celecoxib

Artrose (3 meningen)
Spierpijn (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)
Syndroom van Tietze (1 mening)
Peesontsteking schouder (1 mening)

29-05-2020 | Vrouw | 25
Reuma
Ik heb de ziekte van Bechterew. Werkt voor mij goed, heb door het slikken van dit medicijn geen pijn meer. Na 7 nog geen last van bijwerkingen.

09-03-2020 | Vrouw | 49
Chronisch pijnsyndroom
Als pijnbestrijding bij chronische pijn kreeg ik dit voorgeschreven. Na zo'n 80 dagen begon ik weer symptomen van ovulatie te vertonen. Omdat dat een jaar of 2 voor het laatst was wist ik direct dat het veroorzaakt werd door het medicijn. Direct gestopt. De chronische pijn werd niet verminderd door het medicijn dus was het makkelijk om te stoppen.

24-02-2020 | Vrouw | 54
Chronisch pijnsyndroom
Dit middel haalt de scherpste pijn weg zodat ik beter in mijn vel zit

24-02-2020 | Vrouw | 53
Artrose
Deze ontstekingsremmende pijnstiller helpt mij ongeveer 4 a 5 maanden redelijk pijnvrij te bewegen. Daarna weer een injectie van de orthopeed en dan gaat het weer een paar maanden prima op dit medicijn.

28-12-2019 | Vrouw | 33
Fibromyalgie
Doet niks

03-12-2019 | Man | 61
Arthritis
Ik zal dit middel echt niemand aanraden. Gebruik dit middel nu ruim drie maanden, maar helaas nahet stoppen morfine en prednison ontstond er een enorme explosie van huiduitslag over heel mijn lichaam. Niet nemen!

27-03-2019 | Vrouw | 51
Reuma

11-01-2019 | Man | 69
celecoxib (200mg)
Al jaren (20j) last van onderrug, werd steeds stijver. vooral bewegen en bukken. Van alles geprobeerd: fysio, mensendieck, peuten, artsen, Physius, etc .... hielp allemaal niet (ook kwam niemand op het simpele idee om eens een behoorlijke scan te maken, wellicht vanwege kosten??). Ten einde raad: via via orthopeed (zelf betaald) bij St Maartenskliniek gekomen: BAM! MRI sc[lees meer...]an : direct zichtbaar: Bechterev ! - opluchting, maar ook shit!: ongeneeslijk: dus pillen slikken en bewegen ... zo gezegd zo gedaan: inmiddels 2,5 jaar verder: geleidelijk staken bijverschijnselen de kop op: brandende voetzolen ..... gretver de gretver, noch artsen noch apotheek waarschuwen hiervoor: relatie met Bechterev was niet evident ...moet je maar zelf uitvinden/ lezen.... tijdje gestopt met medicatie .... damage was already done. Toch aan de bel getrokken en weer verwezen naar neuroloog (CWZ): constateert "polyneuropathie ! Oei , kan ik niets mee, en kan ook niets aan gedaan worden: "vele kleinere zenuwen functioneren niet goed meer " ... leuk dan .... wat nu? geen idee. Stoppen met Celecoxib? Iets anders? krijg je daar weer allerhande bijverschijnselen van ..... wat is wijsheid? Weet u het?

19-11-2018 | Vrouw | 59
celecoxib (100mg)
Liep sinds April 2017 met n frozen shoulder, had er toen geen medicijnen voor omdat ik bang was dat t TEveel zou verdoven dat ik er juist doorheen zou gaan. Celexocib haalt de kantjes ervanaf zodat t niet heel zeer doet, maar je t wel nog voelt. Ik moest mn bloeddruk in de gaten houden, maar totaal geen last van gehad.

10-08-2018 | Vrouw | 49
Gewrichtspijn
Heb ziekte van Crohn. Daardoor veel gewrichtspijn. Dit medicijn is het minst schadelijk voor je darmen. Met deze medicatie kan ik weer nirmaal functioneren en werken. Zonder niet ivm ernstige gewrichtspijnen Heb geen last van bijwerkingen.

02-08-2018 | Vrouw | 62
Rugklachten
Heb scoliose, kreeg plotselinge verergering van rugklachten. Heb dit ooit voorgeschreven gekregen omdat bij erge pijn dit beter zou zijn ivm maag- darmklachten dan ibuprofen. Heb één capsule genomen, één uur later begonnen de bijwerkingen. Zo erg dat ik spoedpost heb gebeld. Nu, na vijf uur nog steeds hondsberoerd. Liever pijn dan wat ik nu voel. Nooit meer nemen!!!

26-05-2018 | Man | 63
Artrose
ik was begonnen met 1 capcule dat was niet genoeg toen 2 maal daags 1 capcules en toen begonnen de bij werkingen heel erg te worden.nooit wil ik dit middel weer.!!

14-09-2017 | Man | 71
Artrose
had verschrikkelijke pijn in mijn linkerbeen, kon amper lopen, en pijn in mijn rechterhand: artrose, als ik 2 pillen inneem is de pijn weg. Dit duurt plmin 10 dagen, is daarna in lichte mate terug. wacht tot het niet meer te doen is, neem dan weer 2 of meer tabletten.

03-05-2017 | Man | 67
Peesontsteking schouder
Na een aanloopperiode zonder opvallende bijwerkingsklachten begon het gedoe (hartkloppingen, gejaagdheid, verhoogde hartslag, geleidingsvertraging in het hart, diarree). Uiteindelijk ben ik gestopt. De apotheek verwachtte dat ik het medicijn na een dag uit mijn lichaam zou zijn verdwenen, maar dat bleek een vergissing (men ging uit van het gebruik van 1 capsule, niet van 3[lees meer...] maanden gebruik). Ik ben nu 10 dagen verder en nog steeds (zij het in mindere mate) heb ik aanvallen van hartkloppingen en spanning. Wie herkent dit en wie heeft ervaring met de nasleep van het gebruik van celecoxib?

13-04-2017 | Vrouw | 38
Spierpijn
Vanaf een paar uur nadat ik het medicijn heb geslikt ben ik daarna 24 uur aan het overgeven geraakt. 1 x per uur x 24 uur. Dit slik ik nooit weer.

04-03-2017 | Vrouw | 57
Chronisch pijnsyndroom
De medicatie heb ik via de pijnpoli. Deze moet 2x daags de oxicodon vervangen. De werkende stof is minder dan bij oxicodon waardoor ik meer pijn ervaar.

Thyrax Duotab (851) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (547) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (500) - Antibiotica - penicillines breedspectrum