Peesontsteking been

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor peesontsteking been

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Celecoxib 1 4
Naproxen 1 1
Ibuprofen 1 4
Voltaren 1 4
Diclofenac 1 1
Clindamycine 1 1
Amoxicilline / Clavulaanzuur 1 2

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: peesontsteking been

Diclofenac

05-10-2022 | Vrouw | 36
diclofenac
Peesontsteking been
Vanaf de 1e pil veel hoofdpijn, dit bleef aanhouden. Na 3e pil in de nacht hallucineren. De volgende ochtend pil 4 ingenomen, het voelde alsof ik ging zweven, handen begonnen te trillens,trager dan normaal. Gelijk gestopt met de medicatie. Na 4x de medicatie gebruikt te hebben, bleef de pijn. De pijn zit momenteel niet meer op 1 plek (lies), gehele bekken en onderrug doe[lees meer...]t pijn.

Naproxen

28-06-2021 | Vrouw | 19
naproxen
Peesontsteking been
Gekregen nadat ik tendinitis kreeg ter hoogte van de trochanter major. Geheel gestopt met belasten van deze spieren en een kuur gedaan van Apranax. Ik had gelukkig geen bijwerkingen of iets dergelijks, maar de kuur heeft me totaal niet geholpen. Nog steeds even veel pijn. Reflex spray hielp veel beter om de pijn te verlichten en is veel gezonder voor je lichaam.

Amoxicilline / Clavulaanzuur

16-05-2018 | Vrouw | 39
amoxicilline / clavulaanzuur
Peesontsteking been
Eerste paar dagen lichte diarree gehad , was goed te doen . Op zondag om 15.00 uur de laatste dosis ingenomen , ontsteking was nog niet weg . Volgende dag terug naar de huisarts en gestart met een andere ab -kuur . S’avonds kreeg ik ik opgezette lymfeklieren in de hals en binnen een uur zat ik onder de galbulten , wat een jeuk pfff . Volgende dag naar de huisarts en accuut[lees meer...] stoppen met alle ab . Gelijk allergietabletten gekregen , gaf iets verlichting , volgende ochtend wakker worden met een opgezwollen gezicht , dikke ogen , lippen . Galbulten zijn bijna geheel verdwenen , maar zwelling in het gezicht nog niet . Wat een rotzooi , voor mij nooit meer amoxcilline /clavijnzuur , dit wens je niemand toe , deze jeuk .

Celecoxib

11-10-2016 | Vrouw | 47
celecoxib
Peesontsteking been
Voor mij geen geschikt medicijn. Longontsteking gekregen binnen 2 maanden na start. met antibiotica en prednison geprobeerd onder controle te krijgen. Lukte pas na stoppen met celexocib. Wazig zien blijft nu nog nog steeds. Ben nu 2 weken gestopt.

Voltaren

13-09-2016 | Man | 52
diclofenac
Peesontsteking been
overbelasting van een pees. Gel helpt uitstekend en snel (binnen 1 dag pijnreducering). Ben hier wel terughoudend mee. Denk dat door matig en kort gebruik de evt. bijwerkingen beperkt zijn. Ik kan hierdoor in ieder geval blijven sporten. Trouwens koffie is ook ongezond.

Ibuprofen

21-07-2016 | Vrouw | 29
ibuprofen
Peesontsteking been
Op advies waarnemend huisarts 3x daags 400mg Ibuprofen ingenomen om de ontsteking in mijn voet (peesplaat) te remmen. Helaas gelijk veel klachten en bijwerkingen waardoor het middel voor mij verschrikkelijk was. Nu nog last van de uitwerktijd.. Nog steeds hoofdpijn en flink vermoeid. De misselijkheid neemt af. Nog wel concentratieproblemen.

Clindamycine

06-11-2015 | Man | 60
clindamycine
Peesontsteking been
Bij behandeling van Cellulitis (ontsteking in het been) in het ziekenhuis werd naast de intraveneuse toediening van peniciline een kuur van clindamycine gegeven en dat veroorzaakte binnen 48 uur een hevige uitslag met rode vlekken en huid irritatie. Dit was een allergische reactie vertelde men mij en dat deel van deze behandeling, de toediening van de orale medicatie, werd[lees meer...] onmiddelijk gestopt. Maar de irritatie bleef nog maanden doorwerken.