ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
25-01-2019

Artrose - gewrichtsaandoening

Omdat ik als PDS en lactose intolerantie patiënt niet alle medicatie kan gebruiken was dit dus een proefperiode gebruikt. Ik kreeg door de Naproxen ernistige obstipatie. Zo erg dat ik periodes had waarin ik soms maar 2>3 ontlasting per week had. Ik ben op dus i.o. met de huisarts begonnen aan de tramadol en losse paracetamol. Echter sinds 1 Jan.2019 geldt voor paracemol ee[lees meer...]n eigen bijdrage van +/- €9.50 per maand. Dusdaarom gestart met de combinatie capsules tramadol / paracetamol.
09-01-2019

Nek- / rughernia

Vijf jaar geleden heb ik een nekhernia gehad en ben daar aan geopereerd. Eind 2018 kreeg ik weer dezelfde stekende pijn in mijn rug, tussen/onder mijn schouderbladen met uitstraling naar mijn arm, welke een paar dagen na later ook uitvalverschijnselen vertoonde. ik kon niet slapen van de stekende pijn. Naproxen voorgeschreven gekregen en eerste nachten nog paracetamol ges[lees meer...]likt. Nu, 10-01-2019, kom ik de nacht door met alleen 2xdaags een tablet Naproxen. Voel nog wel dat het niet goed is, maar stekende pijn is weg. Kan pas begin maart bij neuroloog terecht en zal het tot die tijd hiermee moeten doen ben ik bang. Ik slik ook Tamsulosine en heb de indruk dat de werking hiervan verminderd is want ik moet er 's-nachts meer uit om te plassen en aandrang overdag is ook weer frequenter en hoger.
21-12-2018

Bijholteontsteking

eerst van de zomer 1x een gewone ibruffen ingenomen 400 mg maar kreeg na 1 uur zwellingen van mijn ogen en lip. De huisarts heeft voor ontstekingen toen naproxen teva 250 mg voor geschreven. Gisterenochtend 1 ingenomen voor het eerst de pijn verdween maar na ruim 4 uur begonnen weer de bijwerkingen ook bij dit middel.Eerst een gevoelloze onderlip daarna werd die wat dik, t[lees meer...]oen begon het rood te worden en daarna werd het wat dik bij mijn bovenlip later begon het op mijn huid te branden bij mijn keel/strottenhoofd maar niet dik. Niks meer die dag ingenomen, Vandaag naar huisarts geweest en mag niet meer onstekkingsremmers waar de stof NSAID in zit. Het dikke en gevoelloze is wel verdwenen alleen nog wat licht in mijn hoofd en een branderig gevoel rond mijn strottenhoofd op de huid maar er is van buitenaf niets te zien. Nu een antibiotica gekregen en voor de pijn aan de paracetamol.
10-12-2018

Spierpijn

Had enorme last van spierpijn in mijn schouder, had zodoende al 30 uur niet meer geslapen. Ik nam de eerste pil in en binnen een halfuur was de pijn weg en lag ik te slapen. Echt een topmiddel.
03-12-2018

Artrose

Eén tablet na licht ontbijt. Vanaf 1200u op de autoweg met ACC. Na 30' steeds erger wordende slaperigheid. Na een uur ingeslapen (met 100kmIu wegens regen). Wakker geworden op een meter van de middenrail dank zij automatische elektronika auto (radar- plus remsysteem). Geen ongeval (oef, oef, oef). Nagelaten bijsluiter te lezen. Apoteker/arts hadden geen waarschuwing gege[lees meer...]ven. Bij ongeval drie schuldigen: ik, apoteker & arts.
27-11-2018

Artrose

Veel pijn, weinig effekt
29-10-2018

Spierpijn

26-10-2018

Naproxen (naproxen)
Trekken van tand of kies

Na trekken van verstandskies zakjes Naproxenpoeder meegekregen van kaakchirurg. Na een uur na inname van 1 zakje begonnen de bijwerkingen: niet-bewegende objecten kwamen in beweging, boomtakken kwamen op me af, stoeptegels rezen op uit de straat, huizen bewogen etc. De pijn was ook weg, dat wel. Heel rare ‘trip’... Nooit meer gebruikt, paracetamol heeft geen bijwerkingen e[lees meer...]n helpt ook (genoeg).
Pagina 1 van 7

Thyrax Duotab (842) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (485) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (463) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (373) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!