ziekte

Aambeien en vaatscheurtjes

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor aambeien en vaatscheurtjes

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: aambeien en vaatscheurtjes

29-09-2020 | Man | 21
Aambeien en vaatscheurtjes
Door de macrogol na 6 weken weer pijnvrij kunnen ontlasten! Het poeder smaakt niet heel lekker maar goed, het gaat ook im de werking en je neemt de poeder niet omdat het een lekkerheid is.

28-08-2020 | Vrouw | 68
Aambeien en vaatscheurtjes
Prima stoelgang, als ik stop meteen obstipatie. Maar toch een vraagje. Wie is er sinds gebruik ook zoveel aangekomen en kan dat hierdoor komen?

25-04-2020 | Man | 71

02-03-2020 | Vrouw | 70
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik heb deze creme paar dagen gebruikt helpt wel Maar ik heb 1 nare bijwerking het brandt heel erg met aanbrengen

17-12-2019 | Vrouw | 49
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik heb de zalf ongeveer 8 dagen gebruikt wegens kloofje en jeuk anus. Na 8 dagen kreeg ik erge jeuk en een ontzettend brand gevoel bij anus en bil. Het was er roodgloeiend. Ik ben er voor naar de huisartsenpost gegaan en de volgende ochtend de huisarts. Heb een ernstige huidirritatie, allergische reactie, eczeem. Dat had ik voor gebruik van Anamel zalf niet. Dus ik zou z[lees meer...]eggen niet gebruiken, ook al is het wat ze claimen 100% natuurlijk. Het zalfje geeft ernstige bijwerkingen. Nu moet ik een hormoon zalf gebruiken tegen deze vervelende bijwerkingen. Gebruik dus niet zomaar dit zalfje. Ga naar de huisarts.

Magnesiumhydroxide

30-10-2019 | Vrouw | 46
magnesiumoxide
Aambeien en vaatscheurtjes
Jaren zeer ernstige obstipatie. Allerlei medicatie's moeten gebruiken, niets hielp. Dit werkt voor mij nog het allerbeste

26-10-2019 | Vrouw | 24
Aambeien en vaatscheurtjes
Enkele uren na de eerste keer smeren al knallende hoofdpijn en ook zeer duizelig de rest van de dag. Aangezien het de bloedvaten verwijd had ik er als migraine patiënt al geen vertrouwen in... en ik was juist. Direct mee gestopt en hopen dat het morgen beter gaat.

Ferinject

19-09-2019 | Man | 47
ferricarboxymaltose
Aambeien en vaatscheurtjes
Door dat ik bij ontlasting veel bloedverliste kreeg ik eerst ferro tabletten daar kreeg ik buik pijn van, daarna kreeg ik ferinject. Heb gisteren de ferinject gehad rond 11.00 uur in de ochtend, duurde 2 uur ongeveer. Met tabletten kreeg ik buikpijn. Vandaag rond 19.00 uur voel ik me suf, draaierig, huilbuien, moe, geen zin , vergeetachtig.

Moviprep

27-06-2019 | Vrouw | 57
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik heb geen problemen gehad en was heel goed te drinken lekker zelfs met sinaas orange het leek wel limonda

Moviprep

27-06-2019 | Man | 65
Aambeien en vaatscheurtjes
" Aardbei"-versie .(pffffffffff) Inname ( na 12 uur ijskast ) ging , per glas 0,20 l , vlot bij eerste avond. Wel heel de nacht geborrel . Moet ik nu ..of niet ? Dus slecht geslapen . Daardoor ging de ochtendsessie moeilijker . Pas helder tegen het tijdstip van opname . Coloscopie ging vlot . narcose ...eventjes duizelig en dan " licht uit " . Wakker na 45 min . Moe[lees meer...]t nog een extra test ondergaan ., nml radiologische CT-scan Shittttt !!

Simvastatine

17-06-2019 | Man | 72
simvastatine

10-05-2019 | Man | 48
Aambeien en vaatscheurtjes
om bloedverlies te voorkomen bij het naar het toilet gaan. zoalng er gesmeerd wordt is het ok, maar bij stoppen, is er na 2 weken weer bloedverlies

03-05-2019 | Man | 70
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik had branderig/pijnlijk gevoel en kon bijna niet meer op mijn billen zitten. Ik bleef maar smeren met aambeienzalf maar geen verbetering. Gaan Googlen en kwam deze zalf tegen. Na ontvangst, gisteren, aangebracht en na elke stoelgang met lauw water schoongemaakt, Anamel aangebracht, wat een verlichting. Ik heb geen pijn meer. Dus de reden was niet de aambei maar vaatsc[lees meer...]heurtjes want de prijs is weg. Ik beveel het aan, voor die kleine prijs geen ellende!

16-03-2019 | Man | 99
Aambeien en vaatscheurtjes
Gekregen voor een fissuur ten gevolge van persen door harde ontlasting. Ik vind de winderigheid wel een punt maar het voelt soms ook wel lekker:)

Lactulose Poeder/ Stroop

03-12-2018 | Man | 62
lactulose
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik merk geen verschil alleen ontzettend veel jeuk. Ik ga het nog 2weken innemen en kijken of het geholpen heeft ik ga vlot naar het toilet maar er zat soms veel bloed bij heb al een colescopie achter de rug en dat was goed geen enkele afwijking Ik kan moeiteloos naar het toilet zonder inspanning maar soms is er veel bloed bij

Movicolon

15-11-2018 | Vrouw | 32
Aambeien en vaatscheurtjes
Tijdens de zwangerschappen last gekregen van constipatie. Eerst movicolon zakjes gekregen, chocolade smaak, smaak was heel goed maar lag als een baksteen op mijn maag, kon het niet verdragen. Daarna overgeschakeld op de unidosissen, smaak was in het begin niet lekker, maar ben het ondertussen gewend; is ook handigere dan de zakjes om op te lossen. Dit is gewoon een drankje[lees meer...] in een zakje en ligt niet zwaar op de maag. Over het algemeen werkt het heel goed (ook al was het tijdens mijn 2 zwangerschappen zoeken naar de juiste hoeveelheid: constipatie versus diarree). Nu postnataal weer begonnen met 2 zakjes per dag, omdat ik op deze moment erg geconstipeerd ben, helaas werkt het voorlopig nog niet goed, even afwachten of het alsnog in gang schiet.

Praluent

17-10-2018 | Man | 59
alirocumab

12-10-2018 | Vrouw | 39
Aambeien en vaatscheurtjes
Werkt op zich goed, maar je krijgt er plakkende ontlasting van waardoor je veel " na-veeg werk " hebt. Gevolg, irritaties aan je anus! Daarnaast stinkt de ontlasting ook ontzettend zuur bij gebruik van Movicolon. Volgens huisarts is dit normaal en dat ik de zakjes niet dagelijks moet nemen maar om de dag. Maar na een aantal dagen niks gehad te hebben toch weer 1 zakje g[lees meer...]ehad. Diezelfde middag meteen weer naar toilet met de bovengenoemde" kwaaltjes". Ik ben hier toch niet zo gelukkig mee....

Paracetamol

24-09-2018 | Man | 40
paracetamol
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik heb zelf heel erg hoofdpijn, maar nu ik 2 keer per dag deze paracetemollen inneem, heb ik het niet meer.

20-09-2018 | Vrouw | 47
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik gebruik Anamel regelmatig. Omdat ik door Gluten Intoleratie aambeien heb (door slechte stoelgang) heb ik vaak last van pijn en jeuk, vooral net na ontlasting. De zalf verzacht enorm. Ik ben dan ook erg blij met deze zalf.

Lidocaine Vaselinecreme

16-07-2018 | Vrouw | 58
lidocaine
Aambeien en vaatscheurtjes
deze creme verdoofd in hoofdzaak omdat het aangedane gebied koud wordt

Proctosedyl

16-07-2018 | Vrouw | 58
hydrocortison / cinchocaine / framycetine
Aambeien en vaatscheurtjes
de zalf smeert wel wat moeilijk maar de pijn is na een half uurtje minder ..en de volgende dag zelfs niet meer aanwezig het geneest ook

Oxycodon

10-06-2018 | Vrouw | 45
oxycodon
Aambeien en vaatscheurtjes
Inwendige aambeien chirurgisch verwijderd (snijden). Operatie staat bekend om de enorme napijn. Maar met dit middel merk ik er weinig van. Ik word er niet echt high van, wel een beetje suffig en relaxt. Slaap er lekker op. Verdoofd goed, werkt ook vrij lang (4 tot 6 uur). Het houdt je ook lekker rustig. Top.

Oxycodon

04-06-2018 | Man | 57
oxycodon
Aambeien en vaatscheurtjes
Ik wordt er knetterstoned van en het kan me niets meer schelen dat ik AIDS en aambeien heb. Geweldig spul.

Lidocaine Vaselinecreme

19-01-2018 | Man | 68
lidocaine
Aambeien en vaatscheurtjes
Uitstekende creme bij behandeling aambeien, prijs op 19-01-2018 bij apotheek Euro 23,35, erg duur.

Alprazolam

17-12-2017 | Man | 46
alprazolam

Isosorbidedinitraatvaselinecreme

11-12-2017 | Man | 43
isosorbidedinitraat / vaseline
Aambeien en vaatscheurtjes
het is nu langer dan 6 weken die ik last van pijn en branderig gevoel diarree en slaaploosheid heb. slapeloosheid is natuurlijk door alle zorgen en pijn en piekeren er over, men denk wanneer zou het genezen en hoe lang zal nog dueren? bij het gebruik van dit zalf je merk wel beetje hoofdpijn maar het is niet echt veel hoor.. ik gebruik vanaf vandaag. van ochtend na[lees meer...] huisartsbezoek en net even geleden vanavond. ik ben benieuwd of dat het werkt ...

Venlafaxine

Naproxen

23-11-2017 | Man | 35
naproxen
Aambeien en vaatscheurtjes

Ziekten met de meeste ervaringen

Anticonceptie / zwangerschapspreventie (2434)
Depressie (1982)
Angst & paniekstoornis (1900)
Hoge bloeddruk (1378)
Blaasontsteking (999)