Ervaringen met Isosorbidedinitraatvaselinecreme

Isosorbidedinitraatvaseli...

isosorbidedinitraat / vaseline

Rectale / anale fistel (39 meningen)

06-07-2023 | Vrouw | 33
Aambeien en vaatscheurtjes
Na het verwijderen van aambeien inwendig en uitwendig en marisken, kreeg ik een abces en werd ik terug geopereerd.. ik kroop over de grond van de pijn en leefde in een wereld waar ik niet meer wou bestaan , deze pijn is onbeschrijfelijk en leek onophoudelijk te zijn ! Na meerdere controles en medicatie moest ik deze zalf inwendig gaan opspuiten 4x per dag ! Na 3,5 week kan[lees meer...] ik nu eindlijk al veel beter naar het toilet en lijkt er echt een einde te komen aan deze helse strijd . Ik laat deze operatie NOOIT meer uitvoeren al hangen de aambeien aan mijn knieën de pijn die ik achteraf heb ervaren was HELS . Veel goede moed voor diegene wat dit ook meemaken

16-02-2021 | Man | 35
Aambeien en vaatscheurtjes
Gebruik het al 3 a 4 weken voor anale fissuur. Ik had al jaren bloeding bij ontlasting ook bij normale ontlasting. Na 3e 4e dag al geen bloeding meer. Zeer tevreden. Blijven smeren 6 a 12 weken lang.

11-12-2017 | Man | 43
isosorbidedinitraat / vaseline (1)
Aambeien en vaatscheurtjes
het is nu langer dan 6 weken die ik last van pijn en branderig gevoel diarree en slaaploosheid heb. slapeloosheid is natuurlijk door alle zorgen en pijn en piekeren er over, men denk wanneer zou het genezen en hoe lang zal nog dueren? bij het gebruik van dit zalf je merk wel beetje hoofdpijn maar het is niet echt veel hoor.. ik gebruik vanaf vandaag. van ochtend na[lees meer...] huisartsbezoek en net even geleden vanavond. ik ben benieuwd of dat het werkt ...

18-12-2012 | Vrouw | 50
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik gebruik het nu 5 dagen en heb sinds de 2de dag hoofdpijn en de 3de dag heel erg duizelig, ga morgen de dokter bellen, dit is niet te doen.

14-07-2012 | Vrouw | 50
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik gebruik de zalf nu zeven weken,lichtelijke hoofdpijn maar valt allemaal wel mee elke 3 uur smeren,alleen tot nu toe helpt het niet.Is er ook iemand die een pijnlijke en ruwe tong heeft als bijwerking?

09-02-2015 | Vrouw | 51
Aambeien en vaatscheurtjes
Een zalf tegen aarsfisuren. Hoofdpijn zet onmiddelijk op als je de zalf hebt aangebracht. Ook lichte duizelingen en later ook een gevoel van zwelling in het gezicht en klieren. De hoofdpijn is geen gewone hoofdpijn . Het knelt rond het hoofd. Het is zeer onaangenaam en ik vind het werkelijk een 'smerige ' zalf. Ik heb dan maar een Nurofen genomen tegen die hoofdpijn.[lees meer...] De dagen daarna nam ik telkens een pijnstiller als ik de zalf gebruikte. Daardoor is het doenbaar. Na een dag of 3 lijken de bijwerkingen af te nemen. De zalf werkt wel. D.w.z. dat ze al vrij snel effektief is en nu na 3 dagen de aarskloof al bijna dicht lijkt te zijn. Ik moest de zalf 3 weken gebruiken , dus ga nog even ermee door. Tesamen met deze zalf kreeg ik ook een laxeermiddel om zachte ontlasting te hebben. Het zou fijn zijn moest er een andere zalf bestaan die minder bijwerkingen heeft.

08-09-2012 | Man | 51
Aambeien en vaatscheurtjes
Door de huisarts voorgeschreven. Bij de eerste keer opsmeren een heerlijke verkoeling van de pijnlijke plek bij de anus. De pijn verdwijnt bijna geheel. Maar die wordt helaas vervangen door een hoofdpijn die elke beschrijving tart. 2gr Paracetamol, 2gr Ibuprofen, zelfs diclofenac en zelfs Paracetamol met codeine geprobeerd. Niets helpt. Ik ben gestopt en ga zo naar de hius[lees meer...]arts om een vervanger vragen.

20-01-2017 | Man | 52
isosorbidedinitraat / vaseline (400mg/g)
Aambeien en vaatscheurtjes
bloedverlies bij stoelgang en dokter schrijft zalf voor en daflon pillen. Telkens ik zalf aanbreng heb ik na ongeveer 2 uur hevige hoofdpijn die een 6 tal uur blijft aanhouden. Ik neem dan ook nog paracetamol om de pijn iets te verlichten en dat helpt een beetje. Ben ermee gestopt na 3x aanbrengen. Ga nu naar de dokter om andere zalf.

12-08-2012 | Man | 55
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik heb dit niet voor aambeien maar voor vaastscheurtjes: fissura ani. Ik kreeg als bijwerking ernstige bewustzijnsvernauwing met angstgevoelens, niet meer helder en verstandig kunnen denken etc. Na een paar keer ging dit effect wel wat over, maar de zalf werkte ook nog eens averechts, de verkramping werd juist erger. Halfjaar later nog eens geprobeerd. Precies dezelfde [lees meer...]bijwerking. Van hoofdpijn had ik overigens niet zoveel last (zoals de meesten).

20-08-2022 | Vrouw | 56
Aambeien en vaatscheurtjes
In het begin had ik even hoofdpijn maar paracetamol slikken werkte goed. Ik heb weken lang deze zalf gebruikt en merkte langzaam aan dat fissuren kleiner werden. Je moet echt (Zeker in mijn geval, fissuren waren groot en ook nog getromboseerde aambei( welke langzaam aan slonk en wegging) geduld hebben. Maar ook kracht , want wat doen fissuren pijn. Echt erg! Daarom volhoud[lees meer...]en want ik weet nu uit ervaring dat deze zalf helpt en fissuren gaan dicht.

25-10-2013 | Vrouw | 56
Aambeien en vaatscheurtjes
Na de eerste keer aanbrengen nog geen kwartiertje later ontzettende hoofdpijn. Heb het meteen gehad met de crème. Die hoofdpijn is vele malen hinderlijker dan de pijn van de kloofjes. Dan maar verder met uierzalf!

23-04-2022 | Vrouw | 59
Aambeien en vaatscheurtjes
Inderdaad 2 uur na het smeren een zeurende hoofdpijn, waar ik voor gewaarschuwd was door mijn arts. Na drie dagen was de hoofdpijn weg, verder geen bijwerkingen. Na 4 weken begint het te werken.

22-02-2016 | Vrouw | 62
isosorbidedinitraat / vaseline (50g)
Aambeien en vaatscheurtjes
Heb de creme in totaal 3 x aangebracht. Er was van te voren door huisarts en apotheek verteld dat ik hoofdpijnklachten kon krijgen. Ik kreeg s'avonds enorme hoofdpijn en misselijkheidsklachten wat uiteindelijk resulteerde in een migraineachtige aanval die tot ver in de volgende dag duurde. Ben gelijk met het middel gestopt. Het middel is erger dan de kwaal.

02-09-2013 | Vrouw | 67
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik ben in de tijd dat ik de creme gebruikte, ruim 3 kg. afgevallen. Haalde na 5 weken de 56 kg. niet eens. Ik was daar niet blij mee. De creme gierde door mijn lichaam en deed op alle kwetsbare plekken pijn. De creme zelf veroorzaakte ook pijn.

24-04-2016 | Man | 68
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik (man, toen 68) had poliepen op de binnenkant van de anuswand. Die zou de chirurg polykninisch verwijderen. Toe hij de anusspreider wilde aanbrengen kon dat niet vanwege kloven. Die moesten eerst zijn genezen. Hij schreef me Isosorbidedenitraaat- vaselinecrème voor: minstens 5 x per dag in de anus aanbrengen. Dat werkte fantasisch. De kloven waren binnen 4 weken geheel [lees meer...]weg en de poliepen konden alsnog worden verwijderd. Ik had er geen enkele bijwerking van, alleen direct na het aanbrengen een licht gevoel van erectie, maar dat is niet onprettig. Voor mij dus een geweldig middel.

23-11-2012 | Vrouw | 70
Aambeien en vaatscheurtjes
Al enkele jaren gebruik ik Lidocainevaseline creme. Eigen merk van mijn apotheek, ik smeer 1x p/d of indien nodig 2x p/d. Geen bijwerkingen.