Differin

adapaleen

Acne/puistjes (36 meningen)

08-01-2015

Acne/puistjes

Ja, je acne wordt binnen twee dagen erger, ja je huid wordt gortdroog en gaat schilferen binnen 3 dagen, na 4 dagen brand je huid als de nete en denk je; waar ben ik aan begonnen? Maar na ruim 2 weken trokken de puistjes weg, en nu 3 weken verder heb ik alleen nog wat rode vlekjes door inmiddels verdwenen puisjes. Mijn Huid brand nog een beetje vlak na opsmeren, maar begin[lees meer...]t nu echt op te knappen! Ik gebruik het nu wel in combi met climacyline depper, deze gebruik ik smorgens en differin savonds. Ik gebruik verder geen dagcreme erbij, dit wordt ook afgeraden. Maar nu mijn huid gewend raakt, is deze ook niet meer zo droog en schilferig. Al met al tot nu toe zeer tevreden ondanks de hel waar je de eerste twee weken doorheen moet.
15-02-2013

Acne/puistjes

Werkt zeer goed, mijn gezicht is (op een enkele pukkel rond mijn menstruatie na) helemaal pukkelvrij. Bedenk wel dat het een paar maanden de tijd nodig heeft om te werken, in het begin wordt het vaak erger. Ik gebruik het nu zo'n 3 jaar.
08-06-2019

Acne/puistjes

Ik heb het 3,5 week geprobeerd maar helaas geen resultaat. De eerste twee dagen leek het even te werken maar mijn acne werd hierna alleen maar erger. N.a.v ervaringen die ik hier had gelezen hield ik er rekening mee dat het tijdelijk erger kon worden. Maar 3,5 week noem ik niet meer tijdelijk dus ben ik er mee gestopt.
10-09-2018

Acne/puistjes

Top middel !!! Ik loop al vanaf mijn 14de met acne rond, jaren lang bij de dokter geweest en nooit heeft iets geholpen ! Ik werd er zelf zwaar ongelukkig van.. tot dat ik van narigheid maar voor de zoveelste keer weer aanklopte bij de dermatoloog... ik gebruik deze gel nu een paar maanden en het is nog nooit zo goed gegaan met me huid !! Eindelijk geen ontstekingen meer![lees meer...]! Jammer genoeg nog wel littekens maar dat is stap 2.. ik ben erg blij met deze gel en hoop dat het veel mensen gelukkig kan maken.
19-05-2016

Acne/puistjes

Ik heb dit product voorgeschreven gekregen van de dermatoloog samen met antibiotica. Mijn onderhuidse acne is gestopt. Gelijk na gebruik van beide producten heb k geen nieuwe puistjes gehad. Ik ben zeer tevreden met deze gel, mijn gezicht heeft er nog nooit zo mooi uitgezien. Ik lijk wel 5 jaar jonger en k gebruik het pas 2 weken. Het schilferde in het begin wel een beetje[lees meer...] en jeukt afentoe maar dat zijn de resultaten zeker waard. Mijn poriën zijn superschoon en staan niet open. Alles is een stuk egaler en strakker.
13-04-2015

Acne/puistjes

Ik ben zeer tevreden over Differin. Helaas kon ik zelf weinig informatie vinden op internet over de producten die je er naast kunt gebruiken om de extreme droogheid tegen te gaan. Dus ik heb zelf een artikel geschreven: http://prettybusiness.nl/differin-gel-adapaleen-deel-1/
09-06-2019

Acne/puistjes

Ik heb last van onderhuidse acne, niks werkte. Ik ben naar meerdere dermatologen geweest, die de boel alleen maar erger hebben gemaakt. Deze zalf zorgde ervoor dat m'n extreme acne om mn voorhoofd compleet is verdwenen. De huid kan ietwat droog aanvoelen erna, maar als ik last heb van een opkomende ontsteking. Smeer ik dit er op en is het soms na een halve dag al vele male[lees meer...]n minder
04-07-2018

Acne/puistjes

Na een jaar aansukkelen met puistjes en bulten op mijn kin ben ik toch naar de huisarts gestapt. Dit ging eigenlijk tegen mijn gevoel in want ik dacht dat wat ik aan puistjes had niet ernstig genoeg zou zijn voor een bezoek aan de huisarts. Ik gebruik nu 4 weken differin en ben zo blij! Inderdaad heeft de eerste 2 weken veel schommelingen gehad van goed naar alleen maar me[lees meer...]er puistjes maar volhouden is echt 'the key'. Ook was mijn huid droog en schilferig maar ik gebruik daarvoor overdag een puistjes stick met teatree olie/ jojoba olie van het merk Chi. De acne wordt al veel en veel minder, eigenlijk heb ik nu alleen nog vlekjes/littekentjes maar echt geen pukkeltjes/bultjes. Mijn huid is glad en ik blijf lekker doorsmeren. Heel blij met dit spul!
15-05-2018

Acne/puistjes

Gebruik tegen fijne onderhuidse puistjes/bultjes. Droogt huid wel uit maar ik zie al na 2 weken verbetering. Branderigheid is wel vervelend, hopelijk trekt het gauw weg.
02-07-2016

Acne/puistjes

Acne - gelukkig nu veel en veel minder
07-07-2018

Acne/puistjes

Al jaren heb ik een onrustige huid door acne maar ook door eczeem, lange tijd geprobeerd met producten of voorgeschreven medicatie zalven de eczeem te behandelen en/of de acne, echter als het ene beter werd, werd het andere slechter. Toch weer naar de huisarts gestapt en die schreef mij eerst 12/weken een antibiotica kuur voor, mijn acne en ontstekingen trokken geheel weg,[lees meer...] mijn huid werd steviger en minder pijnlijk. Na de antibiotica kuur overgestapt naar de diffirin gel om de huid rustig te houden. De puistjes blijven weg alleen ik houd last van wondjes, rode vlekjes. De gel doet zn werk wat betreft Acne maar mijn huid is nog niet geheel rustig, ik gebruik het nu vier weken, en het kan nog beter worden volgens de arts. Geduld is bij deze zalf echt van toepassing en vertrouwen dat door regelmatig smeren de acne rustiger wordt. Voor de wondjes gebruik ik nu de cicaplast baume b5 gel van La Roche Posay, dit werkt erg fijn en laat mijn huid sneller genezen. Puistjes komen hiervan niet terug.
31-08-2017

Acne/puistjes

Ik sukkel reeds een jaar met acné, waardoor ik mij heel slecht voelde. Ik dacht dat de acné niet ernstig genoeg zou zijn om naar een dermatoloog te stappen. Heb dit uiteindelijk toch gedaan, omdat ik het niet langer volhield. Het bracht echt mijn humeur naar beneden. Ik kreeg de Differin crème voorgeschreven samen met antibiotica, maar voornamelijk van de crème merk ik dui[lees meer...]delijk het verschil. Na 2,5 weken volledig acne vrij!! Ik heb verder ook geen last van de bijwerkingen. Geen droge huid etc. Gebruik ook slechts een erwtje van grootte bij het aanbrengen. Heel veel spijt dat ik deze stap niet eerder zette, ik ben er heel tevreden van.
09-01-2013

Acne/puistjes

Ik gebruik 1 maal daags, in de avond. Leek de eerste 2 dagen te helpen, maar nu lijkt het alleen maar erger en erger te worden.
26-06-2018

Acne/puistjes

Ik gebruik nu meer dan twee weken de differin gel en mijn acne is eigenlijk nog nooit zo erg geweest als nu. Het kan vier weken duren voordat je resultaat ziet en het is normaal dat de acne de eerste weken verergert, maar dit is het bijna niet eens waard.... Hoop echt dat mijn acne binnenkort afneemt anders begin ik er nooit meer aan.
21-07-2019

Acne/puistjes

ik gebruik dit in combinatie met een soort alcohol van de huisarts en het werkt echt heel goed. in het begin wordt het even erger, maar na twee weken is mijn huid egaal en ga ik weer zonder make up naar buiten!
11-06-2019

Acne/puistjes

Beste mensen, ik ben Gioya Smeets en kom uit Sittard. Ik ben opzoek naar een acné model met 5 witte pustels en 3 mee-eters. Het examen is op 20 juni om 15:15. Wie mee wil en goed wordt gekeurd krijgt een vergoeding. Heb je interesse ?

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (510) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum