Gekneusde ribben

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor gekneusde ribben

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Oxycodon 4 3,5
3,25
Tramadol 3 3,33333333333333
Naproxen 3 3,66666666666667
Celecoxib 1 1
OxyContin 1 4

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: gekneusde ribben

Celecoxib

19-09-2023 | Vrouw | 67
celecoxib
Gekneusde ribben
Na de inname van 2 capsules kreeg ik last van hartkloppingen. Ook raakte ik extreem vermoeid, waardoor ik 's middags naar bed moest. Ook begon ik wazig te zien. Ik ben direct gestopt, waarna de klachten verdwenen. Ik weet dus niet of het medicijn effectief is.

21-11-2021 | Man | 21
Gekneusde ribben
Ik ben 21 en gebruik ik binge dit spul 1× per week voor de laatste 2 jaar, en dan niet 1 a 2 meer, nee een hele strip, ik had al meerdere keren dood moeten zijn, en dit allemaal omdat ik het gewenste effect niet meer kreeg. LUISTER NAAR JE DOCTOR!!! gebruik dit niet langer dan 10 dagen. In 2019 naar de huisarts gegaan vanwegen gekneusde ribben door een borst compress[lees meer...]ie band, heftige kneuzing dus huisarts schreef Tramadol voor 1× PD 3 stuks 50MG, de eerste keer inname was spontane liefde op eerste gezicht. Na voorschrijven gezegt dat ik gewoon hoefte te bellen voor een herhaal recept, niemand had vertelt dat dit medicijn een dikke opiod was, dus ik bleef bellen. De eerste maanden was alsof ik me in een wolk bevond totdat na een paar maanden mijn tolerantie omhoog ging en ik meer nodig had voor het effect, mijn idee hierop was om inplaats van 3 naar 2 per dag te gaan zodat ik waneer het binnen kreeg er een hoop kon nemen. Het is 2 jaar later nu, huisarts schrijft gewoon 40 per week voor inplaats van 20, ik neem alles in, heel traject met verslavings zorg er rond om heen. Ik kan niks meer herinderen, ik kan je niet meer vertellen wat ik 5 minuten geleden heb gedaan, ik voel letterlijk de hersenschade, ik ben zo heftig verslaaft dat ik de appoteek dwangmatig elke maandag bel om te checken of het er al is. Rusteloos, slaap apneu, hoog bloeddruk, slecht ademen, hersenschade, extreme verslaving, niet meer kunnen eten, aankomen, suicidalitijd, depressie zijn een van de vele bijwerkingen. Luister naar de doctor, probeer eerst NSAIDS voor pijn en slik het niet langer dan 10 dagen. Ik ga binnenkort beginnen met de afbouw met verslavings zorg, hopelijk heb ik de lezer goed gewaarschuwd.

29-11-2020 | Vrouw | 17
Gekneusde ribben
n.a.v corona 3 zwaar gekneusde ribben. Geen enkele pijnstiller hielp. Nu al 6 dagen Naproxen. Gister werd ik enorm duizelig. Niet meer normaal kunnen lopen. Pijn in de maag en vandaag kwam daar ook nog wazig zien en misselijkheid bij. Ik vind het qua pijnverlichting echt super. Maar de bijwerkingen werken echt tegen. Ook gelijk mee gestopt. Klachten nemen niet af en de pi[lees meer...]jn wordt nu dus weer erger. Morgen de huisarts bellen want ik geef het een beetje op...

09-07-2019 | Vrouw | 52

15-06-2018 | Vrouw | 54
Gekneusde ribben
de eerste week heeft het middel gewerkt, maar met flinke bijwerkingen (plat op het bed). Nu werkt het niet meer. Steeds plat op het bed, maar met pijn.

20-04-2018 | Man | 56

OxyContin

28-03-2018 | Man | 56
Gekneusde ribben
Door in een korte tijd 2x te vallen op mijn rug rib had ik last van pijn op een specifieke plek op mijn rug. Ik kon mij redelijk verzetten tegen de pijn. Na 2 dagen moest ik onverwacht niezen. Ik kwam de eerste 10 minuten niet meer van de plaats. Met heel veel pijn naar de huisarts (ziekenhuis) gegaan. Eerst een spuit gehad om de ergste pijn te verlichten. Toen foto's gema[lees meer...]akt (in 10e rib een fractuur). Ik heb toen een aantal dagen oxycontin (15mg 2x per etmaal en 6 x per etmaal 5mg oxynorm) genomen plus om de 6 uur paracetamol. Na 4 dagen slik ik nog 5 mg oxytin. Deze helpen mij redelijk, ik ga afbouwen naar niets om van de medicijnen af te komen. Hopelijk kan ik de pijn verdragen.

13-03-2018 | Vrouw | 61
Gekneusde ribben
Ik ben gevallen met míjn borstkas op de badrand.. Gevolg. Alles gekneusd

11-03-2018 | Vrouw | 37

12-10-2017 | Man | 60
Gekneusde ribben
Na een val met de fiets spierscheuring, ribben gekneusd en gebroken, klaplong en schaafwonden. In het ziekenhuis Oxycodon gekregen, snelwerkend en langwerkend. De pijn was na toediening goed te verdragen. De ontlasting bleef echter volledig achterwege, ook na het gebruik van daarvoor bestemde medicatie. Na een startdosering van 40mg in drie weken afgebouwd naar 10mg. De st[lees meer...]ap van 10mg naar 0mg bleek echter bijzonder lastig te zijn. Ik kreeg last van afkickverschijnselen, een gevoel als van een zware griep. Dit duurde ongeveer een week. Omdat het niet gemeld was bij het ontslag uit het ziekenhuis, werd ik er nogal door overvallen. Het medicijn werkte overigens uitstekend, zou er weer iets in deze geest gebeuren, dan zou ik het met de kennis van nu toch weer nemen.

31-01-2017 | Vrouw | 53
Gekneusde ribben
Heb mijn ribben gekneusd. Dit middel hielp mij van de ergste pijn af. Super.

30-07-2016 | Man | 59
Gekneusde ribben
Ik heb gekneusde ribben linksonder, veel pijn. In de middag een capsule genomen en werd daar onnatuurlijk vrolijk van. Er waren 1 a 2 capsules, 4x per dag voorgeschreven. Voor het slapen gaan heb ik 2 capsules genomen, werd al wat raar in mijn hoofd na verloop van tijd. Geslapen en met wakker worden werd ik zeer duizelig, misselijk, prikkende voeten en overdadig zweten. Ik[lees meer...] was echt bang dat ik flauw zou vallen en ben daar behoorlijk van geschrokken. Ik ben daarna doorgegaan met paracetamol en heb de pijn maar voor lief genomen.