ziekte

Afslanken - overgewicht

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor afslanken - overgewicht

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: afslanken - overgewicht

05-07-2022 | Vrouw | 66
Afslanken - overgewicht
Eerste 3 weken 2 keer erg misselijk geweest. Heftig braken. Daarna ging het beter. Hoofdpijn werd ook minder. Nu na 4 weken nog steeds vermoeidheid. Wel 3.5 kg afgevallen. Erg blij mee.

05-07-2022 | Vrouw | 34
Afslanken - overgewicht
Ik ben op 11 weken 8,1kg afgevallen. Snoepen en zoet smaakt me nog wel maar niet in de proporties als voorheen. Als ik ‘s middags een goede maaltijd eet heb ik vaak genoeg tot de volgende ochtend.

01-07-2022 | Vrouw | 36
Afslanken - overgewicht
Ik ging trouwen,door uitstel door corona was ik toch even verdikt. Mijn kleed was plots te klein geworden, wat een ramp. Door vriendin kwam ik bij het medicijn te recht. Eerst opzoekwerk gedaan, waarbij later besliste dit te gebruiken. En ja hoor perfect resultaat. Ik begon op 70.2 en nu 4 weken later 62.1 en ja ondertussen getrouwd en kon in mijn kleed. Nu volhouden want[lees meer...] blij gewicht. Moet wel zeggen het medicijn heeft je wel droge mond en dus drink je meer water. Veel minder eetlust, dus minder drang. Ik te vreden over product ook was ik eerst heel kritisch. Ik raad zeker aan.

01-07-2022 | Man | 26
Afslanken - overgewicht
Ik ben gestart op 128kg, nu aan de 5de week bezig met 0.5mg injecties. Zit vandaag op 117.6kg. Pas een hele week ziek geweest door corona, smaak en geur was weg, gisteren avond was de smaak gedeeltelijk terug en had ik echt enorm veel zin in een durum kip met kaas. Dit had ik beter niet gedaan.. opwerpingen van vetten en boeren in de mond, en diarree waar geen hard brokje[lees meer...] in zit... Dit is eigenlijk tot nu toe het eerste van bijwerkingen dat ik ervaar sinds ik begonnen ben. Verder eet ik gezond, alleen dus pakken minder en ga ik 3x per week met de mountainbike rijden. Ik voel mij allesinds al een pak fotter erdoor.

28-06-2022 | Vrouw | 52
Afslanken - overgewicht
begonnen met 4maal0.25mg. de bijwerkingen zijn eigenlijk wel ok en niet constant. ik heb wel last van huidovergevoeligheid bij aanraking zoals je kan hebben bij koorts.ik vraag mij af of er dit nog iemand ervaart. ondertussen bezig 1 eweek met 1mg ben al bijna 8 kilo kwijt sedert 30 april. let wel op mijn voeding maar kan sowieso al minder eten

28-06-2022 | Vrouw | 66
Afslanken - overgewicht
In het begin echt veel bijwerkingen nu na 4 weken begint het zich te stabiliseren. Ik heb zeker in het begin gedacht waar ben ik aan begonnen. Nog wel last van vermoeidheid en nog af en toe misselijk met name na een ophoging. Maar ik blijf positief en al een aantal kilo's verloren en dat is het doel.

28-06-2022 | Vrouw | 31
Afslanken - overgewicht
Ben altyd gepest geweest op school met mijn overgewicht en nu na 2 zwangerschappen wouw ik er iets zeker aan doen heb jaren dieeten gedaan maar hielp niet gesport maar geen resultaat en toen ben ik er met de huis arts gaan over praten en zij rade me dit aan jen nu 3 maand bezig met 0,5 mg maar ben nog maar 2 kg kwijt en n het schommeld geregeld

20-06-2022 | Vrouw | 37
Afslanken - overgewicht
Doordat mijn schildklier zo goed als stil lag ben ik op 2 jaar tijd 30 kg bijgekomen. Op eigen houtje verschillende diëten geprobeerd en enkel door koolhydraten te minderen ben ik iets afgevallen maar nu blijf ik gewoon op gewicht. Van de endocrinoloog heb ik deze spuiten voorgeschreven gekregen om me te ondersteunen en mss nog een deel van mijn gewicht kwijt te geraken[lees meer...]. Het laatste jaar ook gediagnosticeerd met Bechterew en reuma en dit extra gewicht doet er niet veel goeds aan. De dag na 1e inspuiting ben ik Snachts misselijk geweest, waarschijnlijk door de reactie op de eerste dosis. Nu enkele dagen later gaat het beter en hongergevoel is ook serieus afgenomen. Tot nu toe krijg ik met moeite de helft nog binnen, en dan nog omdat ik toch iets moet eten. Tot nu toe kan ik nog niet veel zeggen dus ik ben wel benieuwd naar het resultaat na enkele maanden.

18-06-2022 | Vrouw | 57
Afslanken - overgewicht
opbouw: 4 weken 0,25 mg, 4 weken 0,5 mg, vervolgens 1mg wekelijks nooit noemenswaardige bijwerkingen gehad (schuifbalk hiernaast werkt niet naar behoren) tegelijk volg ik een heel strikt dieet met weinig koolhydraten ik blijf mezelf nu en dan een glaasje wijn permitteren start 19/3/2022 nu 18/6/2022 3 maanden later: resultaat -22,4 kg aantal kg gewichtsverlies is rel[lees meer...]atief, hoe hoger begingewicht, hoe sneller je afvalt uiteraard

17-06-2022 | Vrouw | 41
Afslanken - overgewicht
Gebruik het nu 5 weken, 1 spuitje per week in de buik. Ben 4,9 kilo afgevallen. Neemt het hongergevoel weg en zit eerder vol waardoor ik minder eet. Afhankelijk van de hoeveelheid wat ingespoten wordt soms wat mottig, te vergelijken met zwangerschapsmisselijkheid in vlagen.

17-06-2022 | Vrouw | 33
Afslanken - overgewicht
Eerste maand in gebruik. Net 1 week ingespoten. Geen hongergevoel/snaai aanvallen vooral niet meer! Enkel last van darmen diaree af en toe. Verder tot nu toe alles goed. Ik heb een bmi van 33 dus benieuwd wat het ga geven na enkele weken. Spijtig geen terugbetaling van medicatie.

17-06-2022 | Vrouw | 33
Afslanken - overgewicht
Begonnen wegens overgewicht. Proberen diëten maar lukte niet. Nu 1 week mee begonnen met 0.25mg. Enkel diaree verder geen last. Geen hongergevoel veel dorst. Spannend wat het na enkele maanden gaat geven. Trouwens al 2kg af

16-06-2022 | Vrouw | 54
Afslanken - overgewicht
Na van alles geprobeerd te hebben jaren lang, kwam ik in aanmerking voor Saxenda. Ik en zelf injecteren, zag ik niet zitten maar echt appeltje eitje . Ik ben nu 10 weken bezig en 9 kilo kwijt . Het hongergevoel gaat echt weg . Het is echt fijn. Ik ga nog een paar maandjes door nog zo'n 10 kilo en ik word hier echt blij van.

14-06-2022 | Vrouw | 54
Afslanken - overgewicht
Ik vind het prettig in gebruik. Hongergevoel is weg en de drang naar suiker is bijna nul. Ben in 4 weken bijna 7 kilo afgevallen, ik ga zeker nog even door. Heb wel af en toe last van een beetje diarree maar dat neem ik op de koop toe! Het zou zowiezo afnemen staat vermeld.

10-06-2022 | Vrouw | 73
Al 4 weken bezig, nog geen resultaat, ook niet minder honger

10-06-2022 | Vrouw | 56
Afslanken - overgewicht
Ik gebruik saxenda nu 6 weken, en ik ben zeer tevreden. Nu al 10 kilo afgevallen, totaal geen bijwerkingen. Het hongergevoel is verdwenen. Het wordt helemaal vergoed door mijn zorgverzekering. Ik vind het een wondermiddel!

04-06-2022 | Vrouw | 38
Afslanken - overgewicht
Ik gebruik saxenda sinds 11 april. Ik ben er heel tevreden over. Ik ben nu 7.7 kilo kwijt en heb geen bijwerkingen. Het trek gevoel neemt af. Soms heb je wel een dag of een paar dagen dat je ineens zin in iets meer eten hebt of snoep maar dat gaat weer over daarna. Ik kan hierdoor heel goed mijn gezonde levensstijl volhouden.

31-05-2022 | Vrouw | 39
Afslanken - overgewicht
Ik ben net mijn tweede week gestart en val niet meer af is dit normaal? Eerste week 600 gr Kan bijna niets eten, geen honger gevoel Bij mijn eerste prik kwam er een beetje bloed mee nu niet. Ik heb zeker hard en lang genoeg geduwd. Zou ik een tweede dosis durven zetten van o.25?

31-05-2022 | Man | 43
Afslanken - overgewicht
Diabetes type 2, beginstadium. Als booster om af te vallen en om bloedsuikerspiegel omlaag te halen, Ozempic gekregen, 1 maand 0,25 en 1 maand 0,5. Dus iedere week 1 x injecteren. Nu 7 weken verder: exact 5kg kwijt en bloedsuikerspiegel in ochtend terug binnen de grenzen. Pos: makkelijk in gebruik en snel resultaat. Neg: maaglast, weinig kunnen eten, moeite met op korte ti[lees meer...]jd veel water te drinken ( in tegenstelling tot voorheen), humeurig én plots zin in veel chocolade. Ik probeer nu terug met een gezonde levensstijl (koolhydraatarm eten en veel bewegen) huidig gewicht te behouden, zonder het medicament.

25-05-2022 | Vrouw | 58
Afslanken - overgewicht
Ik gebruik het om af te vallen en diabetes type 2 onder controle te krijgen. In het begin (eerste week met 0.25) wat misselijk geweest, nu gestart met 0.5. Ik kan geen vettig eten ruiken of eten, dat staat me tegen. Koffie smaakt en ruikt ook niet lekker. Ik zit snel vol, maar dat ervaar ik niet perse negatief. Waardes zijn al mooi gezakt na 5 weken (4 x 0.25 en 1x 0.[lees meer...]5)

26-04-2022 | Vrouw | 53
Afslanken - overgewicht
Goedemiddag Ik gebruik Ozempic nu 10 weken en ben gestart met 0.25 dan na 4 weken 0.50 en nu sinds 2 weken 1.0. Ik ben reeds 10kg afgevallen maar de bijwerkingen zijn toch wel lastig. Vooral de vermoeidheid speelt enorm parten. Ook het maagzuur is steeds aanwezig. Ga nu terug naar de dokter om advies te vragen dat ik niet beter een tijdje 0.50 of 0.25 kan inspuiten. [lees meer...] Het afvallen gaat me iets te snel wat me niet oke lijkt.

20-04-2022 | Vrouw | 42
Afslanken - overgewicht
Goede ervaringen mee, afvallen kwam snel op gang. Nu 10 weken bezig en meer dan 5% gewicht kwijt. Kleinere porties eten, geen zin meer om te snoepen.

Mysimba

25-03-2022 | Vrouw | 35
bupropion / naltrexon
Afslanken - overgewicht
(...) (Red: Let op: deze mening is aangepast, in de gebruiksvoorwaarden staat dat er geen 'handel in medicijnen' gedreven mag worden op mijnmedicijn. Medicijngebruik dient via een voorschrijvend arts plaats te vinden en aflevering van medicatie via een geregistreerde apotheek.)

22-03-2022 | Vrouw | 55
Afslanken - overgewicht
Diabetes type twee . Morgen mijn derde spuit 0,25 geen bijwerkingen , pas wel mijn voeding aan na het lezen van sommige ervaringen , misselijk, braken enz . Mijn maag geeft aan wanneer ik genoeg gegeten heb . Ben nu 4 kg kwijt in 2weken . Tot hiertoe blij met resultaat!

18-03-2022 | Man | 55
Afslanken - overgewicht
Zeer tevreden - Eenvoudig in gebruik - gewichtsverlies - 7 kg op bijna 2 maanden. - maand 1 gestart met dosis 0.25 mg -4 kg - maand 2 gestart met dosis 0.5 mg - 3 kg na 3 weken - Slechts bij het starten met Ozempic een lichte misselijkheid gewaar geworden. - Nadien geen bijwerkingen gehad. - Bijna geen hongergevoel meer. Eet nog slechts ca 1/3 van vroeger. [lees meer...] - Bloedwaardes laten nakijken na 1 maand gebruik. spectaculaire verbetering op diverse vlakken. - Ik kan Ozempic op dit moment absoluut aanraden.

15-03-2022 | Vrouw | 55
Afslanken - overgewicht
werkt zeer goed ben op 2maanden 20kg kwijt wel 1ml gebruikt per week na 2 maanden 0.25 ml per week val nog af wel langzaam 1 kg per week van 89 kg naar 67 kg

15-03-2022 | Vrouw | 62
Ik denk dat het beter is 0,25 te blijven gebruuken

09-03-2022 | Vrouw | 39
Op iets minder dan 1jaar 25kg kwijt

07-03-2022 | Vrouw | 59
Afslanken - overgewicht
1 x per week 0,25 mg inspuiten. 4 weken verder: ruim 6 kg afgevallen. Ik ga dosis NIET verhogen omdat effect nog altijd hetzelfde is. Geen bijwerkingen, alleen de eerste week beetje constipatie. Niet misselijk, geen hoofdpijn, wel eetlust maar na 1/3 portie geen zin meer om verder te eten. Werking lijkt vooral mentaal te zijn: geen zin om meer te eten zonder een opgeblazen[lees meer...] gevoel of misselijkheid. Ik denk dat veel mensen onnodig een te hoge dosis nemen en mss daardoor ook bijwerkingen hebben. 1 pen = 6 ipv 4 dosissen van 0,25 mg in werkelijkheid.

06-03-2022 | Vrouw | 42
Afslanken - overgewicht

Ziekten met de meeste ervaringen

Anticonceptie / zwangerschapspreventie (2769)
Depressie (2220)
Angst & paniekstoornis (2210)
Hoge bloeddruk (1580)
Blaasontsteking (1166)