mening

methylfenidaat

ADHD (170 meningen)
ADD (154 meningen)
PDD-NOS (4 meningen)
Syndroom van Asperger (4 meningen)

Concerta (472 meningen)
Dexamfetamine (416 meningen)
Ritalin (394 meningen)
Amfexa (206 meningen)
Medikinet (128 meningen)

Dr Joseph Firth et al. - World Psychiatry (11-09-2019)

Methylfenidaat

01-07-2018 | Man | 21
methylfenidaat (10mg)
Afslanken - overgewicht
In het begin was ik wat voller tot dat ik het begon te slikken toen begon ik weer super skinny te worden en was sporten een groot succes nu ik ben gestopt ben ik 40 kilo aangekomen en werkt sporten ook niet meer. Ik wil wel iedereen laten weten probeer het altijd zonder medicijnen en pas goed op dit product verpest uit eindelijk je leven als ik nog 5 jaar langer was door[lees meer...] gegaan had ik het denk ik niet door kunnen vertellen aangezien mijn hartklachten toenamen en ik daarnaast nog risperidon slikte. Ik ben gezonder gaan leven en dat doet een hoop met je lichaam!! Bij vragen mail me gerust dit was namelijk niet alles ik heb nog een aantal vervelende dingen die iedereen zou moeten weten wanneer ze met het product willen beginnen

Amoxicilline (551) - Antibiotica - penicillines breedspectrum