ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7
07-10-2018

Juveniele reumatoïde artritis

Het verlicht wel de ontsteking en de bijbehorend pijn. Jammer van de bijwerkingen waardoor ik moest stoppen. Verhoging lever en nierfunctie waarden. Maagklachten
09-09-2018

Naproxen (naproxen)

Zenuw beknelt in mijn rug >> Rugpijn links onder en in onderbeen links van scheenbeen. De Naproxen deed vrijwel niks. Andere pijnen waarvoor ik dit niet slik zijn wel minder geworden. Noem het een positieve bijwerking. Effect = 0, merk te geen verschil met wel of niet innemen Bijwerkingen = 0
19-08-2018

Artrose

Sinds begin dit jaar ook artrosepatient (nek) en versleten tussenwervelschijven (nek). Eerst geprobeerd met paracetamol maar vanwege onvoldoende werking overgezet op Naproxen. Pijnstilling is prima.Na vier weken afnemende (ontsteking)klachten. In combinatie met maagbeschermer vrijwel geen bijwerkingen. Ben er zeer tevreden over!
29-07-2018

Aangezichtspijn

blaren in mijn mond - verschrikkelijk spul - ik ga zij weggooien.
22-07-2018

Naproxen (naproxen)

Enorme zenuwpijn...gegild van de pijn, kon niet staan zitten lopen..pff de hel werkelijk... naproxen en paracetamol 4 x 250 mg per dag , geen maagbeschermer erbij gehad...( mijn vriendin gehaald bij apotheek aangezien de arts niet aan huis komt...(zit net buiten de km grens!!)Grrr.....in duitsland komen ze je thuis echt wel een spierontspanner inspuiten!!...ooit een nekz[lees meer...]enuw klem gehad) maar helaas wonen we in nederland...dus zelf maar uitzoeken wie jou kan helpen..als je op je knieen bent gezakt vd pijn... Op dag 4 gestopt met de medicamenten....en gelukkig weer alleen kunnen op staan en voor zichtig lopen( zonder de buurvrouw haar hulp) wat een opluchting zeg!! nu dag 6 nog onderrug pijn bijwerkingen medicijn...maagpijn sinds 3 dagen... ik zal nog tijd pijn houden in de onderrug...niet gek na 2 dagen enorme kramp, omdat er een zenuw klem zat.....tja ...dat blijf je wel voelen dan.... en moet weer!! terug naar de arts als de maagpijn niet verdwijnt... nou ik knap vast op , maar wens ieder die nu enorme pijn heeft ...sterkte...het gaat hopelijk voorbij...rot medicijnen.....klote systeem hier ...
20-07-2018

Aangezichtspijn

ik heb voorhoofdholte ontsteking het hielp goed tegen de pijn alleen ik kreeg een grote pijnlijke blaar naast me mond en de volgnde dag voel de ik savond s een pijnlijke bal onder me kin onder me huid schrok er van ik ben gelijk gestopt wat een tiefeus zooi is dit zeg snap niet dat ze dit aan mensen geven maandag bel ik me huis arts ga ik ff uit me dak .
05-07-2018

Naproxen (naproxen)

Driemaal ingenomen, waarvan 2x in combinatie met pantoprazol (maagbeschermer) alle keren tijdens de maaltijd. Na de derde inname trad misselijkheid, geen eetlust, slap, duizeligheid en slaperigheid op. Ben toen gelijk gestopt en voelde mij na 4-5 uur weer opknappen. Pijn viel reuze mee en heb liever een beetje pijn dan mij zo beroerd voelen van de medicatie.
30-04-2018

Nek- / rughernia

Nekhernia.zenuwklem.zie mijn verhaal onder morfine.
Pagina 1 van 7

Mirena (2079) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (470) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (454) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (368) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!