytisine (25)
Stoppen met roken
In september 2018 mee begonnen en nog steeds rookvrij. Voor weinig geld ( kost je een pakje sigaretten) aangeschaft op het internet en zo blij dat ik dat gedaan heb. Had zelfs nog pillen over die ik aan mijn broer heb gegeven en die is nu ook al 3 maanden gestopt! Succes ! Ik hoop echt dat deze pillen ooit in Nederland verkocht gaan worden

22-05-2019 | Vrouw | 39
Rookverslaving
Vanalles geprobeerd. Maar Tabex werkt echt. Nu op dag 6 en kan door de tabex telkens mn verstand gebruiken en dan neem ik geen sigaret. Sigaret smaakte erdoor ook niet meer lekker. Dit duurde wel echt een paar dagen en bij vriendin van me duurde dat wel 10 dagen, dus bij mij werkt het gelukkig snel :-). Ik heb geen bijwerkingen (Zyban was een hel, allerlei psychische bijwe[lees meer...]rkingen). Waarom is Tabex nog steeds niet beschikbaar voor iedereen? Hiermee kan iedereen stoppen. In Juni 2019 komt er een nieuw resultaat van een pharmaceutische studie, hoop dat NL dan voor onze gezondheid gaat kiezen. Verslaving is geen vrije keuze.. je hersenen houden je voor de gek, en je lijf heeft het stofje nodig.