liraglutide

Gliclazide (66 meningen)
Jardiance (59 meningen)

12-08-2022 | Vrouw | 53
Afslanken - overgewicht
Ben pas 3 wkn bezig. Afvallen gaat prima maar is ook niet raar want door de misselijkheid eet ik niks...vreselijk vermoeid..ik kan weinig meer doen op een dag omdat ik me echt beroerd voel. Ik wil doorzetten maar het is wel lood zwaar op dit moment.

05-08-2022 | Man | 52
liraglutide (3.0)
Afslanken - overgewicht
Gebruik het nu sinds eind april, ben 12 kilo afgevallen zonder enige moeite, lette wel op mijn eten maar als je hongergevoel zowat weg is is dat goed vol te houden, sinds begin juni ben ik niets meer afgevallen, maar dat ligt meer aan mij dan aan het medicijn, het ging zo makkelijk dat ik er nu wat meer moeite voor moet doen en die klik moet ik nog wel ff maken. Volg ook G[lees meer...]LI programma dat was verplicht om voor vergoeding in aanmerking te komen, de werking werd bij mij na 2 maanden minder, het ondersteund nog wel maar ik heb best wel veel honger nu dat had ik de eerste weken absoluut niet, bijwerking waren een dagje misselijk bij ophogen, via een tip ben ik van hoogste dosering naar 2,4 terug gegaan, bij sommigen schijnt dat te helpen dat het medicijn weer beter werkt, ik vind het een wonder medicijn zeker als je zoals ik weinig bijwerkingen had/hebt. Wat ik nog wel wilde melden is dat ik de eerste periode een beetje somber was en dat ligt volgens mij wel aan Saxenda, want als je afvalt ben je meetsal wel vriolijk gestemd…;)…Daarna ging deze bijwerking ook weer weg.

03-08-2022 | Vrouw | 61
Afslanken - overgewicht
Na in 2010 een GBP te hebben gehad, nauwelijks afgevallen, in totaal 15 kilo. Kan nog steeds niet veel eten maar er gaat geen kilo meer af. Heb ook COPD gold 2 dus kan niet veel bewegen, doe wel fysiotherapie 2 x per week. Via de huisarts SAXENDA gekregen en het werkt echt super goed. Geen hongergevoel meer, moet echt af en toe denken, oja, moet wat eten. Heb veel last v[lees meer...]an obstipatie en gebruik daar zakjes voor, dat werkt iets beter. Wel vaak duizelig en veel pijn in mijn buik, maar ik val wel wat af en dat is geweldig. Echt een aanrader.

01-08-2022 | Vrouw | 57
Afslanken - overgewicht
Nu 6 weken bezig, en 6,5 kilo kwijt , dat ik dat nog mag meemaken op mijn leeftijd. Worstelde al als kind met overgewicht. Heb ook ernstige artrose dat wordt niet minder maar hopelijk wel dragelijker met minder gewicht. Ben alleen bij de GLI niet echt er uit hoe ik in de gaten gehouden wordt.

01-08-2022 | Vrouw | 59
Afslanken - overgewicht
Blij mee! Ben na de 1e dosis van 0.6 geleidelijk gaan verhogen met 1 klikje per dag ipv 0.6 per week omdat ik snel bijwerkingen kreeg. Kreeg ik een bijwerking dan verhoogde ik niet. Dit werkte tot nu toe goed. Zit op 2.4 maar ga in overleg met de huisarts terug naar 2: Ben ineens draaierig en heel moe. Wel in plm 8 weken 7 kg kwijt. Was al 14kg afgevallen met behulp van ee[lees meer...]n app maar stond stil. Op zich nog steeds heel blij mee ondanks de bijwerkingen.

29-07-2022 | Vrouw | 37
Afslanken - overgewicht
8kilo afgevallen in 3 weken tijd! Weinig bijwerkingen, voornamelijk na ongezond eten last van wat omhoog komend maagzuur. Eerste paar dagen soms wat lichte misselijkheid maar na eten crackertje/rijstewafel oid trekt dat bij. Verminderd eetlust aanzienlijk. Prikken stelt niks voor, klein naaldje dat je niet/nauwelijks voelt. Verbaasd me hoe goed en met hoe weinig bijw[lees meer...]erkingen dit middel aanslaat.

25-07-2022 | Vrouw | 70
Afslanken - overgewicht
Na 4 weken als 6,5 kg kwijt. Kon nooit ‘zomaar’ afvallen. Nu lukt t met Saxenda wel. Ondanks schildklierproblemen. Echt erg blij mee. Twee dagen wat hoofdpijn verder geen bijwerking. Alleen wel droge mond.

25-07-2022 | Vrouw | 63
Afslanken - overgewicht
Ik gebruik nu 6 weken Saxenda en ben 5,5 kg afgevallen. Ik eet kleinere porties en het is gemakkelijk om gezond te eten. Het grote verschil is dat ik de hele dag door verzadigd ben en niet meer de hele dag bezig ben met eten. Het dagelijks spuiten is geen probleem en gaat ook heel gemakkelijk met de pen. Nauwelijks bijwerkingen. Ik was op eigen kracht 30 kg afgevallen, m[lees meer...]aar ben in het afgelopen jaar weer 8 kg aangekomen. Het afvallen op eigen kracht lukte niet meer, maar nu met Saxenda lukt het wel. Ik ben er erg blij mee!

18-07-2022 | Man | 51
Afslanken - overgewicht
Na een rotperiode van 5 jaar met stress, rugklachten en daarna coronatijd nauwelijks bewogen en ruim 50 kilo aangekomen. Gewerkt aan mijn conditie, maar nauwelijks gewicht kwijt. Toen met saxenda in korte tijd al 8 kilo kwijt en mijn conditie is enorm verbeterd. Automatisch kleinere porties eten en nauwelijks snoepen. Mijn grootste plus is dat ik eindelijk weer zelf het h[lees meer...]uishouden kan doen en naar de supermarkt kan lopen.

16-07-2022 | Vrouw | 48
Afslanken - overgewicht
Fantastische resultaten: geen snaaibuien, geregeld eten, genoeg is genoeg. Een heerlijk gevoel dat ik 3 kledingmaten kleiner aan kan in 2 maanden. De combinatie sporten , eten & Saxenda is heel goedvinden te houden.

09-07-2022 | Vrouw | 46
Afslanken - overgewicht
In het begin dacht ik dat het ging helpen. 1 kg kwijt in de eerste maand. Maar nu… al 3 maand verder en er gaat niets meer af. Ik voel geen effect van saxenda; geen bijwerkingen maar ook niets van werking.

05-07-2022 | Vrouw | 66
Afslanken - overgewicht
Eerste 3 weken 2 keer erg misselijk geweest. Heftig braken. Daarna ging het beter. Hoofdpijn werd ook minder. Nu na 4 weken nog steeds vermoeidheid. Wel 3.5 kg afgevallen. Erg blij mee.

28-06-2022 | Vrouw | 66
Afslanken - overgewicht
In het begin echt veel bijwerkingen nu na 4 weken begint het zich te stabiliseren. Ik heb zeker in het begin gedacht waar ben ik aan begonnen. Nog wel last van vermoeidheid en nog af en toe misselijk met name na een ophoging. Maar ik blijf positief en al een aantal kilo's verloren en dat is het doel.

16-06-2022 | Vrouw | 54
Afslanken - overgewicht
Na van alles geprobeerd te hebben jaren lang, kwam ik in aanmerking voor Saxenda. Ik en zelf injecteren, zag ik niet zitten maar echt appeltje eitje . Ik ben nu 10 weken bezig en 9 kilo kwijt . Het hongergevoel gaat echt weg . Het is echt fijn. Ik ga nog een paar maandjes door nog zo'n 10 kilo en ik word hier echt blij van.

10-06-2022 | Vrouw | 56
Afslanken - overgewicht
Ik gebruik saxenda nu 6 weken, en ik ben zeer tevreden. Nu al 10 kilo afgevallen, totaal geen bijwerkingen. Het hongergevoel is verdwenen. Het wordt helemaal vergoed door mijn zorgverzekering. Ik vind het een wondermiddel!

04-06-2022 | Vrouw | 38
Afslanken - overgewicht
Ik gebruik saxenda sinds 11 april. Ik ben er heel tevreden over. Ik ben nu 7.7 kilo kwijt en heb geen bijwerkingen. Het trek gevoel neemt af. Soms heb je wel een dag of een paar dagen dat je ineens zin in iets meer eten hebt of snoep maar dat gaat weer over daarna. Ik kan hierdoor heel goed mijn gezonde levensstijl volhouden.

Amoxicilline (551) - Antibiotica - penicillines breedspectrum