Ervaringen met Isosorbidedinitraatvaselinecreme

Isosorbidedinitraatvaseli...

09-05-2011 | Vrouw | 20
Vaatscheurtjes
Voelt alsof je een pepermuntje in je hol hebt gestopt.Verder geen enkele bijwerkingen gehad. 5x per dag is praktisch onhaalbaar dus gebruik het alleen 's ochtends en 's avonds. Klachten zijn aanzienlijk verminderd. Ik gebruik het samen met "metamucil", een vezelproduct verkrijgbaar bij apotheek.

31-01-2011 | Vrouw | 58
isosorbidedinitraat / vaseline
Scheurtjes en kloofjes bij anus
Ik gebruik dit middel sinds 1 week. De bijwerking begon eigenlijk meteen, heel de dag last van hoofdpijn. De pijn zit ook in mijn nek en trekt dan naar boven naar mijn hoofd. Ibrufen en paracetamol helpen nauwelijks. Ik blijf positief en probeer het vol te houden hoop dat ik van mijn hoofdpijn en kwaal af kom........ brrrr!!

05-11-2010 | Vrouw
Pijn rond de anus
Al een aantal jaren heb ik last van pijn rond de anus.Aambeien zijn al door middel van elastiekjes verwijderd.Vooral met zitten en op de rug slapen veel last.Na een bezoek aan de Proctoskliniek te Bilthoven ben ik deze creme gaan gebruiken.De klachten zijn ongeveer de helft minder na bijna twee weken gebruik.Bijwerkingen nauwelijks.Dus ik heb goede hoop dat ik voorgoed va[lees meer...]n mijn klachten afben!

07-10-2010 | Vrouw
Anusfisuur
Ik gebruik het middel al enkele maanden na jaren van pijn bij de ontlasting gepaard met bloedverlies. In combinatie met botox inspuitingen en de zalf is de klacht aanzienlijk verminderd. Alleen het in dagelijks enorme hoofdpijn, die ik niet weg krijg met paracetamol of ibuprofen. Durf echter niet te stoppen uit angst dat de klacht terug komt

11-12-2009 | Vrouw
Anale kloven

23-11-2009 | Man
Aambeien
helpt goed bij ontsteking van aambeien hele gebruiks periode last van hoofdpijn en korstjes-schilfers op de hoofdhuid

10-09-2009 | Vrouw
Anuskloof
De zalf helpt goed. De bijwerking was bij mij 3 dagen hoofdpijn. Daarna nergens meer last van. Langzaam afgebouwd en gestopt na 3 maanden. Een paar dagen daarna weer pijn en weer begonnen met insmeren. Nadeel was weer 3 dagen hoofdpijn.

19-03-2009 | Vrouw
Anurale scheur

11-06-2008 | Man
Aambeien

06-07-2023 | Vrouw | 33
Aambeien en vaatscheurtjes
Na het verwijderen van aambeien inwendig en uitwendig en marisken, kreeg ik een abces en werd ik terug geopereerd.. ik kroop over de grond van de pijn en leefde in een wereld waar ik niet meer wou bestaan , deze pijn is onbeschrijfelijk en leek onophoudelijk te zijn ! Na meerdere controles en medicatie moest ik deze zalf inwendig gaan opspuiten 4x per dag ! Na 3,5 week kan[lees meer...] ik nu eindlijk al veel beter naar het toilet en lijkt er echt een einde te komen aan deze helse strijd . Ik laat deze operatie NOOIT meer uitvoeren al hangen de aambeien aan mijn knieën de pijn die ik achteraf heb ervaren was HELS . Veel goede moed voor diegene wat dit ook meemaken

20-08-2022 | Vrouw | 56
Aambeien en vaatscheurtjes
In het begin had ik even hoofdpijn maar paracetamol slikken werkte goed. Ik heb weken lang deze zalf gebruikt en merkte langzaam aan dat fissuren kleiner werden. Je moet echt (Zeker in mijn geval, fissuren waren groot en ook nog getromboseerde aambei( welke langzaam aan slonk en wegging) geduld hebben. Maar ook kracht , want wat doen fissuren pijn. Echt erg! Daarom volhoud[lees meer...]en want ik weet nu uit ervaring dat deze zalf helpt en fissuren gaan dicht.

16-02-2021 | Man | 35
Aambeien en vaatscheurtjes
Gebruik het al 3 a 4 weken voor anale fissuur. Ik had al jaren bloeding bij ontlasting ook bij normale ontlasting. Na 3e 4e dag al geen bloeding meer. Zeer tevreden. Blijven smeren 6 a 12 weken lang.

04-12-2020 | Vrouw | 40
isosorbidedinitraat / vaseline (400mg/g)
Rectale / anale fissuur
Twee weken rondgelopen met blijkbaar een anale kloof. Helse pijnen niet te beschrijven. Heel veel moed voor diegene die dit ook hebben!! Naar het ziekenhuis gegaan en hier werd me de isosorbidezalf voorgeschreven. De eerste avond zeer zware hoofdpijn ervaren alsook enorme pijnen door de zalf. Maar ik moest volhouden. Meer als een week heb ik nog helse pijnen gehad, ur[lees meer...]enlang na de stoelgang. Omdat het zo pijnlijk is de stoelgang stop je vanzelf om naar wc te gaan, wat ook geen schitterend idee is natuurlijk. Je beseft goed dat de hele ontlasting niet gebeurd is waardoor er een pijnlijke druk ontstond aan het einde van je poepgaatje. Toch hield ik het op uit schrik tot de volgende ochtend. (Dit is geen tip) Heb een heel vezelrijk schema gevolgd met 2ltr water per dag. Is echt wel zeer belangrijk om je ontlasting soepel te houden. De zalf heb ik de eerste week met een vingercondoompje ingebracht, maar nadien met de tube zelf, dit omdat ik het vermoeden had dat er niet genoeg zalf ingebracht werd. (De hoofdpijn neem ik er graag bij) Na bijna twee weken voel ik en ongelooflijk verschil, geen pijn meer bij de ontlasting en hoef sinds twee dagen niet meer uren in bad te vertoeven (vrees nu al voor de waterfactuur ;-)) Nu enkel een jeukend gevoel na de ontlasting, ik probeer wel mijn vezelrijk schema vol te houden want dit wil ik noooooooit meee meemaken, dit is de hel! Vergeet niet veel water erbij te drinken lieve mensen, want dit is zeer belangrijk bij vezels, als je dit niet doet wordt de stoelgang hard . Een zakje movicol houdt de stoelgang ook zacht. Hou vol met de zalf als je kan, twee weken doorbijten!!! Succes !

23-09-2020 | Man | 50
Rectale / anale fissuur
Heb deze crème via een vriendin uit Nederland gekregen en erop gedaan. Werkt echt super goed en ik wil graag de behandeling verlengen, maar het is niet in Spanje te koop (ik woon in Spanje) Heeft iemand een idee hoe ik deze crème toch kan kopen? Wie kan mij helpen??

31-08-2020 | Vrouw | 38
Rectale / anale fissuur
Na een jaar zoveel helse pijn te hebben gehad tijdens en uren na de ontlasting eindelijk geen pijn meer sinds ik 2 weken nu deze crème gebruik . Echt geweldig . Hiervoor andere crème gehad , 6 weken gebruikt maar geen verschil . Ik ben dus super tevreden met deze crème . Om de 3 uur smeren vind ik geen probleem . Beetje hoofdpijn in de eerste dagen , maar die pijn was niet[lees meer...] te vergelijken met de pijn waarvoor ik de crème kreeg . Nog 4 weken smeren te gaan en hopelijk verlost van het probleem.

13-11-2017 | Man | 21
isosorbidedinitraat / vaseline (400mg/g)
Rectale / anale fissuur
Bijna twee maanden rondgelopen met een anaal fissuur; begin september had ik al het gevoel dat er iets niet klopte: enorm veel pijn tijdens stoelgang, hield wel 3-4 uur aan, zéér veel jeuk en angstaanjagend veel bloed. Heb er nog wel ervaring mee gehad, maar ging toen vanzelf weer over dus besloot ik er weer mee te wachten; maar ging niet over en emotioneel was het niet vo[lees meer...]l te houden (geen seksleven). Huisdokter schreef twee zalven voor: een merkmiddel, en nog een goedkopere die de apotheker zelf moest klaarmaken. Kostte ook al meer dan 40 euro, was dus een zware hap uit mijn studentenbudget. Iets meer dan een week gebruikt, dagelijks 5 keer aanbrengen, zeer lichte hoofdpijn maar viel heel goed mee. Tien dagen na gebruik voelde ik me weer klaar voor seks, en had totaal geen pijn. Stoelgang gaat ook weer vlot en pijnloos. Wondermiddel !