Instanyl

<< < vorige
Pagina 1 van 2
23-03-2019

Instanyl (fentanyl intranasaal)

Beste lezers, ik ben gelukkig van de Instanyl neusspray af. Echter ik heb nog wat over. Omdat bekend is dat de hoeveelheid die op de verpakking staat TOTAAL niet klopt zijn er misschien wel mensen die er int in hebben. U kunt contact met mij opnemen (..) vriendelijke groet.
11-11-2018

Instanyl (fentanyl intranasaal)

Heeft iemand de ervaring dat de pomp het totaal niet doet?! ik heb zeker dat 4 op de 10 flesjes het niet doen. Ik hoor van de apotheek dat veel mensen hier last van hebben en dat ze soms hele leveringen terug moeten sturen, omdat er een paar druppels uit het pompje komen en dan niks meer. Ook ik ondervind veel problemen met het leveren en met het verkeerde aantal druppels.[lees meer...] Ik zou iedereen willen vragen als jullie juridische stappen ondernemen dan wil ik me heel graag bij jullie voegen
08-11-2018

Hoofdpijn

Is inderdaad een idee om met meerderen een zaak onder leiding van een jurist iets te beginnen tegen Takeda . Ook veel te weinig dosis in de flesjes. Varieert tussen de 20 en 26 dosis i.p.v. 40. Hoe krijgen we contact met elkaar...??? Mvg. G (Mijnmedicijn.nl: via ons platform is het mogelijk te communiceren - alle vragen en antwoorden zonder privé gegevens zijn online[lees meer...] )
22-10-2018
Vrouw

Syndroom van Ehlers-Danlos

Ik ben zelf afvocaat en gebruik dit middel ook, en heb ook de ervaring dat er veel minder inzit. Heb ook de doses bijgehouden. Zouden diegene actie willen ondernemen contact met mij willen zoeken op (… prive gegevens verwijderd) Op die manier kunnen wij samen iets ondernemen. Groet
19-10-2018

Instanyl (fentanyl intranasaal)

Ook ik heb exact dezelfde ervaringen. Ik gebruik al ruim een jaar instanyl neuspray. Er klopt werkelijk niks van de aantal doses die eruitkomen. Ik ben daarom begonnen met het verzamelen van de lege flesjes en schrijf daar de aantal doses op die eruit kwam. Elk flesje heeft een unieke nummer. Het verzoek aan mijn mede gebruikers die er ook klaar mee zijn om mij hun lege fl[lees meer...]esjes op te sturen met daarop de aantal doses die eruit gekomen zijn. Ik wil graag een zaak gaan beginnen tegen de leverancier maar alleen ben ik niet sterk genoeg helaas. Hopelijk kunnen we met zijn allen wel iets bereiken. Mochten er geïnteresseerden zijn neem dan aub contact met mij op. Groet, N.
05-10-2018

Artrose

Zelfde ervaring als velen hier. Absoluut geen 40 dosis uit het flesje. Contact gezocht met de fabrikant Takeda. Nu komt de grootste grap....volgens hen zit er juist nog meer in als 40 dosis. Dit is in de fabriek (3 keer raden welke fabriek en door wie) getest. Jaja. Zoveel ervaringen met minder dosis en volgens de fabrikant niets aan de hand en zelfs meer dosis dan aangege[lees meer...]ven. Het is de reinste oplichterij. Je moet ook nog eens 1 spray laten vervliegen voor je het flesje kan gebruiken......al met al kom ik nooit verder dan max 33 tot 34 dosis. De grondstof Fentanyl kost echt geen drol en men maakt er een neusspray van om vervolgens 300 euro te kunnen vragen voor iets wat in de basis nog geen 15 tot 20 euro kost. Boeven zijn het bij Takeda!
13-09-2018

Instanyl (fentanyl intranasaal)

Beste Lezers, Ik ben degene die hier kenbaar heeft gemaakt dat in inhoud van de Instanyl neusspray verpakking totaal niet klopt. Bij de fabrikant / importeur, zijnde Takeda, wordt je nog net niet uitgelachen, maar je wordt wel teleurstellend geholpen. Feitelijk wordt je helemaal niet geholpen, maar ze hebben het over hun patienten en sturen je vervolgens met een klui[lees meer...]tje het riet in. Bij alle andere instanties in Nederland wordt je totaal NIET geholpen, ze verschuilen zich allemaal achter onzin verhalen, het is niet hun verantwoordelijkheid, het is dit en het is dat, maar er niemand die de zaak durft aan te pakken. Bij een enkele instantie kreeg ik zelfs de opmerking: Ach mijnheer, waar maakt U zich nou toch druk om, U hoeft het toch niet zelf te betalen. Radar heb ik enkele malen benaderd, je hoort er NIETS van. Na al deze teleurstellingen heb ik besloten de zaak te laten rusten. Immers er luistert niemand naar je en de medicijn maffia heeft weer gewonnen. Ik wens U allen een goede gezondheid en geef niet op !! met vriendelijke groet Paul.
12-09-2018

Hoofdpijn

Door regelmatig ernstige hoofdpijnen fentanyl pleisters 50 ug en enige tij 100 mg instanyl neusspray. Nu doorgestuurd naar de pijnpoli Alleen in de flesjes zitten lang geen 40 doses. de verhouding klopt ook niet, zie hieronder. Er zitten tussen de 23 en 30 doses in één flesje. 1,8 ml (= 10 doses), 2,9 ml (= 20 doses), 5,0 ml (= 40 doses) als je deze goed bekijkt klop[lees meer...]t er iets niet.. 10 doses 1.8 ml en 40 doses zou dus 4x zoveel moeten zijn dus 4 x 1.8 = 7.2 ml en is in werkelijkheid maar 5 ml. Er kunnen dus geen 40 doses in zitten !
11-09-2018

Artrose

11-07-2018

Lokale verdoving

Ik gebruik instanyl op aan raden van de pijn polie specialist. In 2014.na een zeer zware bacteriën in de knie.en na diverse knie operatie houd de instanyl.mij op de been zit op 6 in heden per dag dus ik heb ook problemen met de huisarts en de aphotheet elke week moet ik het bij de huis arts vragen of ik instanyl mag hebben.en telkens horen je bent verslaafd.heb nu Hulp gez[lees meer...]ocht bij de pijn poli en die hebben het zwart op wit aan de huis arts gesteurd heb ook mijn operateur achter mij staan .en toch mijn huis arts zet zijn hakken in het zandaar om terug tekomen over het gebruik van de 40 inhoud.van het flesje.dus niet .als ik 6 keer perdag in neemt kom ik dus tekort.moet om de 7 dagen een recept aan vragen bij de huis arts.dus wat ik lees is bij mij herkenbaar. Met vriendelijke gr., P.
10-05-2018

Instanyl (fentanyl intranasaal)

Zeer tevreden. Haalt net de scherpe kantjes van m'n zenuw pijn aan het borstbeen/rug eraf. Helaas 40 doasis. ...euhhh echt niet ....dus ook hier gezeur als het weer eerder op is..
29-03-2018

Instanyl (fentanyl intranasaal)

Ik gebruik ook fentanyl neusspray en haal er ook geen 40 doses uit zoals ze beweren. Dus ook elke keer dat gezeur bij de apotheek dat het wel snel gaat. Doodmoe wordt ik er van ik heb al genoeg aan mijn hoofd.
09-03-2018

Lage rugpijn

Ik heb ook de flesjes getest en indd 1: 28 sprays 2: 34 sprays 3: 31 sprays 4: 27 sprays Geen 40 dus !!? Ook ik krijg steeds commentaar van de apotheker dat ik te vaak en te veel gebruik terwijl ik me netjes aan de dossering hou Vervelend want het middel is misschien wel sterk of/en verslavend maar het zorgt dat ik meer kan en veel momenten vrijwrl pijnloos ben. [lees meer...] En doordat er minder inzit dan erop staat zit ik vaak een hele dag onnodig met pijn.
22-11-2017

Instanyl (fentanyl intranasaal)

Ik gebruik sinds enige tijd Instanyl neusspray in de verpakking met 40 doses. Over de kwaliteit van dit geneesmiddel niets dan lof. Wat mij ernstig verbaasd is dat er absoluut geen 40 doses in de verpakking zitten. Ik heb nu bij 4 flesjes getest wat er aan doses uitkomt en dat zit op 23 tot 27 doses. Ben benieuwd of er meer mensen zijn met deze ervaring.
15-08-2017

Polyneuropathie

Sinds ik dit ben gaan gebruiken naast fentanyl pleisters en oxycodon heb ik ongeveer 30% minder pijn. Werkt heel erg snel. Zonder deze middelen zou ik denk ik helemaal niets meer kunnen vanwege de helse pijnen dus ik ben er heel erg blij mee. Wat ik niet begrijp is dat zo'n klein flesje bijna 400 euro kost.
31-01-2014

Hoofdpijn

ben geopereerd na 3 hersenbloedingen. de specialisten weten nog niet precies waar ik last van heb, zenuwpijn, botpijn, schedelpijn. Ik gebruik instanyl, oxynorm en oxycodon. De oxynorm werkt maar kort, de oxycodon helpt alleen tijdelijk als de dosis wordt verhoogd. Door de instanyl ben ik ca 1 uur bijna pijnvrij.
<< < vorige
Pagina 1 van 2

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (491) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (467) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (376) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!