celecoxib

Artrose (5 meningen)
Artrose van de wervelkolom (2 meningen)
Spierpijn (1 mening)
Syndroom van Tietze (1 mening)
Peesontsteking schouder (1 mening)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

Paracetamol kan veilig gebruikt worden. Dat concludeert de beroepsvereniging van apothekers KNMP donderdag na eigen onderzoek van negentien merken paracetamol. Geen van de onderzochte merken bevatte de kankerverwekkende stof PCA. De uitkomst van het onderzoek komt overeen met de resultaten van een onderzoek dat NRC en tv-programma Zembla woensdag bekendmaakte. Beide media lieten in een Belgisch laboratorium elf populaire merken paracetamol testen op PCA. Ook deze bleken niet vervuild.

KNMP-voorzitter Aris Prins: ,,Het onderzoek bevestigt onze eerdere uitspraken over het veilig gebruik van dit geneesmiddel. De mensen kunnen paracetamol gewoon blijven innemen.”

KNMP (27-08-2020)

22-09-2021 | Vrouw | 30
Ziekte van Bechterew
Ben zeer tevreden, ik kan weer beetje leven, de pijn is niet 100% weg maar 80% na 3 jaar pijn is zeer prettig. Ben blij dat de reumatoloog dit heeft voorschreven, en tot heden geen bijwerkingen. (Niet laten checken op hypertensie of op niet/lever functie)

02-07-2021 | Vrouw | 61
Artrose van de wervelkolom

30-03-2021 | Man | 61
Artrose
Ik neem het in tegen de pijn door zware Artrose door heel het lichaam, maar met Celecoxib is de pijn nog erger. Ook in combinatie met 4 x 1g Paracetamol per dag. Geen pijnstilling.

11-11-2020 | Vrouw | 63

29-08-2020 | Man | 82
celecoxib (100mg)
1 week na pinkoperatie (dupuytren), was de de wond nog niet goed genezen en pijnlijk

29-05-2020 | Vrouw | 25
Reumatoïde artritis
Ik heb de ziekte van Bechterew. Werkt voor mij goed, heb door het slikken van dit medicijn geen pijn meer. Na 7 nog geen last van bijwerkingen.

09-03-2020 | Vrouw | 49
Chronisch pijnsyndroom
Als pijnbestrijding bij chronische pijn kreeg ik dit voorgeschreven. Na zo'n 80 dagen begon ik weer symptomen van ovulatie te vertonen. Omdat dat een jaar of 2 voor het laatst was wist ik direct dat het veroorzaakt werd door het medicijn. Direct gestopt. De chronische pijn werd niet verminderd door het medicijn dus was het makkelijk om te stoppen.

24-02-2020 | Vrouw | 54
Chronisch pijnsyndroom
Dit middel haalt de scherpste pijn weg zodat ik beter in mijn vel zit

24-02-2020 | Vrouw | 53
Artrose
Deze ontstekingsremmende pijnstiller helpt mij ongeveer 4 a 5 maanden redelijk pijnvrij te bewegen. Daarna weer een injectie van de orthopeed en dan gaat het weer een paar maanden prima op dit medicijn.

28-12-2019 | Vrouw | 33
Fibromyalgie
Doet niks

03-12-2019 | Man | 61
Artritis
Ik zal dit middel echt niemand aanraden. Gebruik dit middel nu ruim drie maanden, maar helaas nahet stoppen morfine en prednison ontstond er een enorme explosie van huiduitslag over heel mijn lichaam. Niet nemen!

27-03-2019 | Vrouw | 51
Reumatoïde artritis

11-01-2019 | Man | 69
celecoxib (200mg)
Al jaren (20j) last van onderrug, werd steeds stijver. vooral bewegen en bukken. Van alles geprobeerd: fysio, mensendieck, peuten, artsen, Physius, etc .... hielp allemaal niet (ook kwam niemand op het simpele idee om eens een behoorlijke scan te maken, wellicht vanwege kosten??). Ten einde raad: via via orthopeed (zelf betaald) bij St Maartenskliniek gekomen: BAM! MRI sc[lees meer...]an : direct zichtbaar: Bechterev ! - opluchting, maar ook shit!: ongeneeslijk: dus pillen slikken en bewegen ... zo gezegd zo gedaan: inmiddels 2,5 jaar verder: geleidelijk staken bijverschijnselen de kop op: brandende voetzolen ..... gretver de gretver, noch artsen noch apotheek waarschuwen hiervoor: relatie met Bechterev was niet evident ...moet je maar zelf uitvinden/ lezen.... tijdje gestopt met medicatie .... damage was already done. Toch aan de bel getrokken en weer verwezen naar neuroloog (CWZ): constateert "polyneuropathie ! Oei , kan ik niets mee, en kan ook niets aan gedaan worden: "vele kleinere zenuwen functioneren niet goed meer " ... leuk dan .... wat nu? geen idee. Stoppen met Celecoxib? Iets anders? krijg je daar weer allerhande bijverschijnselen van ..... wat is wijsheid? Weet u het?

19-11-2018 | Vrouw | 59
celecoxib (100mg)
Liep sinds April 2017 met n frozen shoulder, had er toen geen medicijnen voor omdat ik bang was dat t TEveel zou verdoven dat ik er juist doorheen zou gaan. Celexocib haalt de kantjes ervanaf zodat t niet heel zeer doet, maar je t wel nog voelt. Ik moest mn bloeddruk in de gaten houden, maar totaal geen last van gehad.

10-08-2018 | Vrouw | 49
Gewrichtspijn
Heb ziekte van Crohn. Daardoor veel gewrichtspijn. Dit medicijn is het minst schadelijk voor je darmen. Met deze medicatie kan ik weer nirmaal functioneren en werken. Zonder niet ivm ernstige gewrichtspijnen Heb geen last van bijwerkingen.

02-08-2018 | Vrouw | 62
Rugklachten
Heb scoliose, kreeg plotselinge verergering van rugklachten. Heb dit ooit voorgeschreven gekregen omdat bij erge pijn dit beter zou zijn ivm maag- darmklachten dan ibuprofen. Heb één capsule genomen, één uur later begonnen de bijwerkingen. Zo erg dat ik spoedpost heb gebeld. Nu, na vijf uur nog steeds hondsberoerd. Liever pijn dan wat ik nu voel. Nooit meer nemen!!!