naproxen

Artrose (25 meningen)
Reuma (13 meningen)
Pijn (algemeen) (13 meningen)
Menstruatiepijn (12 meningen)
Hernia (8 meningen)
Rugklachten (8 meningen)
Jicht (5 meningen)
Spierpijn (5 meningen)
Gewrichtspijn (5 meningen)
Peesontsteking schouder (5 meningen)
Lage rugpijn (4 meningen)
Hoofdpijn (3 meningen)
Ziekte van Bechterew (3 meningen)
Kiespijn (3 meningen)
Fibromyalgie (3 meningen)
Buikpijn (3 meningen)
Syndroom van Tietze (2 meningen)
Premenstrueel syndroom (PMS) (2 meningen)
Heupslijtage (2 meningen)
Kaakoperatie (2 meningen)
Trekken van tand of kies (2 meningen)
Allergie (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)

01-07-2020 | Man | 64
Artrose
Ik heb last van koude rillingen en lees nu pas dat dit een,zelfs, ernstige, bijwerking kan zijn van naproxen,zijn er andere gebruikers die dit ook ervaren,

30-06-2020 | Man | 51
Nek- / rughernia
voorgeschreven door huisarts maar zonder enig resultaat.

25-05-2020 | Man | 80
Jicht
na 3 dgn pijn weg

24-01-2020 | Vrouw | 51
Kaakoperatie
Helpt iets in een tijdspanne van nog geen 2,5 uur. Een maximale dosis Paracetamol helpt beter.

14-11-2019 | Vrouw | 33
Menstruatiepijn
altijd al zware buikkrampen gehad . na mijn tweede bevalling zijn de krampen en extreme bloedverlies verergert, zodanig dat ik amper tot niet kon werken. van de huisarts naproxen 250 mg voorgeschreven gekregen. krampen zijn vermindert en bloedverlies ook iets verminderd. ik kan eindelijk weer de eerste twee dagen functioneren.

12-10-2019 | Vrouw | 35
Pijn (algemeen)
Omdat paracetamol niet werkt en iboprofen niet gewenst effect heeft, deze voorgeschreven gekregen, en mag bij pijn 2x per dag eentje hebben. Momenteel gebruik ik het doordat ik lelijk hoofdletsel met daardoor continu hoofdpijn heb opgelopen, blij dat ik nog wat op voorraad had. Laatste keer kreeg ik wat extra voorgeschreven op verzoek, zodat ik altijd wat in huis heb, moch[lees meer...]t ik het nodig hebben.

29-09-2019 | Man | 66
naproxen (500mg)
Complex Regionaal Pijnsyndroom (CRPS)
Heb Naproxen 500 mg van de huisarts gekregen. Een half uur na de inname van kop tot teen vreselijke jeuk, en over het hele lichaam vuur rood. Misselijk, duizelig en amper kunnen praten, moest mij echt erop concentreren om niet in slaap te vallen. . Huisarts gebeld, meteen kwam de ambulance. Zuurstof, Adrelanide toe gediend. Was een hele heftige ervaring. Door ademnood beg[lees meer...]on ik ook nog te hyperventileren. Ook ik heb eerder 2 Naproxen geslikt, pas na de 3. tablet kreeg ik deze reactie.

01-09-2019 | Vrouw | 61
Heupslijtage
De eerste weken was ik erg blij met het middel omdat de pijn sterk af genomen was. Daarna druk op de borst waardoor de arts aan mijn hart dacht. Na onderzoek in het ziekenhuis bleek ik niets aan mijn hart te hebben maar de klachten door mijn slokdarm te komen. De maagbeschermers op advies verhoogd. Dit hielp niet. Ik kreeg er een ontzettende kriebelhoest bij. Het middel[lees meer...] is in mijn geval erger dan de kwaal. Ik ben gestopt met het gebruik van Naproxen

25-08-2019 | Vrouw | 69
naproxen (500mg)
Heb deze medicatie voor geschreven gekregen voor ontstekingen in mijn knie , en het ging 2 dagen goed geen last en toen kreeg ik heftige maagklachten. Vervolgens niet fit voelde me gewoon niet goed nu een dag gestopt en nog steeds maagpijn , sorry maar ik vind het rotzooi en ga dit nooit meer nemen.

07-08-2019 | Vrouw | 22

20-07-2019 | Vrouw | 78
naproxen (50)
Dit medicijn helpt bijna niet voor artrose. Bovendien nare bijwerkingen zoals droge mond, zere keel en geirriteerd mondslijmvlies. Darmklachten met plakkerige ontlasting en veel stinkende winden.

12-07-2019 | Vrouw | 52
Artrose
Het helpt matig, de bijwerkingen zijn zodanig dat het ( voor mij) niet opweegt tegen de voordelen van het middel. Ongeveer 2 uur na inname word ik steeds en plotseling heel erg nerveus, misselijk duizelig en algeheel beroerd.

09-07-2019 | Vrouw | 52
Gekneusde ribben

03-07-2019 | Man | 59
naproxen (500mg)
In het ziekenhuis kreeg ik in 2004 eerst diclofenac zetpillen tegen de pijn bij nierstenen. Dat stopte wel de pijn maar niet eventuele ontstekingen Daar voelde ik mij niet best mee . Na een fikse ontsteking in 2006 kreeg ik van de huisarts naproxen 500 en dat werkte uitstekend. en zelfs tegen de pijn. Sinds dien gebruik ik alleen naproxen 500 bij pijn door niersten[lees meer...]en. Een doosje met 30 tabletten per jaar gebruik ik. Jaarlijks heb ik een tot twee maal een niersteen aanval. Om de vier jaar een ziekenhuis opname van ongeveer 5 dagen. Daar kreeg ik morfine injecties en een infuus . In juli 2018 kreeg ik in het ziekenhuis morfine en een recept voor 9 tabletten oxicodon 10 mg mva voor thuis . Dat raad ik niemand aan. Eén pil slikken en vier dagen suf en niet kunnen poepen . (obsipatie) . Niet verder gegaan met oxicodon en weer terug naar naproxen 500

25-06-2019 | Man | 55
Gewrichtsontsteking
Ontsteking in kniegewricht gehad met veel vocht er in. In tegenstelling tot anderen heb ik geen enkele bijwerkingen gehad. Of het moet zijn dat ik er wat duffer van werd, maar dat weet ik niet zeker. Geen maagklachten gehad en geen maagbeschermers er bij geslikt. Wel steeds wat er bij gegeten. Soms ook in combinatie met paracetamol 500 mg als de pijn erger werd.

23-06-2019 | Vrouw | 79
Artrose
Helpt wel voor de artrose maar heeft bijwerkingen die behoorlijk ernstig zijn bij mij. Veel last van droge mond met keelpijn en geirriteerd mondslijmvlies.

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (543) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum