Ervaringen met Differin

Acne/puistjes (46 meningen)

25-03-2018 | Vrouw | 18
Acne/puistjes
Gebruiksvriendelijk, en ik zie wel degelijk verbetering. Wel heb ik al 2 weken kang voortdurend last van het vervellen van mijn huid en roodheid/droogte. Ik hoopndat dit nog weg gaat trekkken

02-10-2014 | Man | 18
Acne/puistjes
aan het begin word je huid rood en droog maar dat komt omdat de huid ff moet wennen pas na 1 week gebruiken gaat dat over en dan zul je zien dat het wel werkt.

17-12-2012 | Vrouw | 18
Acne/puistjes
Ik gebruik het nu twee jaar (met af en toe een pauze) en het werkt voor mij heel goed. De puistjes minderen net als de mee-eters. Ben er heel tevreden over.

12-11-2016 | Vrouw | 17
Acne/puistjes
haai, ik ben 17 jaar en heb het product gekregen voor mijn acne. In het begin voelde ik niks geen branderig gevoel ik kon gewoon nog make up zetten en al mijn producten. Na een tijdje begon de differin heel erg te branden kon geen make up niks meer op me gezicht zetten alleen vaseline. Ik smeer het elke avond zoals het hoort maar het brand, ik krijg er een droge huid van [lees meer...]wanneer ik heb gedoucht. Voor mijn doen heeft de gel helemaal geen effect, puistjes blijven komen en gaan niet weg. Ik gebruik het product nu al iets langer dan een maand en het heeft helemaal niet geholpen.

17-04-2016 | Vrouw | 17

25-08-2014 | Man | 17
Acne/puistjes
Ik gebruik het nu zon 2 jaar en het werkt uitstekend ik ben er mee gestopt naar een jaar omdat de dokter zei dat ik ermee kon stoppen, maar toen kwam het weer terug dus ben ik weer begonnen met de acne gel, mijn bijwerkingen zijn heel erg vooral de huidschilfertjes maar het moet maar want er zijn geen wondermiddelen waarbij je geen bijwerkingen krijgt ik vind het een erg g[lees meer...]oed medicijn ik gebruik het op de rug en op mijn gezicht het gezicht is natuurlijk wat gevoeliger ook heb ik naast de gel een ander middel voorgeschreven gekregen een soort dagcreme zodat de irritatie en huidschilfering wegblijft overdag

30-10-2019 | Vrouw | 16
Acne/puistjes
Ik kreeg differin gel voorgeschreven samen met inderm lotion. Ik gebruikte het op zowel mijn gezicht, hals en rug. Mijn huid werd hier al heel snel ontzettend geïrriteerd van. Zodra ik buiten in de zon was, verbrande mijn huid bijna direct en ontstonden er brandplekken en blaren. Ik merkte na een aantal weken wel dat mijn acne langzaam verbeterde, maar mijn huid zag er n[lees meer...]og slechter uit door alle droge en schrale plekken en deed veel pijn. Na een aantal maanden ben ik gestopt met de inderm en alleen verder gegaan met de differin. Mijn huid bleef slecht, gevoelig en erg pijnlijk. Zodra ik stopte, kwam mijn acne al snel weer in de hoeveelheid waar het mee begon. Uiteindelijk besloten beide te stoppen en over te gaan op een kuur Roaccuntane capsules van de dermatoloog. Hoewel de cremes voor mij onprettig waren, hielp het wel met mijn acne en geloof ik ook dat het de moeite waard is om te proberen, omdat ik genoeg mensen ken waarbij het wel prettig werkt,

08-04-2019 | Vrouw | 16
Acne/puistjes
ik gebruik de gel nu drie weken. ik had last van een onzuivere huid vooral op mijn wangen, langs mijn kaaklijn en mijn kin. mijn huisarts heeft mij dit product aangeschreven. ik smeer de gel om de dag op mijn huid (grote van een erwtje smeer ik op) de huisarts heeft mij verteld dat ik pas na 6 weken resultaat zal zien en op langer termijn echt maximaal resultaat, maar ik g[lees meer...]ebruik het nu drie weken en ik moet zeggen dat de acne op mijn wangen wel sterk is verminderd wel heb ik hier en daar nog een puistje maar voor de rest zie ik wel resultaat. op mijn kin heb ik nog wel acne maar dat zal op den duur ook wel verminderen hoop ik. er zitten wel bijwerkingen aan, namelijk een droge huid. ik breng de gel aan voor het slapen gaan en als ik wakker word merk ik dat mijn huid onder de schilfertjes zit, maar dit komt natuurlijk omdat de gel vernieuwing van de huid forceert, dus het bovenste laagje huid word uitgedroogd.

28-03-2018 | Man | 16
Acne/puistjes
Ik gebruik dit product nu 1 week en het begon eerst heel erg te branden en mijn huid werd erg droog daarna begonnen de puistjes langzaam maar zeker te verwijden. Dit vond ik opmerkelijk aangezien de huisarts mij vertelde dat het pas na 4 weken effect zou hebben. Dus de mensen die na 1 week opgeven blijf nog even doorgaan en hopelijk gaat het branderige gevoel ook weg.

11-08-2016 | Man | 16
Acne/puistjes
Haai ik ben 16 jaar en kamp nu denk ik al 2 jaar met vervelende rode vlekken & onderhuidse bultjes. Van alles geprobeerd, maar niks hielp. Altijd bleven de kleine bultjes terugkomen. 9 dagen geleden maar eens naar de huisarts gegaan om te kijken of die er iets tegen kon doen. Ze gaf me Differin in combinatie met inderm (debber) mee. Ik begon toen met 2x per dag inderm & 1x[lees meer...] per dag differin. In het begin leek het niks te helpen en me huid brandde als een gek. Toen ben ik informatie erover gaan opzoeken en zag ik dat het binnen een week minder moest zijn. Ik ben nu een week verder en alles in mijn gelaat is verdwenen. Mijn huid ziet er nu weer goed uit. De bijwerkingen ervan vond ik wel wat minder, want mijn huid ging schilferen, branden en werd vuurrood. Maar qua effect is het een goed product! Een aanrader!

06-10-2021 | Vrouw | 15
Acne/puistjes
Dit spul heeft een groot gedeelte van de puistjes weggehaald voor mij. Het duurt wel een aantal weken voor je resultaat ziet. De eerste 1 a 2 weken is je huid echr heel droog dus zorg dat je een goede hydraterende crème gebruikt. Ook moet je echt maar ter grote van een erwt gebruiken voor het hele gezicht anders wordt de droogheid heftiger en heeft het ook niet meer effec[lees meer...]t. Voor de rest is het een kwestie van echt sowieso wel tot 6 weken volhouden om te kijken of het voor jou werkt. Voor mij werkte het nog niet helemaal zoals ik wou dus ben overgestapt naar iets nieuws. Zeker aan te raden!

18-12-2011 | Vrouw | 15
Acne/puistjes
dit product werkt bij mij zeer goed, ik krijg allerlij velletjes op m'n hoofd, maar m'n hele huid word strak en de acne verdwijnt echt. ik zie ook voor het eerst een egale huid, eerst had ik overal rode vlekjes namelijk. ik ben heel erg tevreden.

06-01-2017 | Vrouw | 13
Acne/puistjes
Ik ben 13 jaar en in de herfstvakantie begonnen met dit product vanwege wat meer puistjes dan normaal. Na 1 week hele droge huid en meer puistjes. Nu werd mij verteld dat dit bijwerkingen waren die na enkele dagen weg zouden trekken. Na 8 weken gebruik een nog droge huid en veel ontstekingen en puisten in het gezicht. Ben hier heel ontevreden over. Had normaal altijd een v[lees meer...]rij vette huid en nu moet ik het insmeren met vaseline iedere avond omdat ik anders niet normaal mijn gezicht kan bewegen. Ook heb ik op mijn voorhoofd veel meer puisten en ontstekingen. Ben nu 1 keer naar de huidtherapheut geweest en sinds een paar dagen aan de pil. Ook gebruik ik nu een zelfgemaakte tonic met appel cider azijn en water en dat gebruik ik sinds 2 dagen voordat ik ga slapen. Dat lijkt al iets te helpen. Hopelijk trekt het met deze maatregelen wel weg maar die differin is echt een rotmiddel. Ben er in aanraking mee gekomen doordat we de dokter hadden gebeld. Wou aan de pil maar moest eerst dit proberen vanwege leeftijd maar wat een rotmiddel is dit zeg.

21-04-2010 | Vrouw
Acné

10-12-2009 | Vrouw
Acné
Ik gebruikte de differin gel in combinatie met een antibiotica en een speciale anticonceptie pil. Na een maand zag ik er veel beter uit, mede door de antibiotica. Maar ook de differin gel heeft goed geholpen. Het voelt fijn als je het erop doet (zacht en verkoelend) en het droogt de huid uit. Dit kan soms gaan trekken en een beetje vervelend zijn, als je teveel gebruikt ka[lees meer...]n de huid gaan schilferen (ik geef toe dat ik het soms wel 2x per dag gebruikte). Ik heb er verder geen bijwerkingen van gehad en ik vind het een erg prettig (en ook redelijk onschuldig) middel.

09-12-2009 | Vrouw
Acne vulgaris