Bestaat uit:
Veel plassen (28)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor polyurie

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: polyurie

Botox

29-11-2018 | Man | 68
botulinetoxine A
Polyurie
Vanwege veelvuldigen plassen zowel overdag als 'snachts, heb ik twee weken geleden botox in mijn blaas laten spuiten (..). De behandeling op zich stelt niets voor en is na inspuiting van een verdovingsvloeistof in de blaas zeker niet pijnlijk.Ik was wel geinformeerd dat ik na de behandeling misschien niet meer zou kunnen plassen en wellicht moest katheterisere. Helaas is d[lees meer...]at bij mij nog steeds het geval en ik word hier hartstikke gek van temeer omdat ik nog even veel aandrang heb als voor de behandeling Geprobeerd om mijn uroloog om adviies te vragen maar druk,druk,druk. voor mij voorlopig geen botox meer

Emselex

10-07-2017 | Man | 64
darifenacine
Polyurie
Moet véél plassen en met kleinere hoeveelheden. Ook in de nacht minimaal 1x maar meestal 2x per eruit om te plassen. ALS ik moet plassen, dan MOET ik ook plassen. Kan het slecht een tijdje ophouden. Dacht in het begin dat de Emselex 7,5 mg effect had, maar ik heb het gevoel dat dit steeds een beetje minder word. Ik heb het meeste last als ik gezeten heb en weer gaat staan [lees meer...]en wéér gezeten hebt en wéér gaan staan. Dan MOET ik vaak plassen. Ga de Specialist vragen, wat te doen? Word vervolgd.

Vesicare

13-03-2017 | Man | 39
solifenacine
Polyurie
ik moest binnen een uur alweer rennen naar de toilet, dus tussen 9 en twaalf ging ik al 5 x. Bleek vaak helemaal niet veel in mijn blaas te zitten. Omdat mijn maag er pijn van ging doen, heb ik geprobeerd de dosis te verlagen, maar vanwege de pijn uiteindelijk gestopt. Nu een jaar verder heb ik gelukkig nergens last meer van en is het uit zichzelf toch hersteld.

Minrin

25-01-2017 | Man | 74
desmopressine
Polyurie
Na heel veel soorten tabletten gekregen te hebben die allemaal niet werkten, de (vergrote) prostaat verkleind en nog steeds dezelfde klachten , van 3 tot 4x per nacht of soms nog meer eruit, ondanks de operatie. Daarna weer verschillende soorten pillen gehad tot eindelijk deze pil gekregen, die dezelfde bleek als eerder nl. Desmopressinege, alleen NU in de halve hoeveelhe[lees meer...]id, van 60ug . Dit bleek na meer dan een jaar bij 2 specialisten allerlei pillen geprobeerd te hebben eindelijk eens goed te werken.

Propranolol

14-06-2016 | Man | 63
propranolol
Polyurie
Het is nu nog de enigste van 12 tabletten die ik nu nog gebruik. Maar ik krijg iedere keer weer een warrig verhaal waarom dat ik ze in moet nemen.o.a. spataderen op de longen. Ze hebben in Maastricht wel drie poliepen weggehaald op de longen en ik voel mij nu oke. Voor mij is het een plastablet.

Desmopressine nasaal/oraal

08-09-2015 | Man | 16
desmopressine
Polyurie
De bijwerkingen zijn vooral buikpijn (volgens de huisarts als menstruatie, maar ik ben een man, dus weet dat niet) en hoofdpijn. De buikpijn klopt, het is in het begin een beetje zeurend, maar de voordelen wegen op tegen de nadelen. Bij bedplassen is dit echt een aanrader.

Vesicare

17-05-2015 | Man | 67
solifenacine
Polyurie
Wazig zien en erg afwezig en slaperigheid. Ben er mee gestopt en de klachten waren direct weg.

Oxybutynine Tabletten

24-01-2010 | Vrouw
oxybutynine
Polyurie
Heb eens uitgeprobeerd te stoppen, maar na een paar dagen ben ik toch maar weer begonnen. Mijn blaas wilde toch z'n eigen gang weer gaan. Nu heb ik vorige week nieuwe tabletten gekregen. Nieuwe verpakking, maar ook dikkere tabletten zonder breekgleufje. Niet handig vind ikzelf. Waarom moet het nou veranderen, die dunnere tabletten waren toch veel handiger! Nu kan ik m[lees meer...]aandag eerst naar de apotheek voor zo'n pillensnijder, bah!