Ervaringen met Selsun

Dupixent (31 meningen)
Denorex RX (28 meningen)

15-10-2019 | Vrouw | 31
Gistinfectie van de huid
Ik heb selsun ooit voorgeschreven gekregen voor witte vlekjes op mijn borst/buik werkte perfect. Zag in de bijsluiter dat het ook te gebruiken was tegen roos, daar had ik ook last van (vooral in de natte maanden) dus dat doe ik ook al jaren en zeer content mee. Sinds 2 jaar heb ik last van pukkeltjes en roodheid op mijn gezicht, volgens de dokter rosacea. Diverse antib[lees meer...]iotica voor de huid gehad, maar geen resultaat. Ik ben onlangs gaan zoeken op Google en kwam op een site met uitleg over pityrosporum folliculitis en het effect van selenium sulfide. Ik realiseerde me dat het hoofdbestanddeel van selsun selenium sulfide is, dus heb ik een week mijn gezicht ermee gewassen. Ik ben helemaal genezen! Voor de witte vlekjes, 1 week elke avond smeren en in de ochtend er af spoelen. Voor de roos was ik het 1 keer per week zo lang nodig (heb er in de zonnige maanden weinig last van). Voor de pukkeltjes doe ik het dun aanbrengen, 2 minuten laten intrekken en afspoelen. Ik hoop dat ik met deze recensie andere mensen kan helpen met dezelfde klachten. Ik vind het echt geweldig spul!

28-11-2017 | Vrouw | 27
Gistinfectie van de huid
- branderige huid - onaangename geur

20-02-2017 | Vrouw | 26
Gistinfectie van de huid
Ik gebruik selsun voor mijn huidaandoening genaamd pityriasis versicolor. Dit zijn kleine plekjes op mijn rug, rond mijn borsten en in de liezen. Dus niet de leukste plekken. Bij het aanbrengen van selsun moet ik daarna een t-shirt aantrekken en daarmee een nacht doorbrengen. De bijwerkingen van selsun is bij mij een heeeel erg vervelend branderig schrijnend gevoel. Maar i[lees meer...]k weet dat ik er daarna beter weg kom dan dat ene nachtje pijn. Het werkt dus super goed!