Gistinfectie van de huid

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor Gistinfectie van de huid

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Mirena 1 1
Gyno-Daktarin 1 1
Nizoral (huid) 1 5
Pevaryl 1 4

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: Gistinfectie van de huid

Amoxicilline / Clavulaanzuur

03-07-2021 | Vrouw | 24
amoxicilline / clavulaanzuur
Gistinfectie van de huid
Dag 3 van de kuur, eerst ging het de goede kant op met de kuur. Dag 3 ging het avenrechts, ik voelde mij totaal niet mijzelf en kreeg hele buikkrampen, waanideeën, tintelingen over mijn hele lichaam en nachtmerries, oorsuizingen, slapeloosheid terwijl slaap juist het medicijn is, druk op de borst en . Ook geen behoefte tot een ander antibioticum. Gelijk gestopt, nooit meer[lees meer...], nu kijkende naar organische oplossingen

Flucloxacilline

28-02-2021 | Vrouw | 38
flucloxacilline
Gistinfectie van de huid
Roodheid en deel van de zwelling van mijn voet afgenomen. Na 10 dagen deze kuur nog steeds pijn en de roodheid niet geheel verdwenen.

03-11-2020 | Vrouw | 47
Gistinfectie van de huid
Kuur van 14 dagen gekregen van dermatoloog voor een gist infectie op mijn lichaam (voornamelijk romp). Rode schilferige plekken verdwenen na 5 dagen. Na 10 dagen kuur enorme dikke keel, leek wel ontstoken. Witte blaas op de huig. Erg pijnlijk.Lastig eten en drinken en benauwd. Na contact met dermatoloog gelijk gestopt. Nu op zoek naar een middel tegen de bijwerking.

Mirena

06-07-2020 | Vrouw | 27
levonorgestrel
Gistinfectie van de huid
Goedendag, Van de mirena spiraal BAYER, heb ik zeer,zeer ernstige infectie 's in mijn gezicht gekregen, ik heb dit bevestigd gekregen van de dermatoloog waar ik onder behandeling ben nu! Ik krijg van haar de zwaarste kuren om dit weg te krijgen! Bayer is hier nu van op de hoogte maar doet verder NIKS ! Ik wil alle vrouwen die deze spiraal krijgen hiervoor waarsc[lees meer...]huwen! Ik ben zo boos dat Bayer zo laconiek hier in is, onderzoek nu alle wegen om een aangifte tegen Bayer te doen! Bij deze vraag ik een deskundige hierin mij te ondersteunen? Bij deze teglijkertijd een oproep hiervoor! Ondertussen ga ik door gesteund door mijn moeder! Ook al zou dit niks uithalen ik ga door tegen Bayer over dit mirena spiraal! Hulp welkom !

Pevaryl

16-02-2020 | Vrouw | 68
econazol
Gistinfectie van de huid
De Pevaryl spray 1% Solution brandt verschrikkelijk. En de pijn houdt uren aan. De gistpuistjes verdwijnen echter wél. Eigenlijk moet je na het verdwijnen van de symptomen het middel nog 14 dagen gebruiken, maar dit was voor mij ondoenlijk vanwege de pijn die veroorzaakt werd door de spray. Dat is ontzettend jammer, want het middel werkt prima.Het is voor zover ik weet all[lees meer...]een in Frankrijk te bestellen. Dat gaat gemakkelijk, Google vertaalt de site en de bestelling was binnen 4 dagen bezorgd.

15-10-2019 | Vrouw | 31
Gistinfectie van de huid
Ik heb selsun ooit voorgeschreven gekregen voor witte vlekjes op mijn borst/buik werkte perfect. Zag in de bijsluiter dat het ook te gebruiken was tegen roos, daar had ik ook last van (vooral in de natte maanden) dus dat doe ik ook al jaren en zeer content mee. Sinds 2 jaar heb ik last van pukkeltjes en roodheid op mijn gezicht, volgens de dokter rosacea. Diverse antib[lees meer...]iotica voor de huid gehad, maar geen resultaat. Ik ben onlangs gaan zoeken op Google en kwam op een site met uitleg over pityrosporum folliculitis en het effect van selenium sulfide. Ik realiseerde me dat het hoofdbestanddeel van selsun selenium sulfide is, dus heb ik een week mijn gezicht ermee gewassen. Ik ben helemaal genezen! Voor de witte vlekjes, 1 week elke avond smeren en in de ochtend er af spoelen. Voor de roos was ik het 1 keer per week zo lang nodig (heb er in de zonnige maanden weinig last van). Voor de pukkeltjes doe ik het dun aanbrengen, 2 minuten laten intrekken en afspoelen. Ik hoop dat ik met deze recensie andere mensen kan helpen met dezelfde klachten. Ik vind het echt geweldig spul!

Nizoral (huid)

01-11-2018 | Vrouw | 28
ketoconazol
Gistinfectie van de huid
Altijd jeuk op mijn hoofdhuid en schilfertjes ivm verminderde weerstand. Mijn dermatoloog schreef me deze shampoo voor. Het werkt direct! Eerst een klein beetje in je hand. Laten opschuimen. Uitwassen en daarna gewoon normaal wassen met de nizoral shampoo. Tip: met lang haar alleen het gedeelte bij de hoofdhuid wassen en niet de punten, die gaan namelijk dood van de shampo[lees meer...]o. Is redelijk uitdrogend spul. Verder geen bijwerkingen. Aanrader.

11-10-2018 | Vrouw | 39
Gistinfectie van de huid
Afgelopen donderdag begonnen met 1x per dag 2 capsules tijdens de maaltijd innemen. De eerste dagen vrijwel nergens last van gehad. Vanaf maandagavond kreeg ik last van m’n darmen en voelde me wat vreemd maar niet schrikbarend. Dinsdag gedurende de dag werden m’n darmen behoorlijk actief en moest dinsdagavond 5x naar de wc. Met behoorlijke pijn ook. Die nacht heb ik van de[lees meer...] pijn alleen maar in de foetus houding gelegen en hoopte dat t snel weg zou gaan. Ging zweten van de hitte (was 17 graden) en daarna bibberen van de kou. Woensdagochtend kreeg ik er migraine overheen en voelde me zo rot! Slap, grieperig en voelde me down. Nu constante hoofdpijn en dat slappe gevoel is vervelend. Ik ben niet in staat om te werken dus heb me ziekgemeld. Volgende week terug naar de arts om t resultaat te bekijken want ik zie geen verschil.

Claritromycine

30-11-2017 | Vrouw | 30
claritromycine
Gistinfectie van de huid
15 jaar geleden een hond beet in mijn gezicht. Nu werd deze plek weer op linkerwang dik en pijnlijk. Huisarts schreef me dit voor. Voor andere antibiotica had ik allergische reactie. Na eerste tablet innemen erg misselijk en hartkloppingen. Dat was wel eng! Heeft ongeveer 1,5 uur geduurd. Niet moeten braken. Na 2de tablet een vieze smaak in mond die ik niet weg krijg. Maar[lees meer...] de andere bijwerkingen niet meer gehad. Merk wel dat de ontsteking na 2 tabletten al minder wordt! Zwelling is veel minder.

28-11-2017 | Vrouw | 27
Gistinfectie van de huid
- branderige huid - onaangename geur

Gyno-Daktarin

14-07-2017 | Vrouw | 24
miconazol
Gistinfectie van de huid
Voor de tweede nacht op rij lig ik wakker van de jeuk! 3h12. Ik zou dit 7 dagen moeten inspuiten maar weet niet of ik dit ga volhouden. De reacties hier geven mij weinig hoop!

22-06-2017 | Vrouw | 18
Gistinfectie van de huid
Hallo allemaal. Ik ben een meisje van (net) 18 jaar. Heb vandaag de kuur afgerond en geen last gehad van bijwerkingen. Wel de laatste 2 dagen een beetje buikpijn maar misschien doordat ik ook de anticonceptiepil erbij slik. Resultaat nog even afwachten. (Pityriasis versicolor)

21-03-2017 | Vrouw | 37
Gistinfectie van de huid
Werkt averechts :( !!! Heel erg ontevreden en nog bijwerkingen ook!!! Huidschimmel en jeuk wordt alleen maar erger!!!

20-02-2017 | Vrouw | 26
Gistinfectie van de huid
Ik gebruik selsun voor mijn huidaandoening genaamd pityriasis versicolor. Dit zijn kleine plekjes op mijn rug, rond mijn borsten en in de liezen. Dus niet de leukste plekken. Bij het aanbrengen van selsun moet ik daarna een t-shirt aantrekken en daarmee een nacht doorbrengen. De bijwerkingen van selsun is bij mij een heeeel erg vervelend branderig schrijnend gevoel. Maar i[lees meer...]k weet dat ik er daarna beter weg kom dan dat ene nachtje pijn. Het werkt dus super goed!