ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 2

13-09-2018

Instanyl (fentanyl intranasaal)

Beste Lezers, Ik ben degene die hier kenbaar heeft gemaakt dat in inhoud van de Instanyl neusspray verpakking totaal niet klopt. Bij de fabrikant / importeur, zijnde Takeda, wordt je nog net niet uitgelachen, maar je wordt wel teleurstellend geholpen. Feitelijk wordt je helemaal niet geholpen, maar ze hebben het over hun patienten en sturen je vervolgens met een klui[lees meer...]tje het riet in. Bij alle andere instanties in Nederland wordt je totaal NIET geholpen, ze verschuilen zich allemaal achter onzin verhalen, het is niet hun verantwoordelijkheid, het is dit en het is dat, maar er niemand die de zaak durft aan te pakken. Bij een enkele instantie kreeg ik zelfs de opmerking: Ach mijnheer, waar maakt U zich nou toch druk om, U hoeft het toch niet zelf te betalen. Radar heb ik enkele malen benaderd, je hoort er NIETS van. Na al deze teleurstellingen heb ik besloten de zaak te laten rusten. Immers er luistert niemand naar je en de medicijn maffia heeft weer gewonnen. Ik wens U allen een goede gezondheid en geef niet op !! met vriendelijke groet Paul.
12-09-2018

Hoofdpijn

Door regelmatig ernstige hoofdpijnen fentanyl pleisters 50 ug en enige tij 100 mg instanyl neusspray. Nu doorgestuurd naar de pijnpoli Alleen in de flesjes zitten lang geen 40 doses. de verhouding klopt ook niet, zie hieronder. Er zitten tussen de 23 en 30 doses in één flesje. 1,8 ml (= 10 doses), 2,9 ml (= 20 doses), 5,0 ml (= 40 doses) als je deze goed bekijkt klop[lees meer...]t er iets niet.. 10 doses 1.8 ml en 40 doses zou dus 4x zoveel moeten zijn dus 4 x 1.8 = 7.2 ml en is in werkelijkheid maar 5 ml. Er kunnen dus geen 40 doses in zitten !
11-09-2018

Artrose

11-07-2018

Lokale verdoving

Ik gebruik instanyl op aan raden van de pijn polie specialist. In 2014.na een zeer zware bacteriën in de knie.en na diverse knie operatie houd de instanyl.mij op de been zit op 6 in heden per dag dus ik heb ook problemen met de huisarts en de aphotheet elke week moet ik het bij de huis arts vragen of ik instanyl mag hebben.en telkens horen je bent verslaafd.heb nu Hulp gez[lees meer...]ocht bij de pijn poli en die hebben het zwart op wit aan de huis arts gesteurd heb ook mijn operateur achter mij staan .en toch mijn huis arts zet zijn hakken in het zandaar om terug tekomen over het gebruik van de 40 inhoud.van het flesje.dus niet .als ik 6 keer perdag in neemt kom ik dus tekort.moet om de 7 dagen een recept aan vragen bij de huis arts.dus wat ik lees is bij mij herkenbaar. Met vriendelijke gr., P.
10-05-2018

Instanyl (fentanyl intranasaal)

Zeer tevreden. Haalt net de scherpe kantjes van m'n zenuw pijn aan het borstbeen/rug eraf. Helaas 40 doasis. ...euhhh echt niet ....dus ook hier gezeur als het weer eerder op is..
29-03-2018

Instanyl (fentanyl intranasaal)

Ik gebruik ook fentanyl neusspray en haal er ook geen 40 doses uit zoals ze beweren. Dus ook elke keer dat gezeur bij de apotheek dat het wel snel gaat. Doodmoe wordt ik er van ik heb al genoeg aan mijn hoofd.
09-03-2018

Lage rugpijn

Ik heb ook de flesjes getest en indd 1: 28 sprays 2: 34 sprays 3: 31 sprays 4: 27 sprays Geen 40 dus !!? Ook ik krijg steeds commentaar van de apotheker dat ik te vaak en te veel gebruik terwijl ik me netjes aan de dossering hou Vervelend want het middel is misschien wel sterk of/en verslavend maar het zorgt dat ik meer kan en veel momenten vrijwrl pijnloos ben. [lees meer...] En doordat er minder inzit dan erop staat zit ik vaak een hele dag onnodig met pijn.
22-11-2017

Instanyl (fentanyl intranasaal)

Ik gebruik sinds enige tijd Instanyl neusspray in de verpakking met 40 doses. Over de kwaliteit van dit geneesmiddel niets dan lof. Wat mij ernstig verbaasd is dat er absoluut geen 40 doses in de verpakking zitten. Ik heb nu bij 4 flesjes getest wat er aan doses uitkomt en dat zit op 23 tot 27 doses. Ben benieuwd of er meer mensen zijn met deze ervaring.
Pagina 1 van 2

Mirena (2071) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (464) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (452) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (367) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!