Blaaskanker

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor blaaskanker

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Betmiga 2 3
Vesicare 2 4
Vesomni 1 5
Instanyl 1 5
Methadon 1 3
Tramadol 1 4
Questran 1 5

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: blaaskanker

Vesomni

20-01-2024 | Man | 71
tamsulosine/solifenacine
Blaaskanker
Dit medicijn gekregen na mijn blaasoperatie, Moest wel 25 keer plassen per dag.(24uur) Nu met dit medicijn hooguit 10 keer per dag(24uur) En geen bijwerkingen! Ben zeer tevreden , hoop dat het zo blijft. Gebruik het medicijn nu ongeveer 2 maanden.

Betmiga

24-02-2022 | Man | 70
Mirabegron
Blaaskanker
dagelijks dilateren van urine buis in de blaas omdat de operatie wond samen trekt. Daardoor kan er geen controle plaats vinden. Betmiga geeft beetje rust in de pijnlijke leider en blaas

Instanyl

25-06-2020 | Man | 52
fentanyl intranasaal
Blaaskanker
Gebruik dit medicijn tegen pijn. Het medicijn werkt zeer effectief. Ik loop al enige tijd tegen het feit aan dat er te weinig sprays in de flesjes zitten. Ik heb al eerder op deze site gelezen dat er meerdere mensen zijn die dit probleem hebben ervaren. Ik ben erg benieuwd of er op dit moment nog meer mensen zijn die dit probleem hebben. Want het zorgt keer op keer voor di[lees meer...]scussie bij de apotheek en huisarts die dit niet geloven. Je wordt voor gek verklaard en zeggen dat je grootverbruiker bent. Ik wil stappen gaan ondernemen maar daarvoor wil ik wel inventariseren of er op dit moment anno 2020 nog meer mensen zijn met dit probleem.... Wilt u zo vriendelijk zijn om dit in de reactie te laten weten. Alvast vriendelijk bedankt.

Questran

15-06-2019 | Man | 61
colestyramine
Blaaskanker
Na blaasca werd deze vervangen door stuk darm: cystectomie vlgs. Houtman. Hierna aantal maanden diarree. Zelf op internet gezocht naar medicijn tegen diarree en op Questran uitgekomen. Voorgelegd aan uroloog die akkoord ging.

Vesicare

30-09-2017 | Man | 53
solifenacine
Blaaskanker
Vanwege een TURBT werd de blaas continu gespoeld. Had hierdoor en door de katheter veel last van blaas spasmen. Na inname van Vesicare namen de klachten snel af. Tijdens opname en na ontslag had ik in hoge mate last van constipatie. Vanwege de TURBT mocht ik geen druk zetten dus zit ik nu aan de Macrogol en Lactulose. Constipatie is daardoor wel weg. Ook had ik redelijk w[lees meer...]at last van wazig zien maar dit verdween snel nadat ik gestopt was met Vesicare.

Betmiga

09-11-2016 | Man | 58
Mirabegron
Blaaskanker
4 Blaasoperaties gehad wegens blaaskanker. Na de 4e operatie kreeg ik veel meer plasklachten dan bij de vorige. Moet tot 24 keer per dag naar de wc en kan het niet inhouden, ook 's nachts niet. Diverse medicijnen geprobeerd. Ook Betmiga. Dit 30 dagen gebruikt zonder dat er ook maar enige verbetering zichtbaar werd. Op advies van de uroloog ook hiermee gestopt. Ben een bee[lees meer...]tje radeloos, omdat ik het alleen zie verergeren i.p.v. verbeteren.....

Vesicare

30-05-2015 | Man | 66
solifenacine
Blaaskanker
Vesicare vermindert het aantal blaaskrampen en de intensiteit van de blaaskrampen. De blaaskrampen zijn ontstaan na veelvuldige TURB operaties en de vele blaasspoelingen. Daardoor is de blaaswand kort na de ingreep snel en sterk geirriteerd. Na verloop van tijd wordt de irritatie minder. Dan verminder ga ik over van 10mg naar 5mg. Vesicare is bij mij na 24 uur uitgewerk[lees meer...]t en heeft geen verslavende bijwerking. Ik tracht dan ook zo snel mogelijk te stoppen wanneer ik geen blaaskrampen meer voel. De bijwerkingen van Vesicare zijn moeilijk aan te geven wanneer er verschillende medicijnen tegelijk worden genomen. Bijwerkingen zijn droge mond, slecht zien.

Methadon

31-08-2014 | Man | 45
methadon
Blaaskanker
Hallo allemaal, In 2004 is bij mij blaaskanker geconstateerd, na enige tijd een hoop pijnmedicatie gekregen van de huisarts die overigens geen zak hielpen, ben ik heroïne gaan gebruiken, daarmee gestopt en oxycontin en methadon gekregen van de (verslavings) arts daarna geen nanokorrel heroïne meer gebruikt. Het is nu 10 jaar later en heb besloten om de methadon af te ga[lees meer...]an bouwen. Ik stond op 75mg en ben nu bezig met de laatste 10mg dit in een tijdsbestek van +- 3 maanden. Maar wat een hel ben ik doorgegaan, ik kan niet begrijpen dat artsen met hun volle verstand dit voor kunnen schrijven! Mensen die al in een rotsituatie zitten een middel voor te schrijven wat nog vele malen verslavender is. Ze zijn geen haar beter dan de drugsdealer van de straat, ik ben vastbesloten om van deze rotzooi af te komen, maar wat een hel moet je door niet normaal. Ik wil graag aan de andere mensen die op het punt staan waarschuwen om het niet te doen. Er zijn voldoende andere middelen die veel minder afkick verschijnselen hebben dan methadon. Ze beloven je de hemel, maar uiteindelijk beland in een hel. Dit is te gek voor woorden. Mensen denk alsjeblieft na!

Tramadol

22-11-2013 | Man | 50
tramadol
Blaaskanker
Na blaasspoelingen en operatie hou ik zenuwpijn over in de blaas. Tramadol helpt me om de te erge pijnklachten te verdragen. Het ontspant mijn blaas en dan wordt de pijn bij mij minder. Bijwerkingen die ik ervaarde waren slapeloosheid. Ik vind het een middel wat ik niet dagelijks durf te nemen. Dat heb ik een korte periode gedaan, maar het lijkt me erg verslavend. Ik gebru[lees meer...]ik het 1 x per 2 weken.