Ervaringen met Benzoylperoxide Hydrogel

benzoylperoxide

Acne/puistjes (80 meningen)

15-06-2023 | Vrouw | 41
Acne/puistjes
Echt een waarschuwing! Pas alsjeblieft op met deze crème. Ik heb het maar op een paar puntjes gesmeerd en een paar dagen later begon mijn huid te jeuken op die plekjes, daarna volgde er allemaal blaasjes die zich uitbreiden over mijn hele gezicht! Mijn gezicht was vuurrood en helemaal opgezwollen met allemaal harde plekken, het leken wel brandwonden. Wat een pijn heeft het[lees meer...] gedaan! Er zijn veel van deze verhalen bekend, ik begrijp niet dat dit spul nog in de handel is! Echt gevaarlijk en zou het iedereen afraden om er aan te beginnen. Pak liever iets anders met minder risico’s want het was echt verschrikkelijk, dat gun je echt niemand!

06-10-2022 | Vrouw | 16
Acne/puistjes
Vreselijk! Ik raad echt aan om eerst iets anders te proberen zoals adapaleen ofzo. Want dit heeft bij veel mensen allergische reactie gegeven net als bij mij dus. Na 2 dagen was mijn hele hoofd dik en rood vol eczeem. Echt een week extreme jeuk gehad en ik zag er niet uit. Echt heel voorzichtig mee zijn als je het toch gaat proberen. Bovendien bleekt het ook nog wenkbrauwe[lees meer...]n en kleding enzo vreselijk

07-10-2021 | Vrouw | 22
Acne/puistjes
Op aanraden van de huisarts deze gaan gebruiken. Na 2 keer aanbrengen werd ik de volgende ochtend wakker met een rood gezicht. Nu al 3 dagen een zeer branderige huid die niet minder lijkt te worden. Ik breng 3x per dsg bepanthen aan om de jeuk en branderigheid te onderdrukken…. Als je een gevoelige huid hebt vermijd dit middel aub!

03-02-2021 | Vrouw | 18
Acne/puistjes
De acne ging weg, echter kreeg ik veel last van de bijwerkingen. Toen ik stopte, kwam alles weer terug..

10-12-2020 | Vrouw | 36
Acne/puistjes
Al sinds mijn puberteit last van acne. Een tijd de Diane pil genomen wat ook zeer goed werkte maar dit is ongezond om op lange termijn te nemen. Nu op latere leeftijd vooral nog last van acne rond mijn kin/kaken. De Yasmine pil helpt ook deels. Benzac is het enige dat echt werkt. Enkel wat jeukerige huid. Ik raad het zeker aan, na enkele dagen beterschap. Best wel sna[lees meer...]chts opdoen want het laat een wit residu aan.

06-03-2020 | Vrouw | 19
Acne/puistjes
Ik smeer dit elke avond op mijn puistjes, het droogt ze uit. Na 3 dagen zijn ze weg bij mij. 100mg/g droogt de huid heel erg uit, gebruik liever 50mg/g eigenlijk werken ze allebei even goed. Enige verschil is dat de 100mg/g de huid er uitdroogt.

01-03-2020 | Vrouw | 18
Acne/puistjes
Ik heb dit product nu voor een maand gebrobeerd, en ik heb nog geen verandering gezien. Gelukkig waren er geen bijwerkingen.

15-01-2020 | Vrouw | 21
Acne/puistjes
Dit werkt heel erg goed bij mij!! Ik had al van alles geprobeerd, van antibiotica, differin, inderm etc. Maar bij deze creme waren na 2 dagen alle kleine puistjes weg! Het helpt minder goed tegen de grote hormonale plekken, maar die gaan ook een stuk eerder weg merk ik. Dus overall heel erg blij mee en de bijwerkingen zijn goed te doen als je eerst lichte nachtcreme opsmee[lees meer...]rt.

29-12-2019 | Vrouw | 24
Acne/puistjes
Dit gebruikt voordat ik aan roacuttane begon. Mijn dekbed bleekte volledig uit, veel last van jeuk, zat met schilfers op mn gezicht. Ontevreden over de zalf

07-12-2019 | Vrouw | 33
Acne/puistjes
Benzoperoxide Kan je huid voorgoed verminken als je er mee in de zon loopt zonder factor 50 erboven op te smeren! Ik wist enkel dat het kon je kledij en kussensloop bleken... jong en ik deed ook geen research over producten zoals ik nu doe ., Ik heb witte vlekken die nooit meer verdwijen . Heel ontsierend doet je ouder lijken lelijker ., opgelet dus altijd smeren in de z[lees meer...]on je bruint heus niet minder met hoge factor dat wordt enkel maar gedacht! 🙂

09-09-2019 | Vrouw | 23
Acne/puistjes
Ik heb nooit echt last gehad van puistjes. 1 puistje in 3 maanden was normaal. Totdat ik over ben gestapt naar deze pil die ik nu slik. Ik wist dat deze mij puistjes zou gaan geven maar zoveel😨 mijn hele rug zat onder en daar had ik echt NOOIT een puistje. Mijn gezicht. Ik lijk wel een kind van 14 die helemaal vol zit. Ik ben 23 trouwens. De dokter adviseerde mij deze cr[lees meer...]ème, ik moet zeggen ik gebruik hem nu 4 weken en het is een heel stuk minder, mijn huid is heel droog. Lijkt wel alsof ik een facelift heb gehad😂 maar toch komen er toch puistjes door. Ik smeer bv me hele rug in dus niet alleen de plekjes want dan komen ze ergens anders. Maar het werkt dus niet volledig. Op dit moment vind ik mijn gezicht het ergste. Ik ga morgen naar de dokter toe en ga vragen voor de jasmin pil. Ik word hier niet goed van. Ik hoop met heel me hart dat deze pil mij gaat helpen en geen andere nare bijwerking geeft!

04-09-2019 | Vrouw | 19
Acne/puistjes
Na vijf dagen (eenmaal per dag) gebruik in de avond, even moeten stoppen. Ik kreeg op de plekken waar ik de gel gesmeerd had een extreem rode kleur (en gevoelig!). Op mijn kin kreeg ik huidschilfers en een trekkerig gevoel in/op de huid. Overigens is de gel wel effectief! Nauwelijks tot geen nieuwe puisten erbij gekregen. Na deze ‘stop’ ga ik weer door met smeren en kijken[lees meer...] hoe dat uitpakt. Wellicht af en toe met een tussenstop van een dag omdat mijn huid dus gevoelig blijkt te zijn. Bijwerkingen zijn onder andere jeuk en bijtend wanneer ik de gel op mijn huid smeer. Maar dat heb ik er wel voor over. Het trekt ook vrij snel in gelukkig.

01-09-2019 | Vrouw | 19
Acne/puistjes
Al sinds mijn 10e heb ik last van milde acne. Op mijn 14e heb ik Benzoyl peroxide ontdekt en dit heeft voor mij echt een groot verschil gemaakt! In het begin merkte ik niet veel verschil, maar na een paar maanden had ik veel minder last van acne en was mijn huid op sommige dagen zelfs helemaal acne vrij. Ik raad aan om Benzoyl peroxide the combineren met de reinigings gel [lees meer...]van Kruidvat Pure, deze effectieve en goedkope manier heeft mij geholpen om acne tegen te gaan. Ik ben nu 19 jaar en gebruik het product al 5 jaar en ben nog steeds erg tevreden. De enige bijwerkingen zijn dat de huid soms droog en schilferig wordt, maar dat valt goed tegen te gaan met een hydraterende crème (bijvoorbeeld van Kruidvat Pure ;-)). Al met al echt een aanrader en zeker het proberen waard!

17-06-2019 | Vrouw | 20
Acne/puistjes
Ik begon acne te krijgen in mijn laatste jaren van de pubertijd. Na ongeveer een maand heilig iedere avond het op te smeren begon ik resultaten te zien. Na ongeveer 3 maanden had ik een egale huid. Dit heb ik ongeveer een jaar/anderhalf jaar volgehouden en ben er toen mee gestopt (met het idee dat ik misschien intussen over de acne heen was gegroeid). Ik heb het product [lees meer...]toen ongeveer een half jaar niet gebruikt, maar helaas kwam de acne weer terug. Dus toen probeerde ik het weer, maar tevergeefs. Ik denk dat mijn huid inmiddels resistentie heeft opgebouwd voor de benzoylperoxide (als dat tenminste kan) want het werkt nu niet meer... :( MAAR het werkte de 1e keer zeer goed! Dus zeker een aanrader. Zorg er wel voor dat je goede moisturizer/dagcreme gebruikt, aangezien je er een droge huid van krijgt.

11-05-2019 | Vrouw | 17
Acne/puistjes
Na veel slechte ervaringen te hebben gelezen op internet het toch maar geprobeerd. Ik had niet last van extreme acne, maar had heel veel kleine puistjes op mijn voorhoofd. In het begin kreeg ik heel veel schilfers maar na 6 weken volhouden werd dit vanzelf minder. Na een paar weken waren vrijwel alle puistjes op mijn voorhoofd verdwenen. Gebruik het nu een jaar en sindsdi[lees meer...]en geen last meer gehad van puistjes (af en toe nog een puistje hier en daar, maar verdwijnt zo weer). Ik gebruik het elke avond met af en toe een dag of twee pauze. 's ochtends gebruik ik altijd crème zodat ik geen last krijg van droge huid.

25-03-2019 | Vrouw | 19
Acne/puistjes
Ik heb al sinds mijn 16e last van hormonale acnee. Op mijn 17e ben ik deze gel gaan gebruiken en ongeveer na een week was ik puist/bult loos! Nu ben ik 19 jaar en alles is weer teruggekomen. De gel blijkt niet meer te helpen en/of verergert het juist! Heel jammer:(