ziekte

Aambeien en vaatscheurtjes

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor aambeien en vaatscheurtjes

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: aambeien en vaatscheurtjes

30-10-2019

Magnesiumhydroxide (magnesiumoxide)
Aambeien en vaatscheurtjes

Jaren zeer ernstige obstipatie. Allerlei medicatie's moeten gebruiken, niets hielp. Dit werkt voor mij nog het allerbeste
26-10-2019

Diltiazem creme (diltiazem)
Aambeien en vaatscheurtjes

Enkele uren na de eerste keer smeren al knallende hoofdpijn en ook zeer duizelig de rest van de dag. Aangezien het de bloedvaten verwijd had ik er als migraine patiënt al geen vertrouwen in... en ik was juist. Direct mee gestopt en hopen dat het morgen beter gaat.
19-09-2019

Ferinject (ferricarboxymaltose)
Aambeien en vaatscheurtjes

Door dat ik bij ontlasting veel bloedverliste kreeg ik eerst ferro tabletten daar kreeg ik buik pijn van, daarna kreeg ik ferinject. Heb gisteren de ferinject gehad rond 11.00 uur in de ochtend, duurde 2 uur ongeveer. Met tabletten kreeg ik buikpijn. Vandaag rond 19.00 uur voel ik me suf, draaierig, huilbuien, moe, geen zin , vergeetachtig.
27-06-2019

Moviprep (macrogol/elektrolyten)
Aambeien en vaatscheurtjes

Ik heb geen problemen gehad en was heel goed te drinken lekker zelfs met sinaas orange het leek wel limonda
27-06-2019

Moviprep (macrogol/elektrolyten)
Aambeien en vaatscheurtjes

" Aardbei"-versie .(pffffffffff) Inname ( na 12 uur ijskast ) ging , per glas 0,20 l , vlot bij eerste avond. Wel heel de nacht geborrel . Moet ik nu ..of niet ? Dus slecht geslapen . Daardoor ging de ochtendsessie moeilijker . Pas helder tegen het tijdstip van opname . Coloscopie ging vlot . narcose ...eventjes duizelig en dan " licht uit " . Wakker na 45 min . Moe[lees meer...]t nog een extra test ondergaan ., nml radiologische CT-scan Shittttt !!
17-06-2019

Simvastatine (simvastatine)

10-05-2019

Diltiazem creme (diltiazem)
Aambeien en vaatscheurtjes

om bloedverlies te voorkomen bij het naar het toilet gaan. zoalng er gesmeerd wordt is het ok, maar bij stoppen, is er na 2 weken weer bloedverlies
03-05-2019

AnaMel (enzymrijke honing)
Aambeien en vaatscheurtjes

Ik had branderig/pijnlijk gevoel en kon bijna niet meer op mijn billen zitten. Ik bleef maar smeren met aambeienzalf maar geen verbetering. Gaan Googlen en kwam deze zalf tegen. Na ontvangst, gisteren, aangebracht en na elke stoelgang met lauw water schoongemaakt, Anamel aangebracht, wat een verlichting. Ik heb geen pijn meer. Dus de reden was niet de aambei maar vaatsc[lees meer...]heurtjes want de prijs is weg. Ik beveel het aan, voor die kleine prijs geen ellende!
16-03-2019

Macrogol en elektrolyten (Macrogol-elektrolyten)
Aambeien en vaatscheurtjes

Gekregen voor een fissuur ten gevolge van persen door harde ontlasting. Ik vind de winderigheid wel een punt maar het voelt soms ook wel lekker:)
03-12-2018

Lactulose Poeder/ Stroop (lactulose)
Aambeien en vaatscheurtjes

Ik merk geen verschil alleen ontzettend veel jeuk. Ik ga het nog 2weken innemen en kijken of het geholpen heeft ik ga vlot naar het toilet maar er zat soms veel bloed bij heb al een colescopie achter de rug en dat was goed geen enkele afwijking Ik kan moeiteloos naar het toilet zonder inspanning maar soms is er veel bloed bij
15-11-2018

Movicolon (macrogol/elektrolyten)
Aambeien en vaatscheurtjes

Tijdens de zwangerschappen last gekregen van constipatie. Eerst movicolon zakjes gekregen, chocolade smaak, smaak was heel goed maar lag als een baksteen op mijn maag, kon het niet verdragen. Daarna overgeschakeld op de unidosissen, smaak was in het begin niet lekker, maar ben het ondertussen gewend; is ook handigere dan de zakjes om op te lossen. Dit is gewoon een drankje[lees meer...] in een zakje en ligt niet zwaar op de maag. Over het algemeen werkt het heel goed (ook al was het tijdens mijn 2 zwangerschappen zoeken naar de juiste hoeveelheid: constipatie versus diarree). Nu postnataal weer begonnen met 2 zakjes per dag, omdat ik op deze moment erg geconstipeerd ben, helaas werkt het voorlopig nog niet goed, even afwachten of het alsnog in gang schiet.
17-10-2018

Praluent (alirocumab)

12-10-2018

Macrogol en elektrolyten (Macrogol-elektrolyten)
Aambeien en vaatscheurtjes

Werkt op zich goed, maar je krijgt er plakkende ontlasting van waardoor je veel " na-veeg werk " hebt. Gevolg, irritaties aan je anus! Daarnaast stinkt de ontlasting ook ontzettend zuur bij gebruik van Movicolon. Volgens huisarts is dit normaal en dat ik de zakjes niet dagelijks moet nemen maar om de dag. Maar na een aantal dagen niks gehad te hebben toch weer 1 zakje g[lees meer...]ehad. Diezelfde middag meteen weer naar toilet met de bovengenoemde" kwaaltjes". Ik ben hier toch niet zo gelukkig mee....
24-09-2018

Paracetamol (paracetamol)
Aambeien en vaatscheurtjes

Ik heb zelf heel erg hoofdpijn, maar nu ik 2 keer per dag deze paracetemollen inneem, heb ik het niet meer.
20-09-2018

AnaMel (enzymrijke honing)
Aambeien en vaatscheurtjes

Ik gebruik Anamel regelmatig. Omdat ik door Gluten Intoleratie aambeien heb (door slechte stoelgang) heb ik vaak last van pijn en jeuk, vooral net na ontlasting. De zalf verzacht enorm. Ik ben dan ook erg blij met deze zalf.
16-07-2018

Lidocaine Vaselinecreme (lidocaine)
Aambeien en vaatscheurtjes

deze creme verdoofd in hoofdzaak omdat het aangedane gebied koud wordt
16-07-2018

Proctosedyl (hydrocortison / cinchocaine / framycetine)
Aambeien en vaatscheurtjes

de zalf smeert wel wat moeilijk maar de pijn is na een half uurtje minder ..en de volgende dag zelfs niet meer aanwezig het geneest ook
10-06-2018

Oxycodon (oxycodon)
Aambeien en vaatscheurtjes

Inwendige aambeien chirurgisch verwijderd (snijden). Operatie staat bekend om de enorme napijn. Maar met dit middel merk ik er weinig van. Ik word er niet echt high van, wel een beetje suffig en relaxt. Slaap er lekker op. Verdoofd goed, werkt ook vrij lang (4 tot 6 uur). Het houdt je ook lekker rustig. Top.
04-06-2018

Oxycodon (oxycodon)
Aambeien en vaatscheurtjes

Ik wordt er knetterstoned van en het kan me niets meer schelen dat ik AIDS en aambeien heb. Geweldig spul.
19-01-2018

Lidocaine Vaselinecreme (lidocaine)
Aambeien en vaatscheurtjes

Uitstekende creme bij behandeling aambeien, prijs op 19-01-2018 bij apotheek Euro 23,35, erg duur.
17-12-2017

Alprazolam (alprazolam)

11-12-2017

Aambeien en vaatscheurtjes

het is nu langer dan 6 weken die ik last van pijn en branderig gevoel diarree en slaaploosheid heb. slapeloosheid is natuurlijk door alle zorgen en pijn en piekeren er over, men denk wanneer zou het genezen en hoe lang zal nog dueren? bij het gebruik van dit zalf je merk wel beetje hoofdpijn maar het is niet echt veel hoor.. ik gebruik vanaf vandaag. van ochtend na[lees meer...] huisartsbezoek en net even geleden vanavond. ik ben benieuwd of dat het werkt ...
09-12-2017

Venlafaxine (venlafaxine)

Drama!
24-11-2017

Tramadol (tramadol)

23-11-2017

Naproxen (naproxen)

18-11-2017

TriAnal (triamcinolon / lidocaine)
Aambeien en vaatscheurtjes

neemt goed de pijn en jeuk weg
14-05-2017

Psylliumvezels (psylliumzaad)
Aambeien en vaatscheurtjes

Altijd last van aambeien en haarscheurtjes gehad. Ik kan nu weer met een gerust hart naar de wc omdat ik iedere dag normale ontlasting heb geen diarree en geen opstipatie meer.
31-03-2017

Desloratadine (desloratadine)
Aambeien en vaatscheurtjes

Ik kreeg voor de 2e keer dikke bovenlip. Had dit al eerder. Pillen hielpen wel na een dag of 2-3 verdween de zwelling. geen bijwerkingen gehad. Probleem met vermoedelijk eten zegt de arts allergie.
20-01-2017

Aambeien en vaatscheurtjes

bloedverlies bij stoelgang en dokter schrijft zalf voor en daflon pillen. Telkens ik zalf aanbreng heb ik na ongeveer 2 uur hevige hoofdpijn die een 6 tal uur blijft aanhouden. Ik neem dan ook nog paracetamol om de pijn iets te verlichten en dat helpt een beetje. Ben ermee gestopt na 3x aanbrengen. Ga nu naar de dokter om andere zalf.
24-10-2016

Aambeien en vaatscheurtjes

Het is niet zo dat ik denk alleen aambeien te hebben, ik heb zoveel jeuk vanonderen, dat ik in brand sta, van voren en achter, eind van de dag begint het al te gloeien, knijp mezelf blauwe plekken, koude washand...oh wat erg, niets hielp, doorgestuurd naad de gynecoloog, kon niets byzonders vinden.... Het is echter zo dat het af en toe weken wegblijft en dan weer terugk[lees meer...]omt.....bah De huisarts ziet ook niet ernstige dingen bij me....k snap er niks van Verder ben ik kerngezond en gebruik geen andere medicijnen , k ben 73 jaar een fit Ik heb tal van aanbeienzalf enz gebruikt...hielp lichtelijk

Ziekten met de meeste ervaringen

Anticonceptie / zwangerschapspreventie (2209)
Depressie (1821)
Angst & paniekstoornis (1670)
Hoge bloeddruk (1271)
Acne/puistjes (882)