ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 5

05-10-2017

Kalknagel(s)

Meer dan 15 jaar had ik last van kalknagels op mijn 2 grote tenen. De laatste jaren waren ook een aantal andere teennagels aangetast. Smeren met allerlei middeltjes uit de drogisterij heeft niets geholpen, of werkte slechts tijdelijk. Na aandringen bij de huisarts heb ik dit medicijn gekregen. Na 3 weken heb ik een bloedtest moeten doen om mijn leverwaarden te testen. Dit [lees meer...]was bij mij allemaal in orde en ik mocht de kuur voorzetten. Ik heb nu nog een paar weken te gaan, en mijn kalknagels groeien netjes uit. Bijkomend voordeel is dat ook de schilferige huid op mijn hiel genormaliseerd is. Ik had dit veel eerder moeten doen, en raad dit medicijn van harte aan.
22-06-2017

Gistinfectie van de huid

Hallo allemaal. Ik ben een meisje van (net) 18 jaar. Heb vandaag de kuur afgerond en geen last gehad van bijwerkingen. Wel de laatste 2 dagen een beetje buikpijn maar misschien doordat ik ook de anticonceptiepil erbij slik. Resultaat nog even afwachten. (Pityriasis versicolor)
04-05-2017

Kalknagel(s)

Als tip van de pedicure contact opgenomen met de huisarts om te mogen starten met een 3 maandelijkse kuur voor Itraconazol. Inmiddels heb ik al zo'n 15 jaar een kalknagel aan mijn teen, helaas sinds een paar jaar al 2 kalknagels. Ik moet deze kuur nu nog 1 week slikken en dan ben ik klaar. Er is duidelijk resultaat te zien. De nagel is nu voor ongeveer 1/3 weer mooi. A[lees meer...]angezien de kuur na de laatste pil nog een tijd door werkt, heb ik er alle vertrouwen in dat ik na 15 jaar eindelijk weer mooie nagels heb en weer zonder nagellak in slippers kan :)
30-03-2017

Schimmelinfectie van de hand

Pulse behandeling van 1 week medicijn en dan 3 weken niets. Dat 3x. Even dacht ik er dat er verbetering optrad maar na een maand lijkt het zelfs snel erger geworden te zijn.
21-03-2017

Gistinfectie van de huid

Werkt averechts :( !!! Heel erg ontevreden en nog bijwerkingen ook!!! Huidschimmel en jeuk wordt alleen maar erger!!!
18-09-2016

Kalknagel(s)

na een dure laserbehandeling en verschillende drogist middeltjes kwam ik niet van mijn schimmelnagels (voeten) af. Na een bezoek aan de huisarts, die me deze kuur voorschreef, ben ik nu van mijn probleem af. Mijn nagels zijn nu bijna schoon. Zo blij dat ik dit heb gedaan. Geen bijwerkingen gehad!
23-08-2016

Itraconazol (itraconazol)

schilfers op hoofdhuid. misselijk en veel zuur opbrengst en overgeven. Ik vind het troep dit medizijn.
19-08-2016

Voetschimmel

Na jodiumbaden, azijnbaden, olieen, zalfjes, poederen en wassen op 60graden bleef de voetschimmel hardnekkig aanwezig . Iedereen met voetschimmel begrijpt wel wat ik bedoel. Dus via de huis arts na een bloedtest op mn leverfuncties toch op Itraconazol gezet. En ik ben er zo blij mee. Eindelijk kom ik van die voetschimmel af. Zo'n opluchting. Na al die negatieve reacties[lees meer...] v mensen op itraconazol was ik bang geworden daarvoor. Ten onrechte. Dus bij deze mijn ervaring. Nagenoeg geen bijwerkingen. De klachten die ik had. Hadden andere oorzaken dan door deze medicatie.
Pagina 1 van 5

Mirena (2005) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (817) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (420) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (420) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (352) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!