lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 1 van 4

17-01-2016

Kalknagel(s)

Heeft maar even geholpen. 7 dagen slikken 3 weken stoppen, en zo 3 maal. Heb in 2015 nieuwe kuur gedaan. Geen bijwerkingen. Het is wel minder maar niet helemaal weg. 1 duim en aan de twee grote tenen nog. Het wordt niet erger, maar ik doe de kuur niet meer. Ga natuurproducten proberen, maar dat kan lang duren voordat dat resultaat geeft. Is niet zo schadelijk als al die ch[lees meer...]emische pillen.
13-10-2015

Kalknagel(s)

Gebruik dit nu een maand als pulstherapie. één week dubbele dosis en dan drie weken niks en ben nu in de tweede maand. Gebruik het voor een kalknagel aan mijn vinger, lijkt wellicht overdreven om daar deze pillen voor te slikken maar hij zit echt vreselijk in de weg en het houdt je heel de dag bezig. Het is ook meer een psychologische aandoening eigenlijk want je wordt doo[lees meer...]dmoe van constant de vragen en uit te moeten leggen wat er met je nagel aan de hand is. Hoe dan ook de nagel probeerde wel steeds gezond uit te groeien want vanaf de riem was het altijd 3-4 mm gezond maar daarna nam de schimmel het weer over. Dat lijkt nu gestopt te zijn en de nagel is bijna weer gezond uitgegroeid maar ik maak de kuur wel af voor de zekerheid. Ik heb maar één bijwerking en dat is dat de pillen extreem laxerend werken. Waar ik normaal om de dag naar de WC ga is het nu vaak een paar keer per dag. Soms gaat het gepaard met wat lichte buikpijn maar deze pillen werken dus ontzettend op je darmen. Ik moet zelfs bekennen dat ik het af en toe wel prettig vindt want naar de wc gaan wordt ineens wel heel makkelijk :-) Voor de rest heb ik nergens last van. Ik heb ook het idee dat vooral mensen die ernstige bijwerkingen hebben hier hun mening geven, dus overweeg je het ook gebruiken laat je daardoor dan niet afschrikken, je kan altijd nog stoppen mocht het niets voor je zijn. Dood zal je er zeker niet van gaan. Overigens, de pillen zijn wel redelijk groot en ik moet me echt focussen om ze ineens door te slikken. Mocht dat een drempel voor je zijn, is er ook een drankvariant. Die is heel makkelijk in te nemen, maar wel een stuk smeriger en niet handig mee te nemen. Bovendien slik je de pillen tijdens de maaltijd. De drank mag je alleen 1 uur voor, of 2 uur na je maaltijd innemen dus dat vereist veel meer planning.
18-09-2015

Voetschimmel

Gestoorde leverwaarden, idem hemoglobine, gezwollen kuiten en voeten, zwelling in gezicht, kortademig en doffe hoofdpijn
20-08-2015

Schimmelinfectie van de huid

Het belangrijkste is natuurlijk dat het middel goed geholpen heeft. Maar de bijwerkingen zijn echt heftig. Hoofdpijn, oorsuizen, grieperig gevoel, misselijk, diarree, slap. In de bijsluiter stond dat de bijwerkingen minder zouden worden maar dat was bij mij niet het geval. Volgende keer vraag ik beslist om een ander medicijn!
19-04-2015

Kalknagel(s)

Na 3 maanden gebruik (3 x puls van een week + 3 weken niet) is 1 teennagel gezond teruggegroeid, terwijl 4 andere nagels nog steeds geïnfecteerd zijn.
06-03-2015

Schimmelinfectie van de huid

Enkele jaren terug al bij de huisarts geweest en deze gaf aan dat ik een schimmelinfectie had. Destijds ervoor gekozen om gezonder te eten en nog meer te bewegen echter na een operatie kwam de schimmelinfectie 2 keer zo hard terug. Deze verdween weer maar bleef wel aanwezig steeds (kapotte nagels, tussen de tenen, jeuk) maar nu werd het te erg want het was heftiger dan ooi[lees meer...]t. Nu heb ik medicatie voorgeschreven gekregen en ga ik ervan uit dat dit mij gaat helpen. De bijwerkingen zijn pittig steken op de borst (dacht eerst aan een hartinfarct), slecht zien en slechte spraak, controle van de huisarts gaf mij wat rust.
31-12-2014

Schimmelinfectie van de huid

Na zo'n 6 weken heel erge schimmelinfectie te hebben, en nadat ik cremes heb gebruikt (waarvan mn huid branden en nog meer ging jeuken, zoals lamisil) nu deze pilletjes gehad. Ik kreeg al gelijk last van steken in mn borst en last van menstruatiepijn, een paar uurtjes later kreeg ik het ontzettend koud.
01-08-2014

Schimmelinfectie van de huid

ik ben net 2 dagen begonnen met het slikken van itraconazol, en vind dit een heel vervelend medicijn, ik heb een huid schimmel en dat zit over me rug en onder me borst, de bijwerkingen vind ik heel vervelend. ik voel me heel zwak en lichte hoofd pijn er komt bijna geen woord uit me en heb het de ene keer super koud en het andere moment zwem ik in het zweet, voel me down en[lees meer...] heel raar in mijn houd de buik pijn heb ik zelf niet maar last van me maag wel ik moet het nog 5 dagen slikken en ben er echt niet blij mee. hoop dat deze week snel voor bij is ik kijk tegen het eten op want neem er 1 tijdens het eten en een na het eten en een half uur tot 3 kwartier beginnen de bij werkingen. ik ben absoluut niet tevreden over dit medicijn het zijn vrij grote capsules. en ik hoop dat mijn huid schimmel echt weg gaat hier van want zit er echt niet op te wachten om het nog een keer te gaan slikken weet eigenlijk ook niet of ik dat wel ga doen vind dit medicijn heel naar vooral in mijn hoofd de maag klachten vallen nog mee daar kan ik wel mee leven maar met het andere niet.. en weet ook nog niet eens of het wel werkt ben benieuwdt
Pagina 1 van 4

Thyrax Duotab (711) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (371) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (359) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (326) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (281) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (262) - Depressie - antidepressiva SSRI

Verwen jezelf of een ander met de
verzorgingsproducten van The Body Shop.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een cadeaubon t.w.v. €35!

Als je meer wilt weten over The Body Shop, klik dan hier.

The Body Shop