ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 5

04-05-2017

Kalknagel(s)

Als tip van de pedicure contact opgenomen met de huisarts om te mogen starten met een 3 maandelijkse kuur voor Itraconazol. Inmiddels heb ik al zo'n 15 jaar een kalknagel aan mijn teen, helaas sinds een paar jaar al 2 kalknagels. Ik moet deze kuur nu nog 1 week slikken en dan ben ik klaar. Er is duidelijk resultaat te zien. De nagel is nu voor ongeveer 1/3 weer mooi. A[lees meer...]angezien de kuur na de laatste pil nog een tijd door werkt, heb ik er alle vertrouwen in dat ik na 15 jaar eindelijk weer mooie nagels heb en weer zonder nagellak in slippers kan :)
30-03-2017

Schimmelinfectie van de hand

Pulse behandeling van 1 week medicijn en dan 3 weken niets. Dat 3x. Even dacht ik er dat er verbetering optrad maar na een maand lijkt het zelfs snel erger geworden te zijn.
21-03-2017

Gistinfectie van de huid

Werkt averechts :( !!! Heel erg ontevreden en nog bijwerkingen ook!!! Huidschimmel en jeuk wordt alleen maar erger!!!
18-09-2016

Kalknagel(s)

na een dure laserbehandeling en verschillende drogist middeltjes kwam ik niet van mijn schimmelnagels (voeten) af. Na een bezoek aan de huisarts, die me deze kuur voorschreef, ben ik nu van mijn probleem af. Mijn nagels zijn nu bijna schoon. Zo blij dat ik dit heb gedaan. Geen bijwerkingen gehad!
23-08-2016

Itraconazol (itraconazol)

schilfers op hoofdhuid. misselijk en veel zuur opbrengst en overgeven. Ik vind het troep dit medizijn.
19-08-2016

Voetschimmel

Na jodiumbaden, azijnbaden, olieen, zalfjes, poederen en wassen op 60graden bleef de voetschimmel hardnekkig aanwezig . Iedereen met voetschimmel begrijpt wel wat ik bedoel. Dus via de huis arts na een bloedtest op mn leverfuncties toch op Itraconazol gezet. En ik ben er zo blij mee. Eindelijk kom ik van die voetschimmel af. Zo'n opluchting. Na al die negatieve reacties[lees meer...] v mensen op itraconazol was ik bang geworden daarvoor. Ten onrechte. Dus bij deze mijn ervaring. Nagenoeg geen bijwerkingen. De klachten die ik had. Hadden andere oorzaken dan door deze medicatie.
17-01-2016

Kalknagel(s)

Heeft maar even geholpen. 7 dagen slikken 3 weken stoppen, en zo 3 maal. Heb in 2015 nieuwe kuur gedaan. Geen bijwerkingen. Het is wel minder maar niet helemaal weg. 1 duim en aan de twee grote tenen nog. Het wordt niet erger, maar ik doe de kuur niet meer. Ga natuurproducten proberen, maar dat kan lang duren voordat dat resultaat geeft. Is niet zo schadelijk als al die ch[lees meer...]emische pillen.
13-10-2015

Kalknagel(s)

Gebruik dit nu een maand als pulstherapie. één week dubbele dosis en dan drie weken niks en ben nu in de tweede maand. Gebruik het voor een kalknagel aan mijn vinger, lijkt wellicht overdreven om daar deze pillen voor te slikken maar hij zit echt vreselijk in de weg en het houdt je heel de dag bezig. Het is ook meer een psychologische aandoening eigenlijk want je wordt doo[lees meer...]dmoe van constant de vragen en uit te moeten leggen wat er met je nagel aan de hand is. Hoe dan ook de nagel probeerde wel steeds gezond uit te groeien want vanaf de riem was het altijd 3-4 mm gezond maar daarna nam de schimmel het weer over. Dat lijkt nu gestopt te zijn en de nagel is bijna weer gezond uitgegroeid maar ik maak de kuur wel af voor de zekerheid. Ik heb maar één bijwerking en dat is dat de pillen extreem laxerend werken. Waar ik normaal om de dag naar de WC ga is het nu vaak een paar keer per dag. Soms gaat het gepaard met wat lichte buikpijn maar deze pillen werken dus ontzettend op je darmen. Ik moet zelfs bekennen dat ik het af en toe wel prettig vindt want naar de wc gaan wordt ineens wel heel makkelijk :-) Voor de rest heb ik nergens last van. Ik heb ook het idee dat vooral mensen die ernstige bijwerkingen hebben hier hun mening geven, dus overweeg je het ook gebruiken laat je daardoor dan niet afschrikken, je kan altijd nog stoppen mocht het niets voor je zijn. Dood zal je er zeker niet van gaan. Overigens, de pillen zijn wel redelijk groot en ik moet me echt focussen om ze ineens door te slikken. Mocht dat een drempel voor je zijn, is er ook een drankvariant. Die is heel makkelijk in te nemen, maar wel een stuk smeriger en niet handig mee te nemen. Bovendien slik je de pillen tijdens de maaltijd. De drank mag je alleen 1 uur voor, of 2 uur na je maaltijd innemen dus dat vereist veel meer planning.
Pagina 1 van 5

Mirena (1972) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (802) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (413) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (408) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (344) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (293) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!