Bestaat uit:
Endeldarmkanker (4)

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor rectumkanker

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Diazepam 1 4
Loperamide 1 4
Klean-Prep 1 4
Volcolon 1 2

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: rectumkanker

Volcolon

03-02-2021 | Vrouw | 72
plantago ovata
Rectumkanker
Ruim 10 jaar geleden endeldarm verwijderd. Daarna LARsyndroom wat zorgt voor veel poepproblemen. Metamucil werkt goed maar is nogal prijzig. Via recept huisarts overgestapt op Volcolon. De grootte van de zaadjes vermengd met water+Karvan is een drama. Blijft hangen in de mond.

Capecitabine

10-12-2020 | Man | 54
capecitabine
Rectumkanker
na 7 dosis van 1800 mg per 12 uur zonder enige bijwerking plotseling kransslagader verkramping aanvallen die steeds sneller kwamen en minuten aanhielden. (lijkt op hartinfarct maar is het niet) een mega pijnlijke hel . Als ik niet naar SEH was gegaan had ik het niet kunnen navertellen. 48 uur aan de hartbewaking. gelukkig geen schade aan hart(spier) of aders. dire[lees meer...]ct gestopt. Dan maar operatie en stoma, maar nooit meer deze rotzooi in mijn lijf

Diazepam

Oxycodon

12-07-2016 | Vrouw | 35
oxycodon
Rectumkanker
Deze tabletjes zouden 12 uur moeten werken,alleen bij mij deed het niks. Maar ben er later achter gekomen waarom....de tabletjes vallen in je dikke darm uiteen. Helaas door kanker is mijn hele dikke darm weg genomen...de huisarts had hier duidelijk geen rekening mee gehouden. heb nu capsules, gaat stukken beter.

Oxycodon

12-07-2016 | Vrouw | 35
oxycodon
Rectumkanker
Ik heb deze capusules nu al een poosje en deze werken bij mij beter als een morfinepleister of de langwerkende oxycodon. Goed middel en heb nauwelijks bijwerkingen. je merkt alleen dat het als je het wat langer gebruikt het niet 4 uur werkt, maar ongeveer 3uur. dus op tijd innemen.

Klean-Prep

06-06-2015 | Man | 57
macrogol/elektrolyten
Rectumkanker
Ik heb voor 3 onderzoeken en 2 operatie voorbereidingen dus 5 keer een kuur Kleanprep gebruikt. De eerste 2 keer ging het nog wel, de 2 keren erop met veel kokhalzen maar net binnen kunnen houden, de laatste keer met zeer veel moeite 2 liter kunnen gebruiken en veel zware maag krampen gehad, ontlasting kwam zeer slecht op gang en slechte darmreiniging. Daarna Moviprep gebr[lees meer...]uikt en dat was een stuk prettiger. Voor de goede orde, ik geef nooit over, ben nooit misselijk, kan voedsel en drank desnoods in grote hoeveelheden naar binnen werken, maar Kleanprep gebruik ik dus echt nooit meer.