ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 7

07-08-2018

Trekken van tand of kies

Het Ibuprofen granulaat hielp ontzettend tegen de pijn na het trekken van mijn verstandskies. De enige nadelen zijn de smaak die redelijk vies is en de onduidelijkheid die ik ervoer over het toebereiden (bijv. is er nergens een hoeveelheid water aangegeven om het granulaat in op te lossen, je moet maar wat proberen). Al in al aan te bevelen.
02-08-2018

Rugklachten

Omdat ik maar één nier heb én ziekte van Crohn mag ik eigenlijk geen inuprofen (met maagbeschermer) nemen. Vandaar dat ik na verergering rugklachten (scoliose) Celecoxib 100mg kreeg voorgeschreven. Nadat ik de bijwerkingen had gelezen nooit genomen, wel af en toe ibuprofen. Waardoor ik weer meer kon bewegen. Na plotselinge verergering gebeld met neurochirurg die me aanraad[lees meer...]de ipv ibuprofen, Celecoxib 100 mg te proberen. Hoefde ook geen maagbeschermer bij. Had ik maar beter naar mijn eigen lichaam geluisterd, ik had al wat weerzin nav al die genoemde bijwerkingen, dan had ik misschien wel erge pijn gehad, maar beter te verdragen dan hoe ik me nu voel: hondsberoerd!
26-02-2018

Trekken van tand of kies

Na bijna een week brufen (en paracetamol) gebruikt te hebben ivm kiespijn en trekken kies, begon mijn hoofd heel zwaar te voelen, energieloos. Daarna begon het depressieve gevoel en de enotionele labiliteit. Direct gestopt met dit medicijn
31-12-2017

Reuma

Na diverse medicijnen van de reumatoloog gehad te hebben (Sulfasalazine, maagbescherming en Prednisolon) heb ik op de eerste hulp gelegen door de bijwerkingen. Hierop heb ik besloten te stoppen met de medicijnen omdat ik het gevoel had, dat deze geen effect hadden. Zonder deze medicijnen gaat het net zo goed/slecht als met. Als ik een slechte dag/week heb en veel last v[lees meer...]an mijn gewrichten (met name knie en pols), dan neem ik voor het slapen gaan 400mg ibuprofen. Ik merk in de ochtend veel minder last te hebben van stijfheid dan als ik dit niet doe. Als ik in de loop van de dag merk dat ik moeite heb met lopen, of pijn heb als ik mensen een hand geef neem ik er nog één in. (Goede en vrije dagen neem ik niets in)
14-12-2017

Clusterhoofdpijn

Alrtijd maagbeschermers erbij! Ook als je nog geen maagpatient ben dan word je het wel van dit! Ik snap niet dat ze er niet bij in het doosje zitten. Ik heb een maagvliesonsteking gehad, of eigenlijk was mijn maagvlies opgelost omdat van gebruk van nsaid's je maagvlies oplost en zo je maagzuur gaat irriteren zo kun je ook een maagbloeding krijgen.
13-11-2017

Gewrichtspijn

in het begin nam ik ze op advies vd huisarts 3x per dag ong 200 mg Ibuprofen. Dit heb ik afgebouwd tot 0 tabletten dus 0 mg per dag. Nu neem ik ze alleen nog maar incidenteel.
12-10-2017

Clusterhoofdpijn

Ibuprofen heeft bij mij de vreemde bijwerking dat ik onverschillig word, overmoedige beslissingen neem en roekeloos rijd. Heeft iemand ook de ervaring dat er mentale bijwerkingen zijn?
14-09-2017

Artrose

heb 1 tablet ingenomen, kreeg daarna maagpijn, duizeligheid, niet lekker voelen. 4 dagen geprobeerd, toen gestopt en overgegaan naar celecoxib 100mg, prima.
Pagina 1 van 7

Mirena (2056) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (836) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (459) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (449) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (365) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!